Anonym (Sara) skrev 2026-01-21 15:50:07 följande:
Jag är nog ganska avslappnad med själva sexet med någon annan. Däremot är jag ute efter en seriös relation och inte bara utforska sexuella delar. Alltså med pojkvännen inte med min tidigare kk. Har bara svårt att få ihop bilden.
Ena förhållandet jag nämnde höll ihop 12 år, de andra är fortfarande tillsammans, 4 år nu.
Jag tror inte att du ska oroa dig över att hans känslor inte är starka, det är två olika saker för både mig och andra jag känner, det betyder ju inte att man kan ligga runt och vara otrogen utan det sker endast när båda vill, det är där skillnaden ligger
Jag och min man har varit ihop 17 år nu, senaste gången vi hade med en annan kille var 6 år sen, min man sa efteråt att han inte kände sig bekväm längre, vi hade en till trekant med en kvinna för 4 år sen, vet inte om det kommer hända igen, det är inget vi planerar utan det sker om det sker, vi stämmer alltid av med varanda en extra gång innan själva akten", vi har ett väldigt bra sexliv bara vi också så det är liksom inget som ligger och gnar när det inte händer, det finns så mycket annat man kan göra liksom :)