Problem är för välutrustad
Hej har Ett litet problem undra fall alla kvinnor och damer tycker det är obehagligt och inte skönt med stor kuk
har fått höra det många gånger och vågar knappt träffa någon längre
hoppas på fina svar
Hej har Ett litet problem undra fall alla kvinnor och damer tycker det är obehagligt och inte skönt med stor kuk
hoppas på fina svar
hoppas på fina svar
Det krävs mer av allt från mannen för att som kvinna kunna gilla en stor.
- mer förberedelse, längre förspel
- mer upphetsning
- större försiktighet vid penetration
- lugnare start när den är inne
- större kontroll och inte bara köra på
Sen är det fortfarande individuellt hos kvinnor man gillar storleksmässigt.
Och var går gränsen för vad som anses stort?
Jag tänker att det är för mycket fokus på längden i såna här trådar. En empatisk och begåvad man bör inte ha något problem att lära sig reglera penetrationsdjupet så att det inte blir obehagligt för kvinnan, eller låta kvinnan reglera det. Problemet med stor längd ligger nog oftast i just empati och begåvning, inte i själva längden.
Men vad gäller omkretsen är det nog en annan femma. Ett ett extremt stort och hårt ollon på ett rejält skaft är mer av en utmaning även om man är empatisk och begåvad och kemin är rätt.
Sedan blir såna här trådar lite snurriga utan någon form av storleksreferenser. T ex vilken kondomstorlek vi pratar om. Själv använder jag Grande XL, och flera kvinnor har haft svårigheter med min grovlek även om vi varit försiktiga, kreativa och envisa tillsammans.
Så vid vilken storlek är det egentligen ni olika kvinnor upplever problem trots att mannen är förstående och försiktig och ni har fin kemi i sängen?
Ja det kan bli problem vid vissa tillfällen eller med vissa kvinnor. Sambon har alltid uppskattat min stora men efter att hon satte in en spiral är det inte lika okomplicerat längre. Vissa vinklar gör ont, ibland vill hon att jag ska bottna i henne som förr men andra gånger blir det för mycket, osv osv. Går inte längre att bara knulla på utan jag måste hela tiden läsa av henne och hur det känns.
Oavsett om man har XXL, XL, L, M eller S kommer det alltid finnas en risk att den kvinna man träffar inte uppskattar det. Men fördelen med en stor penis är att du aldrig riskerar att bli utskrattad eller hånad. Så du får tänka positivt.
Jag har ett annat problem, alla kvinnor som legat med mig vill fortsätta vara med mig. Fast vi endast haft en intim natt!? Jag är inte direkt välutrustad, utan fullt normalt utrustad.
Men de verkar alltid tycka det var så trevligt, att de inte kan få nog av mig. Ja jag tycker om att tillfredsställa kvinnor, och jag tror att jag gör det bra.
hoppas på fina svar