Har ni hjälpmedel när ni onanerar?
Mina damer och herrar!
Hur onanerar ni?
Kör ni enbart med fingrar och händer, eller har ni hjälpmedel? Eller varierar ni?
Mina damer och herrar!
Hur onanerar ni?
Kör ni enbart med fingrar och händer, eller har ni hjälpmedel? Eller varierar ni?
Räcker bra med vänster handen, gör på det traditionella sättet för förhuden upp och ner. Det är väl vanlig onani om en partner hjälper till kan det såklart vara skönare men inte riktigt samma sak.
Jag använder eiffeltornet.. gillar rejäla pjäser.
En orange Hitachi grävmaskin.
Har haft lite av varje.
Mestadels dildos, vilket alltid funkar bra.
Köpte en gång en manlig uppblåsbar docka till en möhippa, som jag skulle ha hemma hos mig för en vännina. Dockan blev kvar hos mig när alla gått och den var ingen höjdare får jag säga.
Jag tycker det är helt naturligt att utforska sin kropp och sina preferenser, och det ser så olika ut från person till person. För mig handlar det lika mycket om att skapa en stund för mig själv som att njuta av stimulans ? jag gillar att göra det i en avslappnad miljö där jag inte behöver stressa eller kompromissa med komforten.
En sak som verkligen har förbättrat min upplevelse är att använda en tyst vibrator. För mig är det viktigt att kunna koppla av helt och hållet utan oro för att någon ska höra, särskilt om jag gör det på dagen när andra är hemma. Det har gjort stor skillnad jämfört med att bara använda händerna ? inte för att det ena är ?bättre? än det andra, utan för att det tillför en annan typ av stimulans som känns precis rätt för mig när jag vill varva ner.
Jag upplever att en bra vibrator ger kontrollerad och jämn vibration där jag själv kan styra intensitet och rytm, vilket gör det enkelt att anpassa efter dagsform och humör. Och som sagt, för mig är det just det tysta och diskreta som gör att jag faktiskt använder den oftare ? det är mindre ?utrustning? och mer en del av min egen rutin för avkoppling och välbefinnande.
Om någon är nyfiken på vad man kan tänka på när man väljer en sådan produkt så hittade jag en riktigt bra guide om just tysta vibratorer här:
👉 nattlust.se/blogs/nattlust/tysta-vibratorer-2025-bast-i-test-diskreta-kraftfulla
I den guiden finns tips på vad som kan vara bra att tänka på ? från storlek och material till batteritid och ljudnivå ? så att man lättare kan hitta något som verkligen passar ens egna behov.
Så kortfattat: jag varierar mellan att använda händerna och en tyst vibrator, beroende på vad jag är sugen på och hur mycket tid jag har. För mig handlar det om att hitta det som känns skönt och tryggt, och att ha produkter som underlättar det är verkligen ett plus.
Finsk fitta vid namn Marjut. Tvåtakts dieseldriven väggmontage med autotrottel och pysventil. Uppsamlingskärl på två liter nettovolym.
Tillbehör är kardanförgaarsnöre och tjospandylregulator. Inte nödvändigt men "nice to have"
Men - se till att centralskruven sitter ordentligt och att hönsa-regulatorn är rätt inställd!
Annars funkar hand och fantasi helt utmärkt!