• AndyNyfiken

Swingersclub nyfiken

Jag o min sambo funderar på gå till swingersclub. Hon som tog upp de och frågade mig.. jag sa vi får se..men jag läste runt lite hur de är på sån swingersclub o  jag berättade då att folk kan vara nakna o ha sex öppet..då sa ton Nej att hon inte vill se naket folk sen efter några dagar så sa hon ok vi kan gå dit  men vara i privata rum..
    Hur ofta börjar folk i privata rum o sen hamnar i stora rummet där de sker öppet.  Vi ska endast leka med varandra.. 

• Svar på tråden Swingersclub nyfiken
  • Lahall

Folk går mer eller mindre nakna om kring på klubbarna.
    Det finns privatrum  Vissa är bara i dom helt själva. Men flesta har sex öppet i öppna rum 

• AndyNyfiken

Även där baren är . Är.dd oxå.folk nakna där. Har du varit på swingers club. Så får se om hon ändrar sig..nu har hon sått de i mitt huvud flera månader:) :)

• Thyrzorn

Min ex sambo introducerade mig in i swingersvärlden. Hon berättade massor och vi besökte också flera olika klubbar. Det som är viktigt är att ni bestämmer gränser själva innan besöket. Till exempel bara vara för er själva, eller kanske mera. Första gången är speciellt. Så jag rekommenderar att ni bara är med varandra. Eller kanske bara titta. Då det är så mycket att ta in. Och ja man blir kåt. Det är såklart nakna människor. De som knullar och de som leker med varandra. Varje kväll är olika. Så vad som händer och sker är svårt att förutsäga. 

Sen är det olika på olika klubbar. CAE är riktigt bra. Södra swingers sen de bytte lokal. Är av flera olika bedömare också riktigt bra. De olika klubbarna är olika. Då ni är helt nya och nyfikna. Så rekommenderar jag att besöka en klubb där klubbvärden visar er hur det fungerar. Och att de gör det. Är väldigt vanligt. Det handlar mycket om respekt. Framförallt mot kvinnor. Det är på kvinnans villkor.

Lycka till och njut av upplevelsen:)

• Anonym (Par)

Rekommenderar varmt ett besök på Södra om ni bor i söder. Bra klubb, bra värd och trevliga besökare. Mycket avslappnat och stor respekt!

• Anonym (Annons)

Jag  tycker att själva iden med att gå på en swingersklubb med frun är spännande. Samtidigt har jag en gnagande känsla av att när man är väl där och ser folk (som oss) ha sex så infinner sig ingen sexig atmosfär. Jag skulle inte vilja se oss ha sex och iom att jag tänker mig att de som är där är ungefär som oss så är jag rädd att mina fantasier om spänningen där störtdyker. Sen tror jag säkert att folk är trevliga och att det är en positiv och lättsam stämning. Men sexig?

Fast jag har ju inte besökt någon så jag gissar bara

• Anonym (Par)

Det låter som att du tror att alla som går på swingersklubb är gamla och feta 🤣 
    Det finns alla slags och det är ju olika från person till person vad man finner sexigt eller vilken stämning man går igång på. Risken finns såklart att inget tänder till men det är nog mer ovanligt än vanligt. Känns det inte bekvämt så gå inte på klubb helt enkelt. Är du nyfiken så ge det gärna en chans

Svar på tråden Swingersclub nyfiken