Anonym (You wish) skrev 2026-01-30 23:15:14 följande:
Du talar om en undantagsgrupp, en försvinnande liten minoritet av kvinnor. Fula och desperata kvinnor finns det inte i närheten lika många av som manlig motsvarighet. Att kvinnor skulle betala för att få känna på nån random mans muskler är bara löjligt och har noll trovärdighet.
Kvinnor har inga problem med att få sex, oavsett ålder. Och nej, tror inte alls att vi "garanterat" fått se nåt sånt nej. Kvinnor är långt ifrån lika intresserade av själlöst sex och tafsande som vissa basementdwellers till handjur.
Jag håller med. Även äldre kvinnor skulle i princip alltid få sex gratis om de ville. Jag har pratat med polisen i prostitutionsgruppen, de söker upp kvinnor som jobbar med sånt ibland för att försöka hjälpa (längesen nu, slutade för många år sen). De sa att den äldsta kvinnan de hade stött på som säljer sex var 68 år.
Det finns såklart undantag, kvinnor som köper sex ändå men då handlar det nog i de flesta fallen om att de köper hela ?paketet? att bli uppvaktade och så också som tanterna som åker till Gambia (försvarar inte det, det är lika fel oavsett).
Nu säger ju TS dessutom att det inte är äldre kvinnor utan att de yngsta är 20. Min äldsta dotter är snart 20.. Jag försöker tänka mig henne och hennes kompisar betala en random gubbe för att få ta på honom.. Jag hade trott på TS mer om hon hade sagt att hon har varit på Mars.