• Anonym (Mammatill3)

Min man "säljer sig själv på jobbet"

Hej, svårt att veta vilken tråd man ska lägga dett i men... Min man jobbar på pub kvälls/nattetid, under tiden han jobbat där flörtar många tjejjer med honom. 
    Han kommer många gånger hem med sedlar eller swishar på upp till 500 kr styck, varpå han berättar att nån tjejj frågat om dom fick klämma han på rumpan eller känna han på bröstmuskeln.
    Jag vet inte om jag ska vara glad eller arg, då vi är i stort behov av pengar då jag själv är föräldraledig, o han inte får så mycket timmar, men tycker synd om honom att han känner att han måste "sälja sig själv" för att vi ska kunna köpa mat osv...
    Hur tänker ni andra?

• Svar på tråden Min man "säljer sig själv på jobbet"
  • Anonym (Marina)
    Anonym (Mammatill3) skrev 2026-01-30 12:55:40 följande:
    Som sagt, stick från tråden om du ska bli arg bara för att en man får uppmärksamhet som du kanske skulle velat ha. Fast det fixade ju din hallick åt dig och du saknar väl det nu i efterhand därför du är så bitter. Gud vad en människa kan göra en förbannad, du är säkert populär bland tjejjkompisar. 

Nej jag tänker inte sticka från tråden och låta dig kalla mig för allt möjligt utan att jag får säga något tillbaks. 

Arg blir jag inte men det är lite skrattretande att en medelålders gubbe säger att 20-åriga tjejer betalar för att få känna på hans bröstmuskler. 

Vad trevligt att säga att någon som har känt sig tvingad av en hallick att sälja sex skulle sakna det. Jag skulle hellre dö än att behöva göra det igen. 

Om det är någon som är förbannad så är det du. Jag har inte kallat någon för saker. Jag tycker mer att den här tråden är ganska underhållande, annars skulle jag inte fortsätta skriva. Just nu skriver jag här för att hålla mig vaken medan jag ligger och ammar. 

• Anonym (H)
    Anonym (Mammatill3) skrev 2026-01-29 13:40:17 följande:

Hej, svårt att veta vilken tråd man ska lägga dett i men... Min man jobbar på pub kvälls/nattetid, under tiden han jobbat där flörtar många tjejjer med honom. 
    Han kommer många gånger hem med sedlar eller swishar på upp till 500 kr styck, varpå han berättar att nån tjejj frågat om dom fick klämma han på rumpan eller känna han på bröstmuskeln.
    Jag vet inte om jag ska vara glad eller arg, då vi är i stort behov av pengar då jag själv är föräldraledig, o han inte får så mycket timmar, men tycker synd om honom att han känner att han måste "sälja sig själv" för att vi ska kunna köpa mat osv...
    Hur tänker ni andra?

*honom
  • Tow2Mater
    Anonym (Mammatill3) skrev 2026-01-30 07:35:04 följande:
    O när fan skrev jag att jag inte bryr mig omiall han mår dåligt? Verkligen taget ur context. Jag vill inte att han bara gör det för att få åemgar om han mår dåligt av det, jag tror imte heller jag vill att han gör det ändå då jag skulle nästan räkna det med otrohet men jag vet omte om jag drar en för hård linje. O jag tycker det är konstigt om han skulle vela att andra tafsar på han då han är gift med mig. Men set är hur jag tycker.
    Jag menade inte att du inte bryr dig om ifall han skulle må dåligt, jag undrade bara om din konstiga definition av otrohet.
  • Tow2Mater
    Anonym (Mammatill3) skrev 2026-01-30 08:08:53 följande:
    Enda han kan göra är att söka jobb, o efter sommaren börjar jag jobba igen så då blir allt bra för då har vi en riktig inkomst. Flytta är liksom inget alternativ då jag äger hus o barnen går i skolan här o det är inte hållbart alls flr ena barnet(autism) att behöva flytta o börja på en ny skola.
    Ett 4e alterntiv - han tar over föräldraledigheten nu och du går tillbaka och jobbar om ni har det knapert med pengar.
  • Anonym (You  wish)
    septembermamma2022 skrev 2026-01-30 12:12:12 följande:
    Nja, alltså det finns kvinnor som betalar för sånt. Tex vissa av de medelålders/äldre kvinnor som åker till Gambia och "dejtar" unga män. Det är en sorts prostitution och de kvinnorna är ett slags torskar.

De flesta yngre kvinnor får vad de vill ha utan att betala. Annars skulle vi garanterat se fler torskar i den gruppen också.
    Du talar om en undantagsgrupp, en försvinnande liten minoritet av kvinnor. Fula och desperata kvinnor finns det inte i närheten lika många av som manlig motsvarighet. Att kvinnor skulle betala för att få känna på nån random mans muskler är bara löjligt och har noll trovärdighet.

Kvinnor har inga problem med att få sex, oavsett ålder. Och nej, tror inte alls att vi "garanterat" fått se nåt sånt nej. Kvinnor är långt ifrån lika intresserade av själlöst sex och tafsande som vissa basementdwellers till handjur. 
  • Kirenaj68
    Anonym (Mammatill3) skrev 2026-01-29 13:40:17 följande:

Hur tänker ni andra?

