• Nandez

Farmen 2026

I kväll startar Farmen igen, här kan man skriva om stort och smått om vad som händer i programmet.

Väl möttGlad

OBS: Inga spoilers

• Svar på tråden Farmen 2026
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-18 21:03:58 följande:
    Precis min tanke. Unga personer som precis tagit studenten har ingen livserfarenhet ännu och ännu mindre om hur det var på 1800-talet.

Det unga som är med ska man se till att dom jobbar nått om dom ska äta nåt alls.

Man undrar om det plockas in folk bara för att göra TV....

Det finns några bra män/karlar hoppas jag som i alla fall har erfarenhet av hur man jobbar.
    Ja,man får väl hoppas att de sätts i arbete. Och att om de vägrar eller hellre latar sig så röstas de ut.

Ja,ibland så undrar man.
  • molly50

Stephanie verkade nästan lite besviken över storbondevalet. 
    Men hon verkar ändå lita på Bosse.

• Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-18 21:10:44 följande:

Stephanie verkade nästan lite besviken över storbondevalet. 
    Men hon verkar ändå lita på Bosse.

Helt självklart förstod man att Stephanie skulle bli besviken. Hon har bestämt redan innan hon träffade alla att här er det jag som bestämmer om allt och över alla andra.

Bosse är en lugn man och har fått kontakt med alla på ett bra sätt. Han vet att det hjälper inte att höja rösten och peka med handen för att det ska fungera.

Jag önskar att redan till först tinget så väljs hon att tävla för att försöka få tyst på henne.

Usch jag gillar inte henens sätt alls.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-18 21:22:35 följande:
    Helt självklart förstod man att Stephanie skulle bli besviken. Hon har bestämt redan innan hon träffade alla att här er det jag som bestämmer om allt och över alla andra.

Bosse är en lugn man och har fått kontakt med alla på ett bra sätt. Han vet att det hjälper inte att höja rösten och peka med handen för att det ska fungera.

Jag önskar att redan till först tinget så väljs hon att tävla för att försöka få tyst på henne.

Usch jag gillar inte henens sätt alls.
    ja,det verkade lite så. Man fick lite den känslan.

Ja.henne eller någon av de yngre som inte verkar vilja vara där. Inte av rätt anledning,i alla fall.
  • molly50

Tack för ikväll då! GladSolig

Synd att det krånglar för Nandez. Hoppas hon kan vara med imorgon. 

• Jhannis

Alltså när man lyssnar på Stephanie om att hon inte tänker bli vän med någon utan att hon bara är med för att tävla det kommer att göra henne till måltavla att hon hamnar i tinget. Hon verkar verkligen jobbig.

Många av deltagarna verkar i alla fall vara fina snälla personer som kommer överens med varann.

• Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-18 21:33:55 följande:

Tack för ikväll då! GladSolig

Synd att det krånglar för Nandez. Hoppas hon kan vara med imorgon. 

Tack själv för i kväll SkrattandeSolig

Ja det är trist att FL bråkar för henne och att hon inte får den hjälp man bör få som medlem på FL.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-18 21:35:25 följande:

Alltså när man lyssnar på Stephanie om att hon inte tänker bli vän med någon utan att hon bara är med för att tävla det kommer att göra henne till måltavla att hon hamnar i tinget. Hon verkar verkligen jobbig.

Många av deltagarna verkar i alla fall vara fina snälla personer som kommer överens med varann.

Ja,men en del verkar ha lite svårt för Stephanie. Jag hörde någon av killarna som sa att han har svårt för att prata med henne eller nå´t så´nt.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-18 21:36:47 följande:
    Tack själv för i kväll SkrattandeSolig

Ja det är trist att FL bråkar för henne och att hon inte får den hjälp man bör få som medlem på FL.
    GladSolig

Ja,det är verkligen trist. De kan ju inte vara speciellt rädda om sina medlemmar när de inte ens kan svara på om om ett problem som gör att man inte kan skriva i forumet.Rynkar på näsan
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-18 21:44:53 följande:
    Ja,men en del verkar ha lite svårt för Stephanie. Jag hörde någon av killarna som sa att han har svårt för att prata med henne eller nå´t så´nt.
    Ja det är många som redan irriterar sig på henne.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-18 21:46:23 följande:
    GladSolig

Ja,det är verkligen trist. De kan ju inte vara speciellt rädda om sina medlemmar när de inte ens kan svara på om om ett problem som gör att man inte kan skriva i forumet.Rynkar på näsan
    FL i ett nötskal. Sidan har inte förbättras på åratal.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-18 21:55:23 följande:
    Ja det är många som redan irriterar sig på henne.
    Ja,det verkar så.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-01-18 21:56:21 följande:
    FL i ett nötskal. Sidan har inte förbättras på åratal.
    Lite trist,tycker jag.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-01-18 22:16:48 följande:
    Lite trist,tycker jag.
    Det är verkligen trist. Alla andra sidor på nätet uppdateras och förnyas så att det ska fungera för alla användare, men inte familje liv.
  • Anonym (hej)

Blir nog en bra omgång. Det ska vara tokiga människor med. När
    de åker ut blir det tråkigt. 
    Först gillade jag Nils för att han känns som ett original men i det sista, eller om var näst sista sjönk han totalt i mina ögon. Otroligt fegt men samtlig lite pöbelmentalitet. 

Vansessa drog ju på alldeles för stora växlar, hon får
    väl ta itu med allt det jobbiga hon vart med om än ta ut det på han Jonas. 
    Blev riktigt irriterad på offerkoftan. 

• Anonym (hej)

oj förlåt!! det var kanske en spoiler. men jag sa aldrig vad det handlade om...ska tänka på det i fortsättningen 🤐🤐

• molly50
    Jhannis skrev 2026-01-18 22:43:45 följande:
    Det är verkligen trist. Alla andra sidor på nätet uppdateras och förnyas så att det ska fungera för alla användare, men inte familje liv.
    Jag håller med. Men vet inte om de som jobbar med sidan gör det ideellt eller om de får betalt. Får de betalt så tycker jag att det borde kunna göras bättre.
  • molly50
    Anonym (hej) skrev 2026-01-19 09:47:09 följande:

oj förlåt!! det var kanske en spoiler. men jag sa aldrig vad det handlade om...ska tänka på det i fortsättningen 🤐🤐

Det kan nog vara en bra idé. Flört
  • BeautifulLiz
    Anonym (hej) skrev 2026-01-19 09:45:22 följande:

Blir nog en bra omgång. Det ska vara tokiga människor med. När
    de åker ut blir det tråkigt. 
    Först gillade jag Nils för att han känns som ett original men i det sista, eller om var näst sista sjönk han totalt i mina ögon. Otroligt fegt men samtlig lite pöbelmentalitet. 

Vansessa drog ju på alldeles för stora växlar, hon får
    väl ta itu med allt det jobbiga hon vart med om än ta ut det på han Jonas. 
    Blev riktigt irriterad på offerkoftan. 

Jag vet vad det handlar om och håller med. Sen säger vi inget mer om det tills vidare  Skäms tänkte på när jag sett de fem avsnitt som gick att se  att det blir svårt att ha koll på vad som visade när. Jag kollar alltid allt på en gång.
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
Svar på tråden Farmen 2026