Vill han vara kompis eller mer?
Hej jag har en bästakompis som jag skrivit om tidigare att jag ville ha sex med men sen insåg jag att det kanske finns mer där.
Jag sa till honom att jag kände mer än bara kompisar på senaste och då helt plötsligt skrev han till mig en lördagskväll att jag skule komma och sova hos honom och det gjorde vi men vi låg bara och myste hela natten och hela morgonen fram till 14 på dagen. (inget vi gjort tidigare)
En veckodag veckan därpå så frågade han om vi skulle ta en cigg... 23.30 på kvällen, jag fattade ju direkt att jag skulle sova där men återigen så låg vi bara och myste.
Efter det blev det helt som vanligt igen, han hade nya tjejer som han påstod sig gilla och jag killar. Som att ingenting hade hänt.
Spola fram tiden 2 månader så ska vi på en weekend till fjällen 6 kompisar och vi sov med varandra båda nätterna och höll om varandra.. Han kom till och med in när jag duschade men inga pussar eller något.
Dessutom hörde jag han säga till sina kompisar i smyg att han ville ligga med mig den kvällen.
Återigen så gick vi tillbaka till det normala efter det, han åkte iväg och träffade en tjej som han påstår sig gilla och sov där och bara kompis snack mellan oss.
Vad tror ni? Gillar han mig som mer än bästa vän eller är det bara att jag är en trygghet som man kan mysa med ibland?