Bad Dragon
Hej, är det någon här som har en bad dragon dildo?
Jag är sugen på att skaffa en men vet inte om de är bra?? hur stora är de? är de hårda eller mjuka? Känns de mycket annorlunda jämfört vanliga dildos?
Hej, är det någon här som har en bad dragon dildo?
Jag är sugen på att skaffa en men vet inte om de är bra?? hur stora är de? är de hårda eller mjuka? Känns de mycket annorlunda jämfört vanliga dildos?
Jag tycker absolut att du ska ta steget att testa om du är sugen! Jag skulle dock vilja rekommendera att välja ett annat företag än just "Bad Dragon", till exempel Sinnovator eller John Thomas Toys, vilka jag personligen tycker är bättre.
På alla sidorna kan du välja mellan olika storlekar, men alla leksakerna är rätt stora så jag skulle börja med att välja en av de mindre storlekarna om du är ovan med större dildos.
När det kommer till hur "hårda" de är så går även det ofta att välja beroende på om man gillar att de är mjuka eller lite hårdare. Jag föredrar helt klart den mjukare varianten.
De känns på ett annat sätt än vanliga dildos främst på grund av "texturen" och såklart storleken.
Jag tycker också att du ska prioritera att välja en dildo med vac-u lock om du exempelvis vill ha en sugpropp (finns sådana som man kan justera vinkeln på) eller om man vill använda den med strap-on eller med en sexmaskin!