• Anonym (Mammatill3)

Min man "säljer sig själv på jobbet"

Hej, svårt att veta vilken tråd man ska lägga dett i men... Min man jobbar på pub kvälls/nattetid, under tiden han jobbat där flörtar många tjejjer med honom. 
    Han kommer många gånger hem med sedlar eller swishar på upp till 500 kr styck, varpå han berättar att nån tjejj frågat om dom fick klämma han på rumpan eller känna han på bröstmuskeln.
    Jag vet inte om jag ska vara glad eller arg, då vi är i stort behov av pengar då jag själv är föräldraledig, o han inte får så mycket timmar, men tycker synd om honom att han känner att han måste "sälja sig själv" för att vi ska kunna köpa mat osv...
    Hur tänker ni andra?

• Svar på tråden Min man "säljer sig själv på jobbet"
  • Tom Araya
    Anonym (Ellie) skrev 2026-01-30 11:08:49 följande:

Du har två val. Antingen lever ni på hans a-akassa (antar att din man har det) och ni får mindre pengar eller också jobbar han och får betalt för att tjejer får tafsa på honom och det ger mer pengar. Svårare än så är det inte! Eftersom han fortfarande jobbar som bartender antar jag att ni redan har valt mera pengar och då får du" ta det onda med det goda". Svårare än så är det inte!!!

Borde det inte finnas ett tredje val; att fortsätta jobba på bar, men att säga nej till tafs mot betalning?!
  • GrannyGoodness
    Anonym (Ellie) skrev 2026-01-30 11:08:49 följande:

Du har två val. Antingen lever ni på hans a-akassa (antar att din man har det) och ni får mindre pengar eller också jobbar han och får betalt för att tjejer får tafsa på honom och det ger mer pengar. Svårare än så är det inte! Eftersom han fortfarande jobbar som bartender antar jag att ni redan har valt mera pengar och då får du" ta det onda med det goda". Svårare än så är det inte!!!

Bra sagt.
  • septembermamma2022
    Anonym (You wish) skrev 2026-01-29 23:02:14 följande:
    Jag är ingen man, ditt spån. 

Kvinnor är inga torskar, oavsett hur snygga männen är. Det är män som betalar för sånt, inte kvinnor.
    Nja, alltså det finns kvinnor som betalar för sånt. Tex vissa av de medelålders/äldre kvinnor som åker till Gambia och "dejtar" unga män. Det är en sorts prostitution och de kvinnorna är ett slags torskar.

De flesta yngre kvinnor får vad de vill ha utan att betala. Annars skulle vi garanterat se fler torskar i den gruppen också.
  • Anonym (Marina)
    Tom Araya skrev 2026-01-30 11:04:29 följande:
    Statistiskt har ca 2000 kvinnor någon gång betalat för sexuella tjänster och jag ser inga skäl till att TS inte skulle kunna vara en av de som mött några av dessa, då det sannolikt är en relativt utsatt bransch.

Om det stämmer , hur många av dom tror du har köpt sex i Sverige? Och hur många tror du har gjort det i Gambia till exempel?

Det är fortfarande en väldigt liten del av Sveriges kvinnliga befolkning. TS skriver att hon bor i en byhåla. Att flera av de kvinnorna (TS skriver att det händer ofta och att det är kvinnor i 20-40-årsåldern, står ingenstans att det är samma 2-3 kvinnor varje gång) skulle bo i TS lilla byhåla och gå till just den baren där hennes man jobbar, du tror på riktigt att det är sant? 

Om inte TS byhåla är någon slags konstig sekt där människor inte alls är som människor i Sverige är annars. 

Dessutom skulle nog inte alla som är villiga att köpa sex vara villiga att betala 500 för att känna på någons bröstmuskler så det blir nog lite mindre än 2000. 

• septembermamma2022
    Anonym (Mammatill3) skrev 2026-01-29 23:08:17 följande:
    Han säger att han inte bryr sig, han får pengar av det.
    Men han frågar mig vad jag tycker att nån ska få betala minst för att få ta han mellan benen, han skrattar när han säger det men jag vet inte hur allvarlig han är.
    Flera tror att jag trollar med detta inlägg men gör faktiskt inte det.
    Jag tycker det är bra när han får pengar eller grejjer för att han är trevlig o ger bra service, men mindre bra när han får pengar för att tjejjer ska få tafsa...
    Jag tror att ni bör sätta er ner och diskutera gränser tillsammans. Om han kan fortsätta att få dessa extrapengar inom gränser som ni båda är överens om och inte mår dåligt över - då är det ju toppen!

