• Anonym (Nisse60)

Blir dom säljer sexiga underkläder kåta ?? Gäller affärpersonal

Går damer / tjejer igång när dom får sälja riktigt sexiga underkläder ?? 
    Dom som jobbar i butiken blir dom kåta  eller avundsjuka .. 
    När jag köper sexiga underkläder till frun så flyger damerna på mig och vill hjälpa till ..Och kommer med olika förslag . 
    Jag blir ju kåt på dom .
    Gäller i alla affärer som säljer string och bhar .
    Snart är 14 Februari igen , dax att ut och göra fynd

• Svar på tråden Blir dom säljer sexiga underkläder kåta ?? Gäller affärpersonal
  • Anonym (.)

De är säljare. De flyger på dig för att de vill sälja.

• Anonym (Genetiskt bortskämd)

Som tjej med stora naturliga bröst så måste jag säga att vissa säljare gillar så mycket att hjälpa till att man kan undra om dom blir mer än engagerade säljare...

• Man 78
    Anonym (Genetiskt bortskämd) skrev 2026-01-25 00:12:30 följande:

Som tjej med stora naturliga bröst så måste jag säga att vissa säljare gillar så mycket att hjälpa till att man kan undra om dom blir mer än engagerade säljare...

Pratar vi både manliga och kvinnliga försäljare nu, även om det känns som kvinnor skulle utgöra merparten av dessa försäljare?
  • Anonym (Genetiskt bortskämd)
    Man 78 skrev 2026-01-25 00:15:01 följande:
    Pratar vi både manliga och kvinnliga försäljare nu, även om det känns som kvinnor skulle utgöra merparten av dessa försäljare?
    Är ju som sagt mest kvinnliga säljare 
  • Anonym (Bleh)

Önsketänkande. De flesta som säljer damunderkläder är kvinnor och de blir knappast tända av kvinnliga kunder eftersom de flesta är heterosexuella. Och dessutom är det deras jobb att få sina produkter sålda, precis som någon redan påpekat.

Incelgubbarna borde sluta applicera sin egen (tragiska) sexuella desperation på kvinnor de möter i vardagen. Håll er till fröken Lena Handén istället, om sex är det enda ni har på hjärnrötan. 

• Man 78
    Anonym (Genetiskt bortskämd) skrev 2026-01-25 00:17:08 följande:
    Är ju som sagt mest kvinnliga säljare 
    Var ju lustigt att dessa kvinnor blir så till sig. 
Svar på tråden Blir dom säljer sexiga underkläder kåta ?? Gäller affärpersonal