• Anonym (Sara)

Min pojkväns fantasier

Jag har dejtat en man i 3 mån. Vi har ett väldigt aktiv sexliv. Han går igång mycket på att jag skulle vara med någon annan man. Han går också igång på tanken att han skulle vara med en man, och då bli tagen och lite tvingad av honom. Han är ganska undergiven och gillar när jag är lite hård mot honom. 

Just det här med att han går igång på tanken att jag ska vara med någon annan. Kan han verkligen vara intresserad av mig då? Det är väldigt långt ifrån hur andra mån jag varit med varit och långt ifrån hur jag är också. 

• Svar på tråden Min pojkväns fantasier
  • Anonym (Såklart)

Såklart han kan. Är väl inget konstigt om han tänder på att se den han tycker om blir tagen av en annan man.. 
    90% av alla män hade ju varit svartsjuka.
    men att han vill ha den i rumpan, är delen som oroar mig 🙈

• Anonym (Pipeline)
    Anonym (Sara) skrev 2026-01-22 11:21:05 följande:

Det var skönt att höra!

Det är faktiskt en av hans fantasier, att slicka rent efteråt. Alltså det är så annorlunda mot allt jag varit med om innan. 

Han är ovanlig men inte unik och ensam om sådana fantasier, tro mig. 
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Såklart) skrev 2026-01-22 16:52:30 följande:

Såklart han kan. Är väl inget konstigt om han tänder på att se den han tycker om blir tagen av en annan man.. 
    90% av alla män hade ju varit svartsjuka.
    men att han vill ha den i rumpan, är delen som oroar mig 🙈

Jag tror att det är en del i det undergivna. Han är inte ett dugg intresserad av att ta en man själv. Han vill bli lite tvingad. Han vill absolut inte vara själv, jag måste vara med säger han. Tänker du att han är bi? Det kanske han är men den delen stör mig inte i så fall. 
  • Anonym (Fantasier)

Påtal om fantasier.
    det brukar ofta vara svårt att prata om så jag rekommenderar att man provar en app som lättar upp stämningen. Vi har provat flera men landat på en svensk, då frun har svårt med engelskan.
    men man presenteras för olika fantasier och man får svara ja nej kanske.. sen kan man se hur synkade man är.. o det är då det uppstår spännande diskussioner:)

• Anonym (Porrskada)

Det är en porrskada det där med "min fru med andra". Det är fejkad undergivenhet till dig och eskalerar med tiden. Det börjar med en "extrakille" och sedan 2. Den här porrskadan har ofta inslag av någon slags skruvad rasism och "the end goal" är att du skall ha sex med flera svarta män samtidigt.

Börjar ni med det kommer det eskalera, och det "du med andra" är något som kommer bli hela hans värld. Säg adjö till romantik, eller vanliga par-saker. 

Det är en gigantisk röd flagga och fullständigt porrskadat och sjukt. Nej. Män som önskar sådant här är väldigt sjuka individer.

• Anonym (Erfaren_man)
    Anonym (Porrskada) skrev 2026-01-31 16:52:41 följande:

Det är en porrskada det där med "min fru med andra". Det är fejkad undergivenhet till dig och eskalerar med tiden. Det börjar med en "extrakille" och sedan 2. Den här porrskadan har ofta inslag av någon slags skruvad rasism och "the end goal" är att du skall ha sex med flera svarta män samtidigt.

Börjar ni med det kommer det eskalera, och det "du med andra" är något som kommer bli hela hans värld. Säg adjö till romantik, eller vanliga par-saker. 

Det är en gigantisk röd flagga och fullständigt porrskadat och sjukt. Nej. Män som önskar sådant här är väldigt sjuka individer.

Håller med till 100%
  • Anonym (Denanders)

"Porrskada" är ett populärt begrepp nu för tiden. Den stämpeln sätts ofta på den som vill variera sig i sänghalmen, prova nya lustar, överskrida gränser.

Jag tycker att porr och annat kan inspirera till variation och förnyelse. Man provar sig fram, testar om båda gillar, annars lägger man ner det. Analsex var inget för henne. Men Satisfyer och erotiska noveller... (Som jag introducerade)
  • Anonym (Sara)

Det är jag inte så orolig för. Jag får väl säga nej om det närmar sig  pigg som jag inte vill vara med om. Jag utforskar gärna. 

Lite tröttsamt med folk som ska påtala porrskada så fort någon gör något mer varierat än missionären. I så fall är väl jag med porrskadad. 

• Anonym (Klart han är kär)
    Anonym (Sara) skrev 2026-02-09 19:52:37 följande:

Det är jag inte så orolig för. Jag får väl säga nej om det närmar sig  pigg som jag inte vill vara med om. Jag utforskar gärna. 

Lite tröttsamt med folk som ska påtala porrskada så fort någon gör något mer varierat än missionären. I så fall är väl jag med porrskadad. 