Strunta i vad moralister på familjeliv säger om rätt och fel. Det enda viktiga är att du och killen är överens med varandra.
  • septembermamma2022
    septembermamma2022 skrev 2026-01-30 12:18:06 följande:
    Jag tror att ni bör sätta er ner och diskutera gränser tillsammans. Om han kan fortsätta att få dessa extrapengar inom gränser som ni båda är överens om och inte mår dåligt över - då är det ju toppen!

Strunta i vad moralister på familjeliv säger om rätt och fel. Det enda viktiga är att du och killen är överens med varandra.
    Typ "inte okej att få pengar för att någon tar på kuken men det är okej med bröstmuskeln, biceps eller rumpan".

En sån gräns skulle också kunna vara "skämta inte om saker utanför gränserna som man kan få pengar för eftersom det gör mig obekväm och osäker på om gränserna fortfarande gäller". HUR man pratar om något kan vara superviktigt för om det känns okej eller inte. Jag förstår att det känns obehagligt för dig när han pratar om den typen av grövre grejer på ett "skämtsamt" sätt om det kan finnas en annan underton.

Vilka gränser är helt och hållet mellan dig och killen men det är viktigt att ni är helt överens, annars tror jag att en av er eller båda kommer att fara illa av det i längden.
  • Anonym (Mammatill3)
    Anonym (Marina) skrev 2026-01-30 12:14:47 följande:

Om det stämmer , hur många av dom tror du har köpt sex i Sverige? Och hur många tror du har gjort det i Gambia till exempel?

Det är fortfarande en väldigt liten del av Sveriges kvinnliga befolkning. TS skriver att hon bor i en byhåla. Att flera av de kvinnorna (TS skriver att det händer ofta och att det är kvinnor i 20-40-årsåldern, står ingenstans att det är samma 2-3 kvinnor varje gång) skulle bo i TS lilla byhåla och gå till just den baren där hennes man jobbar, du tror på riktigt att det är sant? 

Om inte TS byhåla är någon slags konstig sekt där människor inte alls är som människor i Sverige är annars. 

Dessutom skulle nog inte alla som är villiga att köpa sex vara villiga att betala 500 för att känna på någons bröstmuskler så det blir nog lite mindre än 2000. 

Du tar allt så himla bokstavligt. En std med ca 50 000 invånare. Jag ljuger inte om detta o ser ingen anledning till att ljuga om sånt. Om du nu känner dig så stött av detta inlägg, stick vidare!
  • Anonym (Marina)
    septembermamma2022 skrev 2026-01-30 12:12:12 följande:
    Nja, alltså det finns kvinnor som betalar för sånt. Tex vissa av de medelålders/äldre kvinnor som åker till Gambia och "dejtar" unga män. Det är en sorts prostitution och de kvinnorna är ett slags torskar.

De flesta yngre kvinnor får vad de vill ha utan att betala. Annars skulle vi garanterat se fler torskar i den gruppen också.

Det var ju 20-åringar som betalade TS man tydligen. Du tror alltså på fullt allvar att flera 20-åriga tjejer har betalat en 30-40-årig trebarnspappa (gissar att han är i den åldern eller äldre) för att få känna på hans rumpa och bröstmuskler? Det låter som någon sjuk fantasi som gubbar har. 

Om det var ett och samma gäng med kanske 2-3 medelålders fulla kvinnor som har gjort det flera gånger så visst, det kan kanske vara så.  Men att många olika kvinnor mellan 20-40 gör det regelbundet?  Känner många som har jobbat i bar, vältränade snygga ganska unga killar också. Har dejtat en. Att kvinnor flirtar händer absolut ofta och det är överhuvudtaget ganska bra dricks (beroende på ställe).Men att det som TS beskriver händer regelbundet låter helt enkelt inte troligt. 

Kanske han bara får bra dricks och säger att det är kvinnor som har betalat för att känna på honom för att göra TS svartsjuk eller för att verka eftertraktad. Eller så är det något annat han får pengarna för. Eller så hade TS tråkigt och skrev en påhittad tråd. 

