Jag börjar lessna på vårt sex....
Asså jag o min sambo har alltid haft jättebra sex, allt mellan 30 minuter till 3 timmar på bra dagar, det va för 6 år sedan, nu har vi varit gifta ett tag, fått barn o min man har gått upp ca 10 kilo snabbt nu under hösten o fått sämre hölsa överlag, (inte mycket vikt egentligen i min mening så sätt på en lång kille som förut va nästan anorektisk XS men som nu under åren blev en hälsosam M men närmar sig en ohälsosam L.., allt har satt sig på magen o han blir inte av med det o stör sig på det o tjatar om det) Hans kondition verkar ha påverkats mycke för han orkar knappt hålla igång sexet i 30 minuter. Han flåsar o håller på o dör i princip under akten. O mestadel av stunden så får ändå jag sittar o runka av han eller rida han, han gör knappt nåt för han orkar inte, får kramp eller liknande. Igår va jag nära på att komma, men då slutar han, har kommit 2 gånger under vår tid tilsammans o känner mig less på att jag inte får nån njutning, nu när jag äntligen börjat kunna slappna av just för att kunna komma(har inte kunnat slappna av förut). Sexet går liksom neråt, o det har varit en stor grejj mellan oss, han vill fortfarande ha det men jag känner att det är tråkigt att behöva ligga under han i 5 minuter, bli torr medans han runkar för att han sen ska stoppa in den o komma, inte det skönaste. Han vägrar gå till läkare för att få hjälp o varje gång jag tar upp sånt här så blir det bråk, fattar väl att "mans egot" blir sårat men ändå...är väl bättre att göra någonting åt det då eller? Han köpte gymkort, vart sjuk i nån veckao slutade gå dit,köpte springskor o sprang några gånger. Visst han går ca 7000 steg på jobbet men jobbar 3 dagar i veckan, restwn av dagarna sitter han bara,(leker med barnen, hjälper hemma o sånt såklart), men inget aktivt, jag går ut o går promenader med barnvagn o försöker få med han, han kan göra det nån gång. Men hans hälsa har blivit skit o han är bara i 30 års åldern, jag 9 år yngre, sexet har blivit skit o jag känner mig less. Men känner mig elak som tycker såhär men vad ska jag göra? Försökte peppa han när han började gymma, visade mer intresse osv men nej...han slutade, pengarna gick i sjön för det....vill ha tillbaka min hälsosamma, glada man o det bra sexet o umgänget. En pappa som inte behöver gråta för att han inte orkar leka med barnen. Är jag elak? Jag säger knappt någonting till han om mina tankar, så måste ventilera, för kan ju inte göra det med honom.
Inga elaka kommentarer om vad jag skriver tack, jag är också människa. Missförstå mig inte, jag älskar min man och vill hans bästa men är svårt när han bara kämpar emot eller skiter i allt. Och vet att sexdelen är jobbig för han med men han nöjer sig oftast med att han får komma, annars blir han förbannad, vilket också sabbar moodet. Rörigt inlägg men hoppas ni förstår...