• Anonym (Fredagstråden)

Kommer du att ha sex ikväll?

Fredagkväll i antågande och arbetsveckan är slut. Tror du att du kommer att ha sex med någon ikväll?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kommer du att ha sex ikväll?
  • Man 78
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2026-01-31 09:38:30 följande:
    Nä hemma hos mannen som väntade i "givakt" sen sov jag gott....😊
    Låter som en skön kväll, två omgångar, grattis. 
  • Anonym (2348)

Nej tyvärr inte. Skulle vilja men antagligen inte pga har ingen flickvän/fru i detta nu

• Anonym (Fredagstråden)

Så...hur blev det då? Blev det något sex igår?
    Berätta....

• Anonym (Man2)

Blev sex igår och sex i morse med ett långt förspel.

• Anonym (Yepp!)

Morgonsex är egentligen rätt mysigt men är lite som att öppna en ljummen varm smörgås ......
    Älskar oralt men kanske inte vid morgon-sex.Men jävligt gott att vakna tillsammans

• Chris75

Ingen sex för länge sedan, ingen partner, svårt att hitta nån, skit tråkig och inte bra

Leta efter kk
  • Anonym (saknar)
    Anonym (Fredagstråden) skrev 2026-01-30 13:42:53 följande:

Många kvinnor tar tydligen upp potensproblem som ett hinder för sex här. Är penetration så centralt för att ni skall ha meningsfullt sex? Funkar inga substitut?

Finns inget som är bättre än äkta vara.
    Och känslan sekunderna innan mannen kommer och när han kommer är galet uppletande 
  • Anonym (saknar)
    Anonym (Lajla S) skrev 2026-01-30 16:24:18 följande:
    Varför inte försöka en yngre om du är kåt  och frustrerad ?  Du har ingen aning om vad du går miste om. Själv så får jag besök utav en härlig skön 25-åring i kväll  Drömmer
    För att jag inte enbart är ute efter sex.
    Jag vill någo gång i livet få uppleva att leva tillsammans med en jämbördig person och då känns det lättare om vi är på samma plats i livet vilket yngre sällan är.
    De är oftast i småbarnsttäsket och det tilltalar mg noll och nada.
  • Anonym (Yepp!)
    Anonym (saknar) skrev 2026-02-01 19:20:40 följande:
    För att jag inte enbart är ute efter sex.
    Jag vill någo gång i livet få uppleva att leva tillsammans med en jämbördig person och då känns det lättare om vi är på samma plats i livet vilket yngre sällan är.
    De är oftast i småbarnsttäsket och det tilltalar mg noll och nada.
    Jag är tilltalad av kvinnor i min egen ålder. Skulle vara spännande men en yngre men inte min grej alls-k
Svar på tråden Kommer du att ha sex ikväll?