Vill bara lätta mitt hjärtat
Hej alla, jag har ett ovanligt problem, jag och min sambo hyrde en liten stuga i somras någonstans i Sverige, det var underbara veckor! Men till saken är att jag de sista dagarna råkade göra stopp i toaletten, hur vi än försökte så lyckades vi inte lösa det, toaletten stod och rann när vi lämnade stugan en dag för tidigt.
Jag ville inte nämna detta för ägaren då detta kändes som det skulle kosta en del och vi kände verkligen inte för att stå för den kostnaden. Jag har sett att ägarna till stugan efterlyst det paret som bodde där i flera månader, då det tydligen uppstod omfattande fuktskador.
Jag tycker det känns olustigt, jag bytte nummer och har dolt min adress online på olika sidor. Sedan dess har jag och min sambo gift oss så mitt efternamn är ett annat än det jag uppgav när jag hyrde stugan. Vad jag vet så har ägarna inget att gå på och eftersom det var så många månader sedan hoppas jag att detta ska lägga sig, men jag känner ändå en olust, vi vill verkligen inte stå för några utgifter som ägarna fick lägga ner på en helrenovering.
ville bara dela med mig i detta så det känns mindre ensamt