• Anonym (Rim)

Vilken ställning för rimjobs?

Vilken ställning är skönast både för den som tar emot och den som ger när det kommer till rimjobs? 
    Jag upplever att jag ofta får ont i nacken och att min tunga är för "kort" för att komma åt ordentligt. Han brukar oftast ligga på ryggen med benen lite upp mot bröstet typ
    Han är inte heller så äventyrlig när det kommer till at byta ställningar så svårt att prova sig fram tyvärr

• Svar på tråden Vilken ställning för rimjobs?
  • Semlisen

Om han är mest bekväm med att ligga på rygg med benen upp, be honom lägga sig precis vid sängkanten så att du kan stå på knä bredvid sängen vilket bör underlätta för dig.
    Vill ni testa något nytt så kanske han kan tänka sig att stå på alla fyra istället.
    Annars är en favorit för min del att jag ligger på rygg och han sätter sig över mitt ansikte, men det kanske är överkurs om han inte är så bekväm med olika ställningar

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Rim)
    Semlisen skrev 2026-01-31 14:23:59 följande:

Om han är mest bekväm med att ligga på rygg med benen upp, be honom lägga sig precis vid sängkanten så att du kan stå på knä bredvid sängen vilket bör underlätta för dig.
    Vill ni testa något nytt så kanske han kan tänka sig att stå på alla fyra istället.
    Annars är en favorit för min del att jag ligger på rygg och han sätter sig över mitt ansikte, men det kanske är överkurs om han inte är så bekväm med olika ställningar

Ligga vid sängens kant låter bra. Tack för tips
  • philly

Om han inte redan har en kudde under rumpan kan ni prova med det. Då kommar han upp lite mer och det kanske blir lättare att komma åt och bekvämare för dig också.

• Anonym (Rim)
    philly skrev 2026-01-31 18:45:42 följande:

Om han inte redan har en kudde under rumpan kan ni prova med det. Då kommar han upp lite mer och det kanske blir lättare att komma åt och bekvämare för dig också.

Det får vi prova! Tack
  • Anonym (69a)

En 69a tycker jag funkar bra, att den som är överst lutar sig ner mer och ger. Den som ligger under kommer upp med baken för att underlätta samtidigt som den koncentrerar sig mer på att ta emot och istället ger med smekningar då det kan va svårt att både ge och ta samtidigt.

Svar på tråden Vilken ställning för rimjobs?