Dejtar kurder och Iranier Svenskar?
Är det något som händer år 2026?
Är det något som händer år 2026?
Men vad bra att regimen kanske faller nu så att du kan flytta tillbaka. Fast det vill du antagligen inte för innerst inne vet du att dessa enligt dig jobbiga, omoraliska svenskar har byggt upp ett land som mängder av folk från Iran invandrar till och vill stanna kvar i med alla medel.
Mindervärdeskomplexet lyser igenom dina inlägg.
Bra att du håller dig borta från svenskor dock. Jag skulle aldrig i livet dejta en man från Mellanöstern så win-win.
Du ska nog ligga lågt med sådana kommentarer irl dock för jag tror att du och många med dig inte fattar hur in i helvete trötta svenskar är på invandrare med attitydproblem.
Svenskar blir inte aggressiva och skrikiga när de blir förbannade, vilket du kanske är van vid, utan det är ett iskallt raseri som kommer att vissa sig successivt i reformer och lagstiftning.
Det är bara personer med mindervärdeskomplex som behöver förklara sina beslut när de samtidigt hävdar att de inte bryr sig.
Sverige är en toppnation inom vetenskap, kultur och idrott trots en mycket liten befolkning. Du vet det men i stället för att dra med lite värdighet försöker du komma med angrepp baserat på din medeltida moral för det är det enda du har.
Hej då nu!
.
Du har ju några kända exempel som kulturministern Parisa Liljestrand, ursprungligen från Iran, och gift med Jens Liljestrad samt Gulan Avci, som är av kurdiskt ursprung, och gift med Fredrik Malm.
Nooshi Dadgostar (iranskt ursprung), har en svensk sambo som hon har barn med.
Verkar vara en del trots allt
jag vill inte att mitt barn ska ha halva sin släkt Iran
Iranier är ofta trevliga och tänkande. Jag vet många som dejtar och gift sig med svenskar. Själv är jag svensk och har bara dejtat européer, men det är inget medvetet val. Skulle inte välja bort någon pga etnisk bakgrund, däremot åsikter och empatisk förmåga) sedan kanske man har undermedvetna fördomar eller preferenser som minskar chanserna att man blir tillsammans, ska såklart inte säga jag är helt perfekt och fördomsfri).
Ja visst finns det förstår inte varför personer tror att det är ovanligt