• Anonym (Selma)

Män, vad tycker ni om att kvinnan sväljer el ej?

Som sagt, har det någon betydelse om kvinnan sväljer satsen eller inte vid oralsex? Tycker ni det är hett eller lite motbjudande om hon sväljer? Tycker ni det är akward (tror att hon tycker sperman är äcklig) om hon går och spottar ut på toa eller bryr ni er inte?

• Svar på tråden Män, vad tycker ni om att kvinnan sväljer el ej?
  • Anonym (PåJaktIgen)

Jag tycker personligen att det är hur skönt och hett som helst med en tjej som gillar att svälja bebissåsen. Fast många tycker att det är motbjudande, och då biter man ihop och respekterar det... svårare än så är det inte.

• Anonym (Kiv)

När en kvinna sväljer så vet jag att det är flickvänsmatrial delux. Det är så orehört skönt så det går ej att skriva i ord äns. Jag blir väldigt givmild efter en sådan behandling.

• Anonym (okej)

Ja alltså jag är en snäll och trevlig man, så jag respekterar till och med om hon inte vill ha sex, och jag går med på om hon inte vill svälja kladdet. Däremot tycker jag att det är rätt dåligt om hon inte gör det, kan ju svälja det som kommit i munnen, resten kan hon smeta med i ansiktet i så fall. Men jag går med på om hon inte vill det såklart.

• Allan 1

Har aldrig fått uppleva något sånt,  och bara att acceptera att dom ej velat.
    Men säkert härligt om hon sväljer 

• Anonym (Man)

Det känns bra när dom sväljer. 

• Anonym (Vee)
    Semlisen skrev 2026-01-20 20:43:43 följande:

Jag spottar ut det i hans mun så att han får svälja istället! ;) 

Smart lösning!
  • Anonym (Ide)

Bra ide.
  • Anonym (Kisser)

Älskar när frun gör det, speciellt när hon sugit av sina älskare.
    Gör du också det? 
  • Anonym (44Man)

Min fru sväljer inte när jag kommer, lite tråkigt men så är det. Hon säger att hon skulle vara duktig flicka om hon skulle suga av någon annan och svälja allt! Har inte hänt än men jag vet att hon menar allvar.

• Anonym (Tala om det)

Hej, ge mig en paus! Okej, låt oss tala om det. Min kille vill också att jag ska svälja hans komma och åh ja, oftast gör jag det. Jag gillar att bli naken med honom och att suga den av och svälja hans komma. Tjejer, jag rekommenderar det!

• Anonym (?)

I hela mitt liv har kvinnor tagit i munnen och svalt. Både o.n.s och långvariga förhållanden. Utom två!!
    En hade blivit våldtagen och munknullad med tvång. Men, bästa oralsex jag upplevt. 
    Den andra var ....inte så erfaren, jag var hennes andra och hon hade min kuk i munnen en gång på 14 år. Dock älskade hon att bli slickad.
    Min nuvarande tycker inte om att få sats i ansiktet, vilket jag kan förstå men i munnen, på/mellan bröst är inga problem.

• Anonym (?)

Rätt fränt att få tumme ner när man följt och respekterat sina kvinnor.

Svar på tråden Män, vad tycker ni om att kvinnan sväljer el ej?