Utgång som ensam
Hej,
Hej,
Skulle det gå att dra ihop en AW med jobbet?
Hej,
Konstigt, förr var det inget konstigt att gå ut ensam. Helt naturligt om man vill träffa någon. Sämsta sättet var att gömma sig bland kompisar.
Men folk är så veka och överkänsliga nu för tiden och krånglar till allt.
Klart du ska gå ut själv!
Hej tycker det inte är speciellt konstigt att gå ut ensam. har testat några gånger , konstig känsla första gångerna men blir bättre och bättre tycker jag man öppnar för nya möjligheter! som dom säger kan du sitta själv på en resturang och äta kan du göra vad som helst just go fore it !!
Så klart att du skall gå ut! Carpe Noctem! Och fånga någon att ta med hem också. 
Jag har samma problem.
Jag har egentligen inga problem med att vara själv men det känns som omvärlden dömer en.
Jag har till och med tänkt på att åka utomlands själv men det stannar bara i tanken.
Jag har samma problem.
Jag har egentligen inga problem med att vara själv men det känns som omvärlden dömer en.
Jag har till och med tänkt på att åka utomlands själv men det stannar bara i tanken.
Gå ut någonstans där de har dans också. Då är det inte så tråkigt att vara ute själv. Du kan sitta i baren, du kan titta på de som dansar medan du sippar på något och du kan dansa. Bjuda upp eller bli uppbjuden.
Åk på en bussresa med Scandorama eller Rolfs buss eller på en singelresa. Vissa bussresor kan det vara hög medelålder på. Hör dig för med bussbolaget om destinationer och åldrar.
Rosa bussarna är trevliga resor med mycjet gwmenskap.
Hej,
Jag tycker i princip att man borde kunna göra det, men de få gånger jag har försökt så har jag känt mig jättedum. Awkward. Som att man skyltar med sin ensamhet. Man är rädd att alla ska tänka "hon har inga vänner, det är tydligt det, annars skulle hon inte vara här ENSAM".
Det händer också om någon man kommer fram, att han ska tjata om "vem man är där med", som att man MÅSTE vara där med någon. "Vem är du här med? Är du här med jobbet? Men vem är du här med då?"
Jag tycker i princip att man borde kunna göra det, men de få gånger jag har försökt så har jag känt mig jättedum. Awkward. Som att man skyltar med sin ensamhet. Man är rädd att alla ska tänka "hon har inga vänner, det är tydligt det, annars skulle hon inte vara här ENSAM".
Det händer också om någon man kommer fram, att han ska tjata om "vem man är där med", som att man MÅSTE vara där med någon. "Vem är du här med? Är du här med jobbet? Men vem är du här med då?"
Jag har samma problem.