• Descartes

Hur kommer man igång igen?

Singel sedan ett år tillbaka och dessförinnan var jag gift i 5 år. Så nu är det dags för att se om jag kan träffa någon intressant kvinna som jag vill spendera tid med,kanske finns du här?

Jag bor i Viby utanför Kristianstad men jag sitter inte fast och kan tänka mig flytta om jag är tillräckligt.
  • Svar på tråden Hur kommer man igång igen?
  • Anonym (Singel)

Får väll hoppas att några singlar hittar hit.  Är själv singel men tänkte vara det ett tag till. Min tanke va bara att man kanske hade velat veta mer om dig..så kanske rätt person hittar hit. Önskar dig all lycka till ☺️ 

• Anonym (Niklas)
    Anonym (Singel) skrev 2026-01-22 08:17:36 följande:

Får väll hoppas att några singlar hittar hit.  Är själv singel men tänkte vara det ett tag till. Min tanke va bara att man kanske hade velat veta mer om dig..så kanske rätt person hittar hit. Önskar dig all lycka till ☺️ 

Ofrivillig singlar ja, alla människor som är singlar söker inte. Jag förstår inte riktigt varför den allmänna bilden är att alla gör det, och att alla måste vara i relation. Väldigt långt ifrån sanningen.

Däremot håller jag med dig om att man inte bryr mycket om TS.

Har du barn? Då kan du direkt leta efter kvinnor som själva har barn. Det är där du har störst chans i så fall. Im du inte planerar fler barn med en ny kvinna. Men det är så mycket män utan barn i samhället idag, som vill ha barn. Att en kvinna nog hellre föredrar det.

Om du nu har barn, kanske du känner några ensamstående morsor med barn, genom dina egna? Typ skola, Idrott , hobbies efter skolan etc,?
  • Anonym (Niklas)

* inte vet mycket om TS, ska det stå 

• Anonym (Kånstapel Blom)

Vill ju inte låta alltför sur, men det här är ett diskussionsforum om sex och samlevnad. Inte en kontaktsajt. 

Svar på tråden Hur kommer man igång igen?