Är jag gravid?

Hej alla! Jag kan börja med att säga att jag är en sån tjej som aldrig någonsin får försenad mens. Den är som en klocka. jag är nygift och har sedan oktober haft samlag med min man efter ca två år singel (utan samlag). Jag har de senaste månaderna gått på preventivmedlet som heter silantra (tror jag?). Har dock den senaste tiden slarvat nån gång eller två och glömt ta dem. Min mens kommer inte. Den är snart en månad sen och jag har ingen aning vad som händer. Den 7 januari tog jag ett gravtest, clearblue som visade ett streck, dock svagt men utan tvekan ett streck. Nu till det konstiga, efter det har jag tagit tre test som alla varit negativa!
Jag känner molande och stick i livmodern, inte som mensvärk utan mer som träningsvärk typ. Och det hugger till ibland så jag nästan skriker rakt ut. Häromdagen tog jag på mig min pyjamas och brukar inte ha bh när jag är hemma, men såfort jag tog på mig den och bröstvårtorna nuddade den kände jag att det värkte i dem. Inte i brösten, utan bröstvårtorna. Jag är väldigt trött men det är jag alltid? den senaste tiden har jag vid flera tillfällen varit säker på att mensen åkt ner i byxorna, eftersom det känns som ett hav åker ner plötsligt men väl på toa ser jag bara stora mängder flytningar vilket jag inte har annars. Några har varit väldigt annorlunda i karaktär också, tjocka långa genomskinliga och som slime typ (ursäkta detaljerna).
är det möjligt att vara gravid trots de negativa testen??