• Anonym (skamsen)

Skäms över min lilla penis :/

Jag skäms så otroligt mycket över min lilla penis. När jag var 21 år så blev jag nobbad av en tjej på grund av min penisstorlek och sedan dess har jag mått sjukt dåligt över den och inte vågat ragga på tjejer för att jag varit rädd att det ska gå bra och dom ska vilja följa med mig hem.

När man som ung tonåring så brukade vi killkompisar jämföra våra penisar och då hade jag alltid den minsta, förutom en av oss som hade en som bara var 1cm längre. Men alla de andra låg på 5-8 cm längre än mig. Och man har ju läst här i forumet igenom åren vad tjejer tycker om små penisar.

Finns det tjejer som gillar små? Med tanke på att jag inte kan gå runt med en skylt utomhus där min penisstorlek längd står så har jag tänkt att kanske vara ärlig och skriva den i en nätdejtingpresentation. Bättre att bli nobbad direkt än att bli nobbad i sängen igen (det skulle jag inte orka mentalt).

Hur bör jag agera?

• Svar på tråden Skäms över min lilla penis :/
  • Anonym (v)

ja det finns de som behöver små

• Anonym (är20)

Jag gillar små penisar, de har många fördelar. Lättare att ta analt bland annat och du kan alltid slicka tjejen. Men det är bra om du är ärlig med den. Typ berätta det eller lägga upp en bild på den osv.

• Anonym (f)

Jag gillar mindre hellre än större. Det sjuka är att män verkar ha en konstig uppfattning om vad som är litet. Ofta är den normal, ibland till och med stor, fast de sagt att den var liten. Hur stor är den?

• Anonym (skamsen)
    Anonym (är20) skrev 2026-01-20 21:12:51 följande:

Jag gillar små penisar, de har många fördelar. Lättare att ta analt bland annat och du kan alltid slicka tjejen. Men det är bra om du är ärlig med den. Typ berätta det eller lägga upp en bild på den osv.

Anonym (f) skrev 2026-01-20 21:28:20 följande:

Jag gillar mindre hellre än större. Det sjuka är att män verkar ha en konstig uppfattning om vad som är litet. Ofta är den normal, ibland till och med stor, fast de sagt att den var liten. Hur stor är den?

När ni säger att ni gillar mindre. Kan ni uppskatta ungefärlig storlek då?
    Min är 12cm. Omkrets ingen aning men inte tjock.
  • Anonym (Inteskämmas)
    Anonym (skamsen) skrev 2026-01-20 21:36:52 följande:
    Anonym (f) skrev 2026-01-20 21:28:20 följande:

När ni säger att ni gillar mindre. Kan ni uppskatta ungefärlig storlek då?
    Min är 12cm. Omkrets ingen aning men inte tjock.
    Tror du har en ganska normal ändå. Har en längre själv men undrar vad några centimeter skulle göra för skillnad? Även om jag har en större så har jag också haft otur/dålig självkänsla så det är inte automatiskt bättre för att man har större. Tror du behöver sluta tänka på storleken och fokusera på att vara en bra kille i första hand. Ta hand om dig själv och skapa ett bra liv för dig och dina nära. Du föddes som du gjorde och gäller väl bara hitta rätt tjej/tjejer som tycker om dig för den du är. Men då måste du vara nöjd med dig själv först och acceptera dig själv för den du är.
  • Anonym (Tjej40+)

jag tycker inte du ska lägga upp en bild  utan försöka fokusera på att träffa någon som tycker om dig för den du är. Iallfall om du söker ett seriöst förhållande. Blir man kär så spelar storleken inte någon roll. Är iallafall min åsikt. försök fokusera på att må bra och var en trevlig prick så ska du säkert träffa den rätte 

• Anonym (x)

Jag har för mig att genomsnittet (alltså inte genomsnittet av vad män påstår, utan baserat på en vetenskaplig undersökning) ligger på 13 cm. Det finns gott om män som har behov av att ljuga om längden på sitt organ.

• Anonym (liten)

Jag lider av samma problem broder! Det enda som fungerar är att inse att inte alla vill ha stora snoppar, min kille älskar att göra narr av mig för att den är så liten och det är något jag tänder på. Sen blir det oftast jag som blir på botten men aja. 

Svar på tråden Skäms över min lilla penis :/