Att du borde träna rättstavning. Det stavas tjej och tjejer......
  • Anonym (Marina)
    Anonym (You wish) skrev 2026-01-30 23:15:14 följande:
    Du talar om en undantagsgrupp, en försvinnande liten minoritet av kvinnor. Fula och desperata kvinnor finns det inte i närheten lika många av som manlig motsvarighet. Att kvinnor skulle betala för att få känna på nån random mans muskler är bara löjligt och har noll trovärdighet.

Kvinnor har inga problem med att få sex, oavsett ålder. Och nej, tror inte alls att vi "garanterat" fått se nåt sånt nej. Kvinnor är långt ifrån lika intresserade av själlöst sex och tafsande som vissa basementdwellers till handjur. 
    Jag håller med. Även äldre kvinnor skulle i princip alltid få sex gratis om de ville. Jag har pratat med polisen i prostitutionsgruppen, de söker upp kvinnor som jobbar med sånt ibland för att försöka hjälpa (längesen nu, slutade för många år sen). De sa att den äldsta kvinnan de hade stött på som säljer sex var 68 år.

Det finns såklart undantag, kvinnor som köper sex ändå men då handlar det nog i de flesta fallen om att de köper hela ?paketet? att bli uppvaktade och så också som tanterna som åker till Gambia (försvarar inte det, det är lika fel oavsett). 

Nu säger ju TS dessutom att det inte är äldre kvinnor utan att de yngsta är 20. Min äldsta dotter är snart 20.. Jag försöker tänka mig henne och hennes kompisar betala en random gubbe för att få ta på honom.. Jag hade trott på TS mer om hon hade sagt att hon har varit på Mars. 
  • Anonym (Mi)

Jag är 40, har varit 20. Skulle aldrig falla/fallit mig eller någon tjej jag känner in att betala för att få känna på en man 😂😂 låter skrattretande. Visst, att känna gratis på någons muskel hade jag kanske kunnat göra som singel. Men lägga pengar på det? Tillåt mig le. Känner heller ingen som skulle betala för sex, why?? Men det är mer tragiskt i så fall, kanske någon som är extremt ensam kan det. Men tror inte det skulle ge dem den närhet de söker att klämma på någons muskel.

Som 20-årig tjej hade jag extremt ont om pengar, tror inte 20-åringar generellt är en jätte-lukrativ målgrupp, men hade jag varit rik i den åldern hade jag snarare lagt pengarna på att slippa att 30-plussare hängde efter mig som de gjorde. Med det inte sagt att ingen kvinna i hela världen skulle göra det, men skulle bli väldigt förvånad om det går att ha som affärsidé. kanske om man reser runt för att komma till just de kvinnorna, men då skulle ju alla pengarna gått åt för resor och hotell.

• Anonym (Torre)

Tycker det finns en risk här att det kan bli mer än tafsning rätt som det är Räcker väl om han jobbar på puben?

• Anonym (K)
    Anonym (Mi) skrev 2026-01-31 16:20:19 följande:

Jag är 40, har varit 20. Skulle aldrig falla/fallit mig eller någon tjej jag känner in att betala för att få känna på en man 😂😂 låter skrattretande. Visst, att känna gratis på någons muskel hade jag kanske kunnat göra som singel. Men lägga pengar på det? Tillåt mig le. Känner heller ingen som skulle betala för sex, why?? Men det är mer tragiskt i så fall, kanske någon som är extremt ensam kan det. Men tror inte det skulle ge dem den närhet de söker att klämma på någons muskel.

Som 20-årig tjej hade jag extremt ont om pengar, tror inte 20-åringar generellt är en jätte-lukrativ målgrupp, men hade jag varit rik i den åldern hade jag snarare lagt pengarna på att slippa att 30-plussare hängde efter mig som de gjorde. Med det inte sagt att ingen kvinna i hela världen skulle göra det, men skulle bli väldigt förvånad om det går att ha som affärsidé. kanske om man reser runt för att komma till just de kvinnorna, men då skulle ju alla pengarna gått åt för resor och hotell.

Skriver under på detta.
  • Anonym (? Inte i Sverige?)

Är det här utomlands? I Vietnam var det många som ville ta selfies med min man, bli upplyft av honom osv och erbjöd pengar (till mig!) För det. Både tjejer och killar kom fram för det. Han är väldigt lång och muskulös.

Men har aldrig sett det i tex Grekland eller spanien.

• Anonym (Mammatill3)
    Anonym (? Inte i Sverige?) skrev 2026-02-17 18:39:32 följande:

Är det här utomlands? I Vietnam var det många som ville ta selfies med min man, bli upplyft av honom osv och erbjöd pengar (till mig!) För det. Både tjejer och killar kom fram för det. Han är väldigt lång och muskulös.

Men har aldrig sett det i tex Grekland eller spanien.

Nej det är i Sverige, kollegor har konfirmerat att det händer. Är ju liksom inte varje vecka men under ett halvår så har det hänt 3-4 gånger. Oftast fre-lör när alla är som fullast 
Svar på tråden Min man "säljer sig själv på jobbet"