• Anonym (TS)

Killar som hellre slickar

Jag har träffat flera killar på rad nu som samtliga hellre slickar än blir avsugna. Vissa av dem gillade givetvis det också, men om de fick välja så slickade de hellre. Det både märktes och det var sånt de uttryckte. Är det här vanligt eller har jag bara haft tur med killarna jag träffat?

• Svar på tråden Killar som hellre slickar
  • Anonym (Slurp)

Om man vänder på det har jag haft turen att träffa kvinnor som tyckt om att bli slickade. Jag älskar det och det har varit "orgasm-garanti".
    Som tur är har de också i de flesta fall också gillat att suga.
    Hänger det ihop?? Om man gillar oralsex gäller det både ge och få?
    Oralt känns mer intimt och nära än penetration - oftast.

• Anonym (Jag slickar hellre)

Jag är en av dessa män som hellre slickar än blir avsugen. Jag har ännu inte träffat någon kvinna som är bra på att suga. Har inte träffat någon som riktigt går in för det. Så ofta har jag bara känt; "jaha?"

Men jag verkligen älskar att slicka en kvinna. Och det kvinnor jag träffat hittills har också älskat att bli slickade. 

Så jag slickar hellre än att bli avsugen

• Anonym (påJaktIgen)

Jag är ännu en i mängden som älskar mer att få slicka än att bli avsugen. Älskar att få min kvinna att njuta och komma genom att använda tunga och fingrar.

Att bli avsugen är förstås trevligt, men det är väldigt få kvinnor som vet hur man gör det på rätt sätt.

• Anonym (Anders)

Kan inte tänka mej något häftigare i mitt liv än få sticka tungan i en stilig kvinnas kön .

• Anonym (Nyfiken kvinna)

Jag blir lite orolig som kvinna, min man älskar också att slicka och jag tror jag är bra på att suga men ni flera män som skriver att ingen kvinna är bra på det. Kan vi få lite tips på vad som gör det bra i så fall? 

• Anonym (Slurp)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2026-02-19 19:56:03 följande:

Jag blir lite orolig som kvinna, min man älskar också att slicka och jag tror jag är bra på att suga men ni flera män som skriver att ingen kvinna är bra på det. Kan vi få lite tips på vad som gör det bra i så fall? 

Kan inte säga att det skulle ha med någon särskild "teknik" att göra ungefär som när killar slickar. Det är väl mer känslan att man gör något för någon annan.
    Är man något sånär lyhörd så märker man vad som funkar kan jag tycka.
    Engagemang må låta tråkigt men är nog så viktigt. Man ska tycka om det man gör för någon annan.
    Förutom 14 år utan att få oralsex så har jag ändå haft tur med att ge och få.
  • Anonym (påJaktIgen)

Den största synden är nog "tänder"... aj, aj, aj... 
  • Anonym (NoDisco)
    Anonym (Slurp) skrev 2026-02-18 23:56:53 följande:

Om man vänder på det har jag haft turen att träffa kvinnor som tyckt om att bli slickade. Jag älskar det och det har varit "orgasm-garanti".
    Som tur är har de också i de flesta fall också gillat att suga.
    Hänger det ihop?? Om man gillar oralsex gäller det både ge och få?
    Oralt känns mer intimt och nära än penetration - oftast.

Slurp, ja där har vi en som gillar fittsaft.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Maketillfru)

Det är helt underbart att få slicka och jag tycker att det är skönt att bli avsugen också. Men bäst är att få slicka. 

• Anonym (Jag slickar hellre)

Jag tror att det kokar ner till uppriktigt intresse och entusiasm. Man märker direkt om kvinnan gör det "för att det skall göras"  och inte för att hon fullständigt älskar och går igång på det. Det är nog den stora skillnaden tror jag. Titta bara på hur TS uttrycker sig i trådstarten. "har jag haft tur" man kan lätt dra den slutsatsen att hon hellre får än ger. Fast jag kan ha fel. 
  • Anonym (B)

Att slicka en kvinna tills hon exploderar i orgasm är det sexigaste som finns.

• Anonym (Conny Lingus)
    Anonym (B) skrev 2026-02-27 10:49:58 följande:

Särskilt om hon squirtar, g-punktsorgasmer ger ofta den belöningen.
  • Anonym (Man 40+)

För egen del, älskar jag både att ge och få... Finns något väldigt upphetsande att få leka med sin tunga över sin partners våta mussla och samtigt få se hennes passion växa ut i kroppen.

Men lika stor passion och ha en kvinna som älskar att göra det motsvarande på sig själv.

En belöning för mig är sedan att få smaka hennes varma safter eller när man blir avsugen få sin lem avslickad efteråt.

Alla gillar det inte, men jag älskar det.

• Anonym (NoDisco)
    Anonym (B) skrev 2026-02-27 10:49:58 följande:

Härligt att dricka direkt från kranen.
Svar på tråden Killar som hellre slickar