Farmen 2026
I kväll startar Farmen igen, här kan man skriva om stort och smått om vad som händer i programmet.
Väl mött
OBS: Inga spoilers
I kväll startar Farmen igen, här kan man skriva om stort och smått om vad som händer i programmet.
Väl mött
OBS: Inga spoilers
Stephanie verkade nästan lite besviken över storbondevalet.
Men hon verkar ändå lita på Bosse.
Stephanie verkade nästan lite besviken över storbondevalet.
Men hon verkar ändå lita på Bosse.
Nils Skåningen är också jobbig
Tack för ikväll då! 

Synd att det krånglar för Nandez. Hoppas hon kan vara med imorgon.
Alltså när man lyssnar på Stephanie om att hon inte tänker bli vän med någon utan att hon bara är med för att tävla det kommer att göra henne till måltavla att hon hamnar i tinget. Hon verkar verkligen jobbig.
Många av deltagarna verkar i alla fall vara fina snälla personer som kommer överens med varann.
Tack för ikväll då! 

Synd att det krånglar för Nandez. Hoppas hon kan vara med imorgon.

Alltså när man lyssnar på Stephanie om att hon inte tänker bli vän med någon utan att hon bara är med för att tävla det kommer att göra henne till måltavla att hon hamnar i tinget. Hon verkar verkligen jobbig.
Många av deltagarna verkar i alla fall vara fina snälla personer som kommer överens med varann.

Blir nog en bra omgång. Det ska vara tokiga människor med. När
de åker ut blir det tråkigt.
Först gillade jag Nils för att han känns som ett original men i det sista, eller om var näst sista sjönk han totalt i mina ögon. Otroligt fegt men samtlig lite pöbelmentalitet.
Vansessa drog ju på alldeles för stora växlar, hon får
väl ta itu med allt det jobbiga hon vart med om än ta ut det på han Jonas.
Blev riktigt irriterad på offerkoftan.
oj förlåt!! det var kanske en spoiler. men jag sa aldrig vad det handlade om...ska tänka på det i fortsättningen 🤐🤐
oj förlåt!! det var kanske en spoiler. men jag sa aldrig vad det handlade om...ska tänka på det i fortsättningen 🤐🤐
Blir nog en bra omgång. Det ska vara tokiga människor med. När
de åker ut blir det tråkigt.
Först gillade jag Nils för att han känns som ett original men i det sista, eller om var näst sista sjönk han totalt i mina ögon. Otroligt fegt men samtlig lite pöbelmentalitet.
Vansessa drog ju på alldeles för stora växlar, hon får
väl ta itu med allt det jobbiga hon vart med om än ta ut det på han Jonas.
Blev riktigt irriterad på offerkoftan.
tänkte på när jag sett de fem avsnitt som gick att se att det blir svårt att ha koll på vad som visade när. Jag kollar alltid allt på en gång.