• Anonym (TS)

Killar som hellre slickar

Jag har träffat flera killar på rad nu som samtliga hellre slickar än blir avsugna. Vissa av dem gillade givetvis det också, men om de fick välja så slickade de hellre. Det både märktes och det var sånt de uttryckte. Är det här vanligt eller har jag bara haft tur med killarna jag träffat?

• Svar på tråden Killar som hellre slickar
  • Anonym (H2O)

Smaken är som baken, delad! Jag slickar också helst, men det är ju väldigt olika.

Det är fantastiskt att göra det skönt för en kvinna, men tyvärr så finns det ju kvinnor som inte tycker om att bli slickade heller. 

• Anonym (TS)
    Anonym (H2O) skrev 2026-01-29 00:20:42 följande:

Smaken är som baken, delad! Jag slickar också helst, men det är ju väldigt olika.

Det är fantastiskt att göra det skönt för en kvinna, men tyvärr så finns det ju kvinnor som inte tycker om att bli slickade heller. 

Jag blir hellre slickad än suger och älskar när man träffar någon som verkligen vill och går igång på att göra det. Men det krockar med den bild jag alltid haft av män så därför ville jag kolla.
  • Anonym (H)

Som man gör jag det ofta också. Det är skönt att göra skönt för någon annan. Men det beror ganska mycket på att kvinnor varierar i hur skönt de suger av mig.

En del inte alls skönt faktiskt. Andra helt otroligt bra. Men det är ju ingenting man gärna berättar för kvinnorna i fråga, inte det förstnämnda i alla fall.

• Anonym (L)

Är inte jätteförtjust i att bli avsugen men älskar att slicka min kvinna till orgasm. Att höra hur hon njuter och hur orgasmen närmar sig är bland det sexigaste som finns. Sedan sätter jag på henne så vilt jag kan. Vi bägge älskar det.

• Anonym (T)

Alltså jag kan förstå dem lite. Det är skönt att bli avsugen om hon är duktig på och faktiskt njuter av det själv. Men det är inte riktigt lika skönt som att faktiskt trycka den i några andra kroppsöpppningar. 

Att få smaka på och slicka på henne, det är någonting helt annat. Att istället bara få chansen att ta för sig.

Tyvärr är det många tjejer som inte gillar o bli slickade. Därför är det lite extra gött när man hittar någon som trivs med att faktiskt bli det. 

• Tecum

Jag föredrar också att slicka och vanlig penetration hellre än att bli avsugen.

• PernillaPG

Vad glad jag blir att du hamnat i ett sådant bra stim med killar som vill slicka Cool

Men det är väl så livet kan bli ibland...nåväl. 

Själv hade jag börjat undra oxå om jag hamnat i en sådan situation. 

Ha så kul....

• PernillaPG

Vad glad jag blir att du hamnat i ett sådant bra stim med killar som vill slicka Cool

Men det är väl så livet kan bli ibland...nåväl. 

Själv hade jag börjat undra oxå om jag hamnat i en sådan situation. 

Ha så kul....

• Anonym (NoDisco)
    Anonym (TS) skrev 2026-01-28 23:35:54 följande:
    Killar som hellre slickar

Jag har träffat flera killar på rad nu som samtliga hellre slickar än blir avsugna. Vissa av dem gillade givetvis det också, men om de fick välja så slickade de hellre. Det både märktes och det var sånt de uttryckte. Är det här vanligt eller har jag bara haft tur med killarna jag träffat?

Seriedejtar du via Tinder? Killarna kanske har fårr känna av tänderna vid tidigare tillfällen.
Svar på tråden Killar som hellre slickar