• Anonym (Strut)

Män - har ni fått en s.k. "kosmisk" orgasm?

Dvs att ni fått utlösning utan att ens ha rört vid penis? Jag läste om detta i någon sexspalt för längesen och är lite nyfiken på hur en man gör för att kunna komma utan att vidröra organet.

Vissa män har tydligen också förmågan att kunna få stånd igen ganska snabbt efter utlösning. Men det beror väl ofta på hur bra kroppshälsa man har i övrigt?

• Svar på tråden Män - har ni fått en s.k. "kosmisk" orgasm?
  • Anonym (Ert)
    Anonym (Strut) skrev 2026-01-16 13:30:36 följande:

Dvs att ni fått utlösning utan att ens ha rört vid penis? Jag läste om detta i någon sexspalt för längesen och är lite nyfiken på hur en man gör för att kunna komma utan att vidröra organet.

Vissa män har tydligen också förmågan att kunna få stånd igen ganska snabbt efter utlösning. Men det beror väl ofta på hur bra kroppshälsa man har i övrigt?

Jag är kvinna men hade en partner som kunde komma mer än en gång med kort intervall. I övrigt har jag bara hört kvinnor säga att de kommit utan beröring..ofta i sömnen

• Anonym (Man)
    Anonym (Strut) skrev 2026-01-16 13:30:36 följande:

Helt utan att röra penis har bara skett vid ett tillfälle som jag kan minnas och det var i sömnen, eller rättare sagt jag vaknade av att jag kom eller fick utlösning så att säga. 

Annars har jag lätt att både få orgasm och utlösning (två olika saker) men de kommer inte kosmiskt 😊

• Tobben

Kosmisk orgams hade jag inte hört talas om förut.
    Jag kan få orgasm av sexdrömmar och av att få anal stimulans och då är det oftast möjligt att fortsätta för att få flera orgasmer.
    En bekant klarar av att få 4-5 orgasmer efter varandra trots att det är via kukberöring. Väldigt imponerande tycker jag då jag själv behöver minst 20 minuter för att "ladda om".

• Anonym (Farbror Gul)

Orgasm kan jag som man få via bröststimulering vilket numera är mina kraftigaste orgasmer 

Jag kan få det via prostatamassage vilket är kul men inte så starkt 

Jag kan få de via töjning av pruttringen vilket är intensivt och skönt (i kombination med prostata blir det väldigt starkt)

Jag kan få det via erotiska drömmar (vilket är rätt frustrerande) 

Jag kan få det genom att ruska tupp (vilket är lite som orgasmernas köttfärssås och spagetti, en ok vardagsrätt)

• Anonym (Man)
    Anonym (Farbror Gul) skrev 2026-01-17 09:43:13 följande:

Orgasm kan jag som man få via bröststimulering vilket numera är mina kraftigaste orgasmer 

Jag kan få det via prostatamassage vilket är kul men inte så starkt 

Jag kan få de via töjning av pruttringen vilket är intensivt och skönt (i kombination med prostata blir det väldigt starkt)

Jag kan få det via erotiska drömmar (vilket är rätt frustrerande) 

Jag kan få det genom att ruska tupp (vilket är lite som orgasmernas köttfärssås och spagetti, en ok vardagsrätt)

Irgasm via bröstvårtorna kan jag också få menTS frågade om utlösning och jag sprutar i vart fall inte då, gör du? 
  • Anonym (Farbror Gul)
    Anonym (Man) skrev 2026-01-18 06:46:19 följande:
    Irgasm via bröstvårtorna kan jag också få menTS frågade om utlösning och jag sprutar i vart fall inte då, gör du? 
    Jag tolkade honom som att han inte vet skillnaden mellan orgasm och utlösning utan tror att man måste få utlösning för att ha haft orgasm. 
    Men nej utlösning får jag tre former:
    Prostatamjölkning
    Försats-sprut (om man goonar och väljer att bara släppa iväg försatsen vilket är en favorit)
    Sperma
  • Anonym (Man)
    Anonym (Farbror Gul) skrev 2026-01-18 09:25:24 följande:
    Jag tolkade honom som att han inte vet skillnaden mellan orgasm och utlösning utan tror att man måste få utlösning för att ha haft orgasm. 
    Men nej utlösning får jag tre former:
    Prostatamjölkning
    Försats-sprut (om man goonar och väljer att bara släppa iväg försatsen vilket är en favorit)
    Sperma
    Så tolkade jag med, att man inte känner till skillnaden mellan orgasm och utlösning. Försats-sprut har jag inte hört talas om men "mjölkning" är ju lite speciellt med när det typ rinner ur en. :)
  • Anonym (Farbror Gul)

Ah men alltså precis innan man får en utlösning med sperma kommer det en försats som är genomskinlig och till för att smörja upp. Om man sparar dsg ett par dagar och sen edgar ett par timmar så kan man bygga upp en ganska stor försats. Tränar man så kan man liksom skilja på försats och spermautlösning och tömma ut försatsen först. Fortsätter man sen och får spermautlösning blir den tjock och koncentrerad eftersom den saknar en del av beståndsdelarna då. 

• Anonym (Man)
    Anonym (Farbror Gul) skrev 2026-01-18 16:16:34 följande:

Ah men alltså precis innan man får en utlösning med sperma kommer det en försats som är genomskinlig och till för att smörja upp. Om man sparar dsg ett par dagar och sen edgar ett par timmar så kan man bygga upp en ganska stor försats. Tränar man så kan man liksom skilja på försats och spermautlösning och tömma ut försatsen först. Fortsätter man sen och får spermautlösning blir den tjock och koncentrerad eftersom den saknar en del av beståndsdelarna då. 

Okej, ja försats vet jag vad det är och den brukar kunna komma samtidigt som jag får orgasm genom bröstvårtorna. Brukar bli en våt fläck i kalsongerna när man inte haft utlösning på ett tag, och då av försats. 

Har aldrig märkt eller kunnat skilja dem åt, kanske får testa lite. 

Svar på tråden Män - har ni fått en s.k. "kosmisk" orgasm?