Magsjuka, återkommer efter 2 dagar?
Hejjag råkade ut för detta, var extremt längesedan, eller jag antar att det var det.
kom väldigt snabbt efter en middag, maten kändes tungjobbad, började få illamående känsla och fick gå på toa ca 2 h efter middag, började huttra.
Sedan mellan 22-00.00 hade jag 4 diarré besök, och kl 01.30 spydde jag vid ett tillfälle men 3-4ggr vid det tillfället.
Blev skakis efter detta så vägrade få i mig något mer, ville inte trigga något. Jag klarade mig för natten och kunde somna.
Morgonen efter böttre, men lite lätt diarré, utmattad och lätt illamående, försökte bara dricka vatten, nyponsoppa, hälsofil, vätskeersättning, men väldigt försiktigt.
samma visa andra dagen, men fick in en lunch med vanlig mat.
Dock dag två på kvällen, känner jag mig trött, tung i huvudet och jätte torra läppar, även urinet är rätt mörkt (vilket inte är konstigt) så tar ett helt glas vatten med resorb, har fortfarande ätit väldigt lite idag.
Men nu jäklar bubblar det i magen, lite lätt illamående, fick gå på toa 45min efteråt glaset med resorb, extremt lös avföring och pinkade.
Nu sitter jag här med lite lätt illmående och hoppas det inte utvecklas till att jag ska spy?
Nu var det ju i princip två dygn sedan jag spydde. borde ju inte komma igen.