-
-
Svar på tråden SEX FÖRHÅLLANDE/KÄNSLOR VS. SEX SOM SINGEL
-
Spelar ingen roll. Oavsett om jag är i en relation med killen eller inte får han alltid bli knullad hårt i röven av min BBC. Sen avlutar Mr XXL i hans mun.
-
Hahaha förlåt men den var rolig!Anonym (Hon) skrev 2026-01-21 06:45:41 följande:Spelar ingen roll. Oavsett om jag är i en relation med killen eller inte får han alltid bli knullad hårt i röven av min BBC. Sen avlutar Mr XXL i hans mun.
Men som svar på TS, jag har inte sex utan att ha en relation med honom.
Jag hade inte velat få eller ge oralt med någon jag inte har känslor för. Så svaret blir väl att man skiljer på det. -
Berätta gärna mera! Jag går igång när andra berättar om sitt sexliv. Har det som runkmaterial innan jag somnar.Anonym (Anna) skrev 2026-01-21 06:54:16 följande:Hahaha förlåt men den var rolig!
Men som svar på TS, jag har inte sex utan att ha en relation med honom.
Jag hade inte velat få eller ge oralt med någon jag inte har känslor för. Så svaret blir väl att man skiljer på det. -
Du menar väl ändå "runk material" med ett mellanslag i mitten? Och glöm inte att särskriva: oral sex, sex liv, singel tjej, roll spel osv. Mycket viktigt! Och så heter det vaginalen och inte vaginan. Och munnen kallar vi för oralen, right? Apropå att TS skriver "anal sex" och kallar anus/ändtarmsöppningen för "analen" (vad fan är det för jävla ord som idioter envisas med att använda?!). Om man är så besatt av analsex kan man väl åtminstone lära sig hur ordet stavas och vad själva kroppsdelen heter?! Har till och med hört yrkespersoner, som sitter i rättegångar som handlar om övergrepp mot barn, och pratar om "analen", som om det vore ett vedertaget begrepp som är accepterat i seriösa sammanhang. Låter väldigt obildat. Själv har jag inte sex överhuvudtaget - varken i oralen, vaginalen, rektalen, kutanen eller nån annanstans - med nån som inte ens lärt sig benämningen på sin egen bakdel.Anonym (Hon) skrev 2026-01-21 07:00:20 följande:Berätta gärna mera! Jag går igång när andra berättar om sitt sexliv. Har det som runkmaterial innan jag somnar. -
För mig skiljer det inte mellan singel och relation. Däremot väldigt mkt från sexpartner till sexpartner beroende på dynamik och hur avslappnad och kåt personen kan förmå mig att bli. Har gjort vissa saker med någon man som skulle vara helt otänkbart att göra med en annan.
-
Just så här också. Han måste ha "det" i sig, det funkar inte om en man försöker vara dominant mandig o.dyl., om han inte har "det". Omöjligt att förklara direkt, men jag tror många kvinnor fattar vad jag syftar på.Anonym (Henne) skrev 2026-01-26 23:17:06 följande:För mig skiljer det inte mellan singel och relation. Däremot väldigt mkt från sexpartner till sexpartner beroende på dynamik och hur avslappnad och kåt personen kan förmå mig att bli. Har gjort vissa saker med någon man som skulle vara helt otänkbart att göra med en annan.
-
Aldrig i livet att jag skulle dela med mig av mitt sexliv på något forum. Inte med mina vänner, arbetskamrater eller väninnor eller någon annan levande själ. Min mans och mitt samliv är privat och intimt. Det är inte till för någon annan än oss två.
Förstår verkligen inte er som besvarar dessa trådar. Inser ni inte att genom att ni gör detta tappar ert samliv en viktig ingrediens nämligen det intimt/privat ni och er partner delar tillsammans. Det som varit ert gemensamma blir nu allmängods för andra att beskåda. Ni kanske inte tror mig men ert samliv kommer inte att vara privat/intimt längre för dig.