• jesskorkak

Hjälp att hitta serie

Hej! Min familj är lite desperat just nu. Jag har en dotter på 17 år, hon är döende. Hon håller just nu på att kolla på gamla barndoms serier, men vi hittar inte Horseland någonstans. Det verkar vara helt borttaget. Vi har kontaktat SVT men de säger de inte ens har serien längre. Har kollat flera piratsidor, finns ingenstans. Finns några få avsnitt på YouTube. Men det är absolut inte alla och hon vill se mer. Så vad jag undrar är om någon här vet någon sida där det går att se, på svenska då. Förstår att det absolut inte kommer finnas på någon laglig sida, men vi behöver hitta serien så vet du en piratsida den finns på. Snälla skriv. Eller om du är lite bättre än mig på internet och proffs på piratsidor och kan försöka leta upp serien. Snälla hjälp. 
  • Svar på tråden Hjälp att hitta serie
  • Anonym (s)

Skulle vända mig till Facebook annars, någon av de större grupperna i Sverige eller få fart på ett eget inlägg. 

• Anonym (s)

Kollat med bollepus som har några avsnitt på tuben om hen har fler?

• Anonym (Forum)

Testat större forum? Flashback, Reddit?

• Anonym (s)
    Anonym (Svenska) skrev 2026-01-24 16:18:44 följande:
    Nu har ju ts i sin andra tråd skrivit att de vill ha den på svenska.
    Nu var det där svaret lite konstigt men såg sen att det stod i den här tråden också+ att jag misstänkte det vilket gjorde att jag fortsatte med andra svar här som kunde leda till en svenska version,så.
Svar på tråden Hjälp att hitta serie