Varför kan inte min man komma?
Varför kan inte min man komma när vi har sex? Han måste runka för att kunna komma o han kan inte ens det alla gånger. Han får typ som ett annfall efter/under tiden han kommer då han inte får lufta o många gånger svinmar, han säger att det är för att han tar i så mycket....var inte så förut(o han är bara i 30 års åldern jag i 20 års ålders). I början hade vi sex i allt mellan 1 timma till 3 o han kunde komma, genom att runka. Kan räkna på en halv handfull hur många gånger han kommit av att vi bara haft sex. Jag förstår inte varför han har det så svårt? Är ett mirakel att vi har 2 barn. Känns som jag inte duger liksom? Eftersom han inte kan komma av sexet, han blir så anfådd, o han är inte överviktig eller någor sånt, han har haft en lungsjukdom som han fick opereras för o sen vart friskförklarad men va inte såhär innan. Nån mer som haft sånna problem? För det här liksom sabbar både min o hans njutning, när jag får ligga där o vänta på att hans ska runka, blir knallröd i ansiktet o sen nästan svimma o stoppa in den för att komma i mig sen. Eller se gan bli arg o förbannad o sen gå för att han inte kan komma. Tips eller nåt..?