• Anonym (Anonym)

Svider där nere (kvinnor endast)

Jag är en tjej (yngre 20 tal) och jag är så oskuld man kan vara, men nyligen har jag velat börja onanera då mitt kärleksliv är på 0. Men varje gång jag försöker så svider det något otroligt mycket. Jag har försökt med glidmedel men får inte in mer än 2 cm av mina fingrar. Snälla ge mig tips. 

• Svar på tråden Svider där nere (kvinnor endast)
  • Meddelande borttaget
  • Semlisen

Har du testat olika typer av glidmedel? För det kan svida av själva glidmedlet om man har känsliga slemhinnor eller är känslig mot något i innehållet som finns i glidmedlet.
    Man måste också vara ordentligt upphetsad och redo för penetration innan man för in något. Du kan ju börja med att bara onanera utan penetration och se hur det känns istället. 

• Anonym (Prata)

Vattenbaserat glidmedel svider jättemycket på mig. Avskyr det verkligen och använder silikon eller fists butter. Föredrar fists butter. 

Använd aldrig något som svider.

• Anonym (en kvinna)

Ska du inte sexa kan du lika gärna ta lite matolja/rapsolja från skafferiet, det är  snällare än glid som kan ha tillsatser man inte tål riktigt. Obs att olja bryter ner latexleksaker, för att undvika det bör man använda vattenbaserat.

Annars tycker jag att Baseks aqua glide är bra, finns i olika stora förpackningar.

Svar på tråden Svider där nere (kvinnor endast)