Otrogen partner - mitt fel...
Jag är så otroligt förbannad och mår inget bra men försöker vara saklig i mitt rop på hjälp om hur jag kan bli bättre.
Fick för några dagar sedan reda på att min sambo varit otrogen med en annan man flera gånger under hösten och vintern. Detta kom som en stor chock för mig då jag trodde vi hade det bra. Jag jobbar borta några dagar varje vecka så därför var det enkelt för henne att vara med honom under dessa dagar.
Hon säger att han är en idiot som hon aldrig ska träffa mer. Hon har inga kärlekskänslor för honom säger hon. Hon älskar mig säger hon men att jag var för dålig att för mig av henne. Hur blir man bättre att ta för sig av sin partner när man fastnat i varadagens alla måsten? Jag vet att jag inte är Världens roligaste man och ofta att jag prioriterar saker som är viktigare än sex. Jag älskade henne och trodde vi hade det bra men något måste vara fel med mig eftersom det gick sm det gick. Tror inte denna relation går att rädda men om/när jag hamnar i en ny relation hur ska jag då bete mig för att inte hamna i samma situation igen?