• Anonym (Ensam man)

Problem är för välutrustad

Hej har Ett litet problem undra fall alla kvinnor och damer tycker det är obehagligt och inte skönt med stor kuk 
    har fått höra det många gånger och vågar knappt träffa någon längre 
    hoppas på fina svar

• Svar på tråden Problem är för välutrustad
  • Anonym (Pemma)

Du behöver inte oroa dig, det finns inga män som är "för välutrustade". 

• Anonym (Jane)

Konstigt, den allmänna sanningen här på FL är ju att det är killar med stor kuk som får ligga mest. Det visar dessutom alla undersökningar. Precis som att alla undersökningar visar att kvinnor bara vill ha långa män.

• Anonym (Har sett allt)
    Anonym (Pemma) skrev 2026-01-31 13:26:45 följande:

Du behöver inte oroa dig, det finns inga män som är "för välutrustade". 

Jo det finns det absolut, om man inte är beredd och de inte vet hur man ska bete sig för att inte göra slamdunk på livmodertappen.

En man som vet vad som funkar och verkligen kan använda sitt större organ kan dock få en att upptäcka nya saker.
  • Anonym (Pemma)
    Anonym (Har sett allt) skrev 2026-01-31 13:34:12 följande:
    Jo det finns det absolut, om man inte är beredd och de inte vet hur man ska bete sig för att inte göra slamdunk på livmodertappen.

En man som vet vad som funkar och verkligen kan använda sitt större organ kan dock få en att upptäcka nya saker.
    Då är han ju inte för välutrustad utan för oerfaren!
  • Anonym (s)

självklart kan vaginor variera, jag har många som är för stora för min, inte kul

• Anonym (O)
    Anonym (Jane) skrev 2026-01-31 13:33:43 följande:

Konstigt, den allmänna sanningen här på FL är ju att det är killar med stor kuk som får ligga mest. Det visar dessutom alla undersökningar. Precis som att alla undersökningar visar att kvinnor bara vill ha långa män.

Sanningen på FL.
  • Anonym (Vijhbj)

Stämmer inte. Jag föredrar mindre och har sett flera skriva det här på forumet.
  • Anonym (Betvivlar)

Jag betvivlar dock att någon man som hänger på FL är bland de män som har större doningar.
  • Anonym (Hkfjkl)

Allt handlar inte om kulen! Om den så vore två meter lång, så för in 15-20 cm vad som behövs. Rent trams!

Och angående grovlek, så kan man föra in en knuten näve till en arm, så lär inte det heller vara några problem.

Case cclosed! 

• Anonym (Holmes)

Rejäla doningar kan ju vara vad som helst över genomsnittet som enligt statistiken är mellan 11-15 worldwide om man alls ska tro på den typen av undersökningar.

• Anonym (Har sett allt)
    Anonym (Pemma) skrev 2026-01-31 13:36:45 följande:
    Då är han ju inte för välutrustad utan för oerfaren!
    En del bryr sig inte om kvinnan, läser man här och på andra ställen. De kör på fast det gör ont.

Då är storleken ett problem.

Och det tog 20 ligg innan min kropp hade anpassat sig fullt ut till den som haft störst.
  • Anonym (Ny osäkerhet?)
    Anonym (Ensam man) skrev 2026-01-31 13:07:30 följande:
    Problem är för välutrustad

Hej har Ett litet problem undra fall alla kvinnor och damer tycker det är obehagligt och inte skönt med stor kuk 
    har fått höra det många gånger och vågar knappt träffa någon längre 
    hoppas på fina svar

Vadå har det svängt nu? Har mina och en del andra kvinnors stundtals intensiva, mångåriga försök att lugna män med mindre organ att de duger nu gjort att män med stora penisar blivit osäkra på om de har för stor?
    Den där kollektiva manliga kuk-osäkerheten verkar inte gå att bota med snälla ord, så borde man ens fortsätta att försöka?
  • Anonym (Egg)
    Anonym (Ny osäkerhet?) skrev 2026-02-02 05:18:11 följande:
    Vadå har det svängt nu? Har mina och en del andra kvinnors stundtals intensiva, mångåriga försök att lugna män med mindre organ att de duger nu gjort att män med stora penisar blivit osäkra på om de har för stor?
    Den där kollektiva manliga kuk-osäkerheten verkar inte gå att bota med snälla ord, så borde man ens fortsätta att försöka?
    Jag har testat allt ifrån micropenis till förbaskat stor. Nej, uppfattningen har inte ändrats, det är alltid skönare med en stor. Galet stor kan vara lite jobbigt, men en för liten får mig att tappa lusten. Själv är jag fortfarande väldigt tight, har fått höra av alla jag legat med att jag är det tightaste de varit med om.
  • Anonym (Krävs mer)

Det krävs mer av allt från mannen för att som kvinna kunna gilla en stor.

- mer förberedelse, längre förspel 
    - mer upphetsning 
    - större försiktighet vid penetration 
    - lugnare start när den är inne
    - större kontroll och inte bara köra på

Sen är det fortfarande individuellt hos kvinnor man gillar storleksmässigt. 

• Anonym (Holmes)

Och var går gränsen för vad som anses stort?

• Anonym (Ny osäkerhet?)
    Anonym (Betvivlar) skrev 2026-01-31 17:47:31 följande:
    Jag betvivlar dock att någon man som hänger på FL är bland de män som har större doningar.
    Varför tror du att det skulle vara så?
  • Anonym (Betvivlar)
    Anonym (Ny osäkerhet?) skrev 2026-02-02 08:44:20 följande:
    Varför tror du att det skulle vara så?
    Min känsla har varit och är att män som hänger på ett forum som FL, gör det för att de mislsyckats med kvinnor.
Svar på tråden Problem är för välutrustad