Medelålders eller äldre kvinnor som åker till Gambia och betalar för unga män går inte riktigt att jämföra med kvinnor i 20-årsåldern som tydligen skulle betala för att få känna på en medelålders bartender i Sverige. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Marina)
    Anonym (Mammatill3) skrev 2026-01-30 07:39:29 följande:
    Du skulle ju lämna tråden? Du skriver ur context Marina. Jag sa aldrig att det händer regelbundet, eller varje gång han jobbar. Jag sa att det gänt ett flertal gånger men vet ej om allt har varit för att nån har fått ta på han, va en tjejj som feåga han om sex en gång vilket han sa klar nej till, tjejkerna här är väl inte lika "fina" som dig, som redan horat ut dig till andra för att tjäna pengar till ditt barn. Kul att berätta det för barnen när dom är stora vad mamma o mammas kompisar gjort när som var yngre.

Du tycker synd om din man skriver du men ingen medkänsla med kvinnor som har behövt göra sånt. 

Du kan kalla mig för hora hur mycket du vill. Om det du skriver är sant (vilket jag har svårt att tro men du insisterar ju på det) så är det ju något din man gör nu som gift trebarnspappa och inte verkar ha några planer på att sluta med. 

Jag fick mitt första barn när jag var tonåring, lämnade pappan som var våldsam innan jag hade fyllt 20. Jobbade ett tag som strippa och eskort när jag var ung för att få det att gå ihop när jag var ensamstående. Det var längesen nu. Nu har jag sambo sen många år tillbaks. Just nu är jag mammaledig men annars jobbar jag i butik. Jag har några kompisar som fortfarande är litegrann i den branschen. Men jag har som sagt inte gjort det på många år, till skillnad från din man om det du skriver är sant. Om du ska kalla någon för saker är det inte mig. 

• Anonym (Marina)
    Anonym (Mammatill3) skrev 2026-01-30 12:55:40 följande:
    Som sagt, stick från tråden om du ska bli arg bara för att en man får uppmärksamhet som du kanske skulle velat ha. Fast det fixade ju din hallick åt dig och du saknar väl det nu i efterhand därför du är så bitter. Gud vad en människa kan göra en förbannad, du är säkert populär bland tjejjkompisar. 

Nej jag tänker inte sticka från tråden och låta dig kalla mig för allt möjligt utan att jag får säga något tillbaks. 

Arg blir jag inte men det är lite skrattretande att en medelålders gubbe säger att 20-åriga tjejer betalar för att få känna på hans bröstmuskler. 

Vad trevligt att säga att någon som har känt sig tvingad av en hallick att sälja sex skulle sakna det. Jag skulle hellre dö än att behöva göra det igen. 

Om det är någon som är förbannad så är det du. Jag har inte kallat någon för saker. Jag tycker mer att den här tråden är ganska underhållande, annars skulle jag inte fortsätta skriva. Just nu skriver jag här för att hålla mig vaken medan jag ligger och ammar. 

• Anonym (H)
    Anonym (Mammatill3) skrev 2026-01-29 13:40:17 följande:

Hej, svårt att veta vilken tråd man ska lägga dett i men... Min man jobbar på pub kvälls/nattetid, under tiden han jobbat där flörtar många tjejjer med honom. 
    Han kommer många gånger hem med sedlar eller swishar på upp till 500 kr styck, varpå han berättar att nån tjejj frågat om dom fick klämma han på rumpan eller känna han på bröstmuskeln.
    Jag vet inte om jag ska vara glad eller arg, då vi är i stort behov av pengar då jag själv är föräldraledig, o han inte får så mycket timmar, men tycker synd om honom att han känner att han måste "sälja sig själv" för att vi ska kunna köpa mat osv...
    Hur tänker ni andra?

