En kvinna som aldrig tänker på sex?
Min fru tänker aldrig på sex. Hon har inga sexfantasier. Hon har inga speciella önskemål om att få testa något. Allt är "bra som det är".
Hon har dock inget emot att ha sex men det är sällan hon som tar initiativet. Det är bara något som hon helt enkelt inte tänker på. När vi har sex så njuter hon och är aktiv. Men om inte jag inleder något så skulle det aldrig falla henne in att själv initiera. För hon tänker ju inte på det. Hon tycker att det hör till att man skall ha sex någolunda regelbundet. Men det är ungefär som att borsta tänderna varje kväll. Man gör det. Men man går inte omkring och tänker och fantiserar om det.
Jag är ju däremot väldigt intresserad av sex. Jag tänker ofta på det. Jag fantiserar om det. Jag funderar på nya sätt att få henne att njuta mer. Men jag har ju ingen lusta att prata om det längre då det blir sådan otroligt snedfördelning. Jag har en massa tankar. Hon har absolut inget. Hon känner sig tråkig och jag känner mig sexfixerad.
Så jag känner att jag kväver mitt sexliv och att vi kanske hade kunnat ha väldigt mycket mer kul. Men jag vill ju inte pressa på henne något.
Är detta scenario vanligt bland er andra?