• Anonym (Så obegripligt)

Han visade fingret åt mig i affären

Var i mataffären med sambon som blev arg på mig för att jag sa att gratulationskortet han visade mig inte var bra till personen som skulle få det. Han sa några elaka ord till mig och gick iväg. Jag vände mig om snabbt och såg att han visade fingret åt mig när han gick iväg. 

Vad har han för fel som en vuxen man som visar fingret åt den han är med framför andra som stod i samma gång som vi och dessutom syns det ju på säkerhetskamerorna i affären? 

• Svar på tråden Han visade fingret åt mig i affären
  • Anonym (Mycket)

Du blev helt enkelt ägd?

Anonym (Mycket) skrev 2026-01-16 17:12:28 följande:

Du blev helt enkelt ägd?

Vad menar du?
  • Anonym (Mycket)
    Anonym (Så obegripligt) skrev 2026-01-16 17:15:08 följande:
    Vad menar du?
    När dom såg er två börja bråka där i kameran? 
  • Anonym (Fredag)

Ja det är ju fredag idag så kör på.. 

Anonym (A) skrev 2026-01-16 17:21:02 följande:

Otroligt otrevligt gjort.

Makalöst beteende enligt mig som jag inte ens förväntar mig av en femåring och än mindre av en 50-plussare. 
    Anonym (Fredag) skrev 2026-01-16 17:21:19 följande:

Det hände förra lördagen. Trevligt för dig om du lever i en värld där detta inte skulle kunnna hända men det hände mig. 
  • Anonym (Viben)
    Anonym (Så obegripligt) skrev 2026-01-16 17:11:07 följande:

Var i mataffären med sambon som blev arg på mig för att jag sa att gratulationskortet han visade mig inte var bra till personen som skulle få det. Han sa några elaka ord till mig och gick iväg. Jag vände mig om snabbt och såg att han visade fingret åt mig när han gick iväg. 

Vad har han för fel som en vuxen man som visar fingret åt den han är med framför andra som stod i samma gång som vi och dessutom syns det ju på säkerhetskamerorna i affären? 

I övrigt är allt bra eller?
  • Anonym (M)
    Anonym (Så obegripligt) skrev 2026-01-16 17:26:13 följande:
    Makalöst beteende enligt mig som jag inte ens förväntar mig av en femåring och än mindre av en 50-plussare. 
    Anonym (Fredag) skrev 2026-01-16 17:21:19 följande:

Det hände förra lördagen. Trevligt för dig om du lever i en värld där detta inte skulle kunnna hända men det hände mig. 
    Och är ni fortfarande tillsammans?
  • Anonym (Blä)

Vad är det för fel på kvinnor som är tillsammans med sådana män?  Mindervärdeskomplex? Självplågare? 

• Anonym (Y)

Jättebarnsligt, man kan förmedla sitt missnöje på annat sätt. Om du inte uttryckte dig lika drastiskt och barnsligt om hans val av kort?

• Anonym (apa)
    Anonym (Så obegripligt) skrev 2026-01-16 17:11:07 följande:

Hur gamla är ni?
  • Anonym (Fredags KK.)

Tur att du kom på detta på en fredag.
    Räck tungan ut mot din KK.
    Då mår du säkert bättre.

• Anonym (Gå vidare)

Det verkar som det är över och han vill inte vara med dig längre. 
    Det verkar som han har ett underliggande agg mot dig som han där inte kunde dölja, eller inte kan ta kritik?. Det var otroligt omoget barnsligt att göra så och visar att han inte har respekt för dig och inte beter sig som en vuxen människa.  Det är signalen för dig att göra slut. Eller ännu en kvinna som accepterar en manbaby.

Svar på tråden Han visade fingret åt mig i affären