*honom
  • Tow2Mater
    Anonym (Mammatill3) skrev 2026-01-30 07:35:04 följande:
    O när fan skrev jag att jag inte bryr mig omiall han mår dåligt? Verkligen taget ur context. Jag vill inte att han bara gör det för att få åemgar om han mår dåligt av det, jag tror imte heller jag vill att han gör det ändå då jag skulle nästan räkna det med otrohet men jag vet omte om jag drar en för hård linje. O jag tycker det är konstigt om han skulle vela att andra tafsar på han då han är gift med mig. Men set är hur jag tycker.
    Jag menade inte att du inte bryr dig om ifall han skulle må dåligt, jag undrade bara om din konstiga definition av otrohet.
  • Tow2Mater
    Anonym (Mammatill3) skrev 2026-01-30 08:08:53 följande:
    Enda han kan göra är att söka jobb, o efter sommaren börjar jag jobba igen så då blir allt bra för då har vi en riktig inkomst. Flytta är liksom inget alternativ då jag äger hus o barnen går i skolan här o det är inte hållbart alls flr ena barnet(autism) att behöva flytta o börja på en ny skola.
    Ett 4e alterntiv - han tar over föräldraledigheten nu och du går tillbaka och jobbar om ni har det knapert med pengar.
  • Anonym (You  wish)
    septembermamma2022 skrev 2026-01-30 12:12:12 följande:

Du talar om en undantagsgrupp, en försvinnande liten minoritet av kvinnor. Fula och desperata kvinnor finns det inte i närheten lika många av som manlig motsvarighet. Att kvinnor skulle betala för att få känna på nån random mans muskler är bara löjligt och har noll trovärdighet.

Kvinnor har inga problem med att få sex, oavsett ålder. Och nej, tror inte alls att vi "garanterat" fått se nåt sånt nej. Kvinnor är långt ifrån lika intresserade av själlöst sex och tafsande som vissa basementdwellers till handjur. 
  • Kirenaj68
    Anonym (Mammatill3) skrev 2026-01-29 13:40:17 följande:

Hur tänker ni andra?

Att du borde träna rättstavning. Det stavas tjej och tjejer......
  • Anonym (Marina)
    Anonym (You wish) skrev 2026-01-30 23:15:14 följande:
    Du talar om en undantagsgrupp, en försvinnande liten minoritet av kvinnor. Fula och desperata kvinnor finns det inte i närheten lika många av som manlig motsvarighet. Att kvinnor skulle betala för att få känna på nån random mans muskler är bara löjligt och har noll trovärdighet.

Kvinnor har inga problem med att få sex, oavsett ålder. Och nej, tror inte alls att vi "garanterat" fått se nåt sånt nej. Kvinnor är långt ifrån lika intresserade av själlöst sex och tafsande som vissa basementdwellers till handjur. 
    Jag håller med. Även äldre kvinnor skulle i princip alltid få sex gratis om de ville. Jag har pratat med polisen i prostitutionsgruppen, de söker upp kvinnor som jobbar med sånt ibland för att försöka hjälpa (längesen nu, slutade för många år sen). De sa att den äldsta kvinnan de hade stött på som säljer sex var 68 år.

Det finns såklart undantag, kvinnor som köper sex ändå men då handlar det nog i de flesta fallen om att de köper hela ?paketet? att bli uppvaktade och så också som tanterna som åker till Gambia (försvarar inte det, det är lika fel oavsett). 

Nu säger ju TS dessutom att det inte är äldre kvinnor utan att de yngsta är 20. Min äldsta dotter är snart 20.. Jag försöker tänka mig henne och hennes kompisar betala en random gubbe för att få ta på honom.. Jag hade trott på TS mer om hon hade sagt att hon har varit på Mars. 
  • Anonym (Mi)

Jag är 40, har varit 20. Skulle aldrig falla/fallit mig eller någon tjej jag känner in att betala för att få känna på en man 😂😂 låter skrattretande. Visst, att känna gratis på någons muskel hade jag kanske kunnat göra som singel. Men lägga pengar på det? Tillåt mig le. Känner heller ingen som skulle betala för sex, why?? Men det är mer tragiskt i så fall, kanske någon som är extremt ensam kan det. Men tror inte det skulle ge dem den närhet de söker att klämma på någons muskel.

Som 20-årig tjej hade jag extremt ont om pengar, tror inte 20-åringar generellt är en jätte-lukrativ målgrupp, men hade jag varit rik i den åldern hade jag snarare lagt pengarna på att slippa att 30-plussare hängde efter mig som de gjorde. Med det inte sagt att ingen kvinna i hela världen skulle göra det, men skulle bli väldigt förvånad om det går att ha som affärsidé. kanske om man reser runt för att komma till just de kvinnorna, men då skulle ju alla pengarna gått åt för resor och hotell.

Svar på tråden Min man "säljer sig själv på jobbet"