Varför hatar ni mig på familjeliv?
Jag är en MAN.
Jag är en MAN.
Hög tid att besvara frågan istället för att tjafsa och undvika det rubricerade ämnet. Kvinnor hatar dig (och mig) av lite olika skäl. Här kommer huvudskälen
Många kvinnor härinne har psykiska diagnoser, depressioner.
Många är arbetslösa, sjukpensionärer, sjukskrivna och liknande.
Många saknar hobbies bortsett från att skriva här inne.
Många kvinnor letar efter kärleken, dock inte härinne, men har blivit dumpade många många gånger av män som med lätthet hittar mer attraktiva kvinnor. All denna bitterhet måste ventileras och eftersom det inte finns någon man och oftast inga väninnor eller arbetskamrater så spys gallan ut här inne.
Var säker på 2 saker. Detta är sant. Det kommer att förnekas.
Då förutsätter det att man läser alla hans trådar. Jag har ff ingen aning om vem han är, men frågan är ändå enkel att besvara eftersom ingen här är värd min hat-energi.
Hat är en stark känsla, och det räcker väl med att hata personer man känner, om man måste hata någon!
Jag är indifferent med alla medlemmar på FL trots att jag suttit här ca 20 år. Däremot kan jag gilla eller ogilla åsikter, vilket inte är bundet till person. I en tråd kan jag gilla något en person säger, och i en annan inte.
Nej det krävs inte mycket snabbscrollningstid genom några få trådar för att se ett mönster som sagt.
och nej jag hatar inte TS för det vore meningslöst, det finns många mer passande uttryck för saken men det är inte platsen att uttrycka dessa
och nej jag är inte indifferent med vissa patetiska idioter men jag spenderar inte mer tid på dessa än på andra användare, de syns dock även om de väljer att vara anonyma
Vem blev kränkt och anmälde min kommentar där jag frågade TS om han är samma person som kallar sig "Halvsvensk" eftersom han är "50%" nu?
För att familjeliv är nedlusat av massa frigida feminazister med kyrktantsmoral. Hopplöst att hålla en konstruktiv diskussion här.
PS, om det alltid är samma problem då? ska folk gilla läget med spam?
För att du sabbar forumet.
PS, om det alltid är samma problem då? ska folk gilla läget med spam?
Men oj vad denna tråd hade gått loss!?
Hade glömt bort denna helt.
Först måste jag säga att jag är förvånad över både anklagelser, antanganden samt påstådda lögner.
Någon frågade vem som anklagade någons inlägg.. (n) har då skrivit att det ska ha varit jag.
Nej, jag har inte anmält något svar alls i denna tråden..
Jag vet heller inte om vilka trådar ni syftar på som jag ska ha startat tidigare? Jag är varken Kaffedraken eller den med "bloggen" som jag ser någon bli beskylld för men som även jag har blivit beskylld för att vara med för typ något halvår sedan.
Det någon påstår ang 50% invandrare och svensk.. är inget jag heller känner till?
Anledningen till att jag heter 50 % i denna tråd är för att jag förmodligen tänkte 50/50 i som kvinnor/män och inget annat.
Ändå lite kul hur det ändå kryper fram folk som visar på färger.. Menar någon kallad Mayjel, (n) osv.. rätt många otrevliga faktiskt.. Även att jag själv inte är så trevlig alltid, men jag är uppenbarligen inte ensam om det iallafall.
Ni kan ju förklara er ni som påstår och skuldbelägger osv..
Vi kan börja med (n) Varför säger du att jag har anmält någon kommentar när jag inte har anmält någonting i den här tråden och väldigt sällan gör det alls faktiskt?
Någon frågade vem som anmälde någons inlägg.. (n) har då skrivit att det ska ha varit jag, alltså (ts).. detta är inte sant.
Jag skulle vilja veta på vilket sätt du upplever att du blir hatad av alla? Skriver alla bara elaka svar till dig, eller tummar alla ner dina inlägg jämt?
Skriver du elakt och nedvärderande? Jag ser inte att du har gjort det nu i alla fall. Vet dock inte vem du är, och särskilt inte om du sällan skriver under vanlig anonymitet.
Menar du att folk hatar dig oavsett vad du skriver om, eller skriver du jämt upprepade elaka saker om t.ex kvinnor ?