Anonym (Sara) skrev 2026-01-20 21:30:49 följande:
Min pojkväns fantasier
Jag har dejtat en man i 3 mån. Vi har ett väldigt aktiv sexliv. Han går igång mycket på att jag skulle vara med någon annan man. Han går också igång på tanken att han skulle vara med en man, och då bli tagen och lite tvingad av honom. Han är ganska undergiven och gillar när jag är lite hård mot honom.
Just det här med att han går igång på tanken att jag ska vara med någon annan. Kan han verkligen vara intresserad av mig då? Det är väldigt långt ifrån hur andra mån jag varit med varit och långt ifrån hur jag är också.
Han vill ha "den andra mannen" enbart som en sexleksak för er båda, utan känslor inblandade. Har alltså ingenting att göra med kärlek eller hans känslor för dig.
Har varit både extrakille åt andra par, samt haft extrakillar när jag själv varit i parförhållande, så jag kan relatera åt båda håll.
Att han själv vill bli påsatt, under lite mer dominanta förhållanden, betyder i min värld att han är bi rent sexuellt men inte nödvändigtvis får känslor för andra män. Kul att leka med det manliga könsorganet utan att för den sakens skull ha känslor för killen det sitter fast i.
Om ni vill prova skulle jag starkt rekommendera att ni väljer en kille ni inte känner sedan tidigare, och som ni väljer ut tillsammans. Du och din gamla kk har mycket förflutet sedan tidigare, och det kan komma jobbiga känslor i onödan. Och det är ju inte säkert att din ex kk är sugen på att sätta på din kille i baken. Nej, bättre att hitta en kille där spelreglerna är kristallklara redan från start och där ni vet att den killen gärna tar er båda.