• Lillalisa72

Erfarenheter från erotisk massage

Hej
    Jag går regelbundet på massage hos en man och med tiden har massagen blivit allt mer sensuell och erotisk. Jag älskar det och det råder ingen tvekan om att han gillar det han gör. 

Låt oss strunta i det moraliska och inte diskutera om detta är köp av sex. 

Utan istället dela lite erfarenheter kring detta. Alltså inte att få massage av sin partner utan att bli upphetsad av att någon okänd ger dig massagen. 

jag är nyfiken på om jag är ett unikum som kvinna som njuter så av detta. Att män går till thaimassage med happy ending hör man ju talas om. Men vi kvinnor?

• Svar på tråden Erfarenheter från erotisk massage
  • Anonym (?)

Ts: Tyvärr finns det en del runknissar här som älskar den här typen av historier. De låtsas ibland vara tjejer för att locka fram mer historier. Är du ok med det är det inga problem. Men ogillar du att någon drar i sin prinskorv så var försiktig med vad du skriver. 

• Lillalisa72

Aha. Ja nu vill jag ju helst höra historier från andra kvinnor ?
    hoppas någon vågar berätta. I annat fall får man skriva privat till mig.

• Anonym (F)

Ja vokabulären avslöjar ju vem från en viss småländsk ort som startat tråden. 

• GinTonic
    Anonym (F) skrev 2026-02-01 09:16:16 följande:

Annie Lööf? Lena Ph? Krösa-Maja..?
  • Anonym (Snarare)
    GinTonic skrev 2026-02-01 09:47:47 följande:
    Annie Lööf? Lena Ph? Krösa-Maja..?
    KarlAlexander? Maja2002? Halvsvensk? CarolaTom? 
  • Anonym (Vanlig massage)

Ett par år efter min skilsmässa så masserade en kollega (man) min vad efter jag fick kramp i den. Efter fem år utan sex eller beröring från en man var det faktiskt lite erotiskt.

Nu var inte min historia så mycket att runka till kanske, men det är tyvärr det enda jag kan bidra med.

• Lillalisa72

Om man är utsvulten gällande beröring behövs ibland inte så mycket för att det ska kännas eeotiskt :)

Anonym (Vanlig massage) skrev 2026-02-01 11:28:11 följande:

Ett par år efter min skilsmässa så masserade en kollega (man) min vad efter jag fick kramp i den. Efter fem år utan sex eller beröring från en man var det faktiskt lite erotiskt.

Nu var inte min historia så mycket att runka till kanske, men det är tyvärr det enda jag kan bidra med.

• Anonym (Raggnar)

Om du betalar för att få sex så är det prostitution, och du som köper sex gör något olagligt. 

Bättre att du hittar någon man som gillar att göra det, som du har sex med. Gratis.

Jag rakar min fru i sängen, och sen masserar jag hennes blygdläppar och ljumskar med olja. Mycket uppskattat.

• Anonym (Hur?)
    Anonym (F) skrev 2026-02-01 09:16:16 följande:

Hur avslöjar du det? Jag tycker att texten var rätt allmänt skriven. Det glöms bort stor bokstav i en ny mening en gång. Det är väl allt?
    Är man inte den här personen kan det inte vara så roligt att bli anklagad för det. Så hur tydliga är bevisen?
  • Anonym (Hur?)
    Anonym (Raggnar) skrev 2026-02-02 12:00:33 följande:

Om du betalar för att få sex så är det prostitution, och du som köper sex gör något olagligt. 

Bättre att du hittar någon man som gillar att göra det, som du har sex med. Gratis.

Jag rakar min fru i sängen, och sen masserar jag hennes blygdläppar och ljumskar med olja. Mycket uppskattat.

Massage, inte sex.
  • Anonym (Raggnar)
    Anonym (Hur?) skrev 2026-02-02 13:45:22 följande:
    Massage, inte sex.
    Vet inte vad det är du svarar på. Men så här skrev TS:

"med tiden har massagen blivit allt mer sensuell och erotisk"

• Anonym (Hur?)
    Anonym (Raggnar) skrev 2026-02-02 15:18:04 följande:

Det betyder inte att det är sex för det. Båda verkar gilla det så varför inte?
  • Anonym (Hur?)
    Lillalisa72 skrev 2026-02-01 08:06:27 följande:
    Erfarenheter från erotisk massage

Hej
    Jag går regelbundet på massage hos en man och med tiden har massagen blivit allt mer sensuell och erotisk. Jag älskar det och det råder ingen tvekan om att han gillar det han gör. 

Låt oss strunta i det moraliska och inte diskutera om detta är köp av sex. 

Utan istället dela lite erfarenheter kring detta. Alltså inte att få massage av sin partner utan att bli upphetsad av att någon okänd ger dig massagen. 

jag är nyfiken på om jag är ett unikum som kvinna som njuter så av detta. Att män går till thaimassage med happy ending hör man ju talas om. Men vi kvinnor?

Kan du inte istället berätta själv om hur det gick till att det blev såhär?
    Du vill ha detaljer av andra men bjuder inte på så många själv.
    Var hittade du massören, valde du just en man? Vem tog första steget till att gå över gränsen för vad som anses professionellt? Hur har du/han visat samtycke? Vad skulle hända om det här kom ut, kicken? Pratar ni och småflörtar eller händer det bara närmanden under massagen?
  • Anonym (Raggnar)

Anonym (Hur?) skrev 2026-02-02 15:30:54 följande:
    Det betyder inte att det är sex för det. Båda verkar gilla det så varför inte?
    Jag vet att "sex" definieras olika av olika personer på FL. För mig betyder det "sexuell samvaro", även smeksex, oralsex etc. Så då borde massörens handhavande ändå vara sexuell, eftersom den var "sensuell och erotisk".
  • Thyrzorn

För kvinnor finns ju yonimassage. Det är härligt att verkligen få en kvinna bli berörd 

Svar på tråden Erfarenheter från erotisk massage