High five🤚
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (Sara) skrev 2026-01-20 21:30:49 följande:
    Min pojkväns fantasier

Jag har dejtat en man i 3 mån. Vi har ett väldigt aktiv sexliv. Han går igång mycket på att jag skulle vara med någon annan man. Han går också igång på tanken att han skulle vara med en man, och då bli tagen och lite tvingad av honom. Han är ganska undergiven och gillar när jag är lite hård mot honom. 

Just det här med att han går igång på tanken att jag ska vara med någon annan. Kan han verkligen vara intresserad av mig då? Det är väldigt långt ifrån hur andra mån jag varit med varit och långt ifrån hur jag är också. 

Han vill ha "den andra mannen" enbart som en sexleksak för er båda, utan känslor inblandade. Har alltså ingenting att göra med kärlek eller hans känslor för dig.

Har varit både extrakille åt andra par, samt haft extrakillar när jag själv varit i parförhållande, så jag kan relatera åt båda håll.
    Att han själv vill bli påsatt, under lite mer dominanta förhållanden, betyder i min värld att han är bi rent sexuellt men inte nödvändigtvis får känslor för andra män. Kul att leka med det manliga könsorganet utan att för den sakens skull ha känslor för killen det sitter fast i.

Om ni vill prova skulle jag starkt rekommendera att ni väljer en kille ni inte känner sedan tidigare, och som ni väljer ut tillsammans. Du och din gamla kk har mycket förflutet sedan tidigare, och det kan komma jobbiga känslor i onödan. Och det är ju inte säkert att din ex kk är sugen på att sätta på din kille i baken. Nej, bättre att hitta en kille där spelreglerna är kristallklara redan från start och där ni vet att den killen gärna tar er båda.
  • Anonym (Jepp)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2026-01-31 17:55:18 följande:
    Håller med till 100%
    Jag med. Riktigt sjukt beteende. Hade aldrig varit med någon som hade såna störda önskningar. Blir illamående 🤮 
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Bocken) skrev 2026-02-11 10:03:53 följande:
    Han vill ha "den andra mannen" enbart som en sexleksak för er båda, utan känslor inblandade. Har alltså ingenting att göra med kärlek eller hans känslor för dig.

Har varit både extrakille åt andra par, samt haft extrakillar när jag själv varit i parförhållande, så jag kan relatera åt båda håll.
    Att han själv vill bli påsatt, under lite mer dominanta förhållanden, betyder i min värld att han är bi rent sexuellt men inte nödvändigtvis får känslor för andra män. Kul att leka med det manliga könsorganet utan att för den sakens skull ha känslor för killen det sitter fast i.

Om ni vill prova skulle jag starkt rekommendera att ni väljer en kille ni inte känner sedan tidigare, och som ni väljer ut tillsammans. Du och din gamla kk har mycket förflutet sedan tidigare, och det kan komma jobbiga känslor i onödan. Och det är ju inte säkert att din ex kk är sugen på att sätta på din kille i baken. Nej, bättre att hitta en kille där spelreglerna är kristallklara redan från start och där ni vet att den killen gärna tar er båda.
    Ja det kan vara en bra idé att leta efter någon ny. Hur gör man det? 
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Jepp) skrev 2026-02-11 10:33:21 följande:
    Jag med. Riktigt sjukt beteende. Hade aldrig varit med någon som hade såna störda önskningar. Blir illamående 🤮 
    Nu svarade du nog på fel inlägg 
  • Anonym (Bocken)
    Anonym (Sara) skrev 2026-02-13 17:12:50 följande:
    Ja det kan vara en bra idé att leta efter någon ny. Hur gör man det? 
    Har ni varit inne på t.ex. Hemligg eller Bodycontact?

Finns massor av singelkillar som vill träffa par där. Tyvärr är 99% av dem inget att ha, så det är ett jäkla letande. Beror också på var ni bor, det är lättare att hitta någon i en större stad. Även väldigt beroende på vilken ålder på killen ni vill ha. Det är "lätt" att hitta någon i 50årsåldern medan det är betydligt svårare att hitta en yngre. Märkligt kan man tycka, men många yngre är oerfarna och vill bara "tömma och dra" vilket är rätt trist. Det är betydligt roligare och mer givande om man kan träffas flera gånger och utvecklas tillsammans.

Fördelen med att träffa någon på en sådan sajt är att man får de sexuella preferenserna direkt, t.ex. om man vi ha en bi-kille som kan sätta på din man. Det blir lätt konstig stämning om man tar upp sådant med en polare från "vanliga" världen...
  • Anonym (Jepp)
    Anonym (Sara) skrev 2026-02-13 17:13:48 följande:
    Nu svarade du nog på fel inlägg 
    Eh, nej. Det är du som inte kan läsa eller så har du noll koll på skribenterna i tråden. 

Svar på tråden Min pojkväns fantasier