Överraskande engångs sex
Några, många eller de flesta av oss har säkert någon gång eller vid flera tillfällen varit med om oväntat, ovanligt och anonym sex upplevelse.
Berätta din eller dina upplevelser där du och den andre var med på tåget.
Några, många eller de flesta av oss har säkert någon gång eller vid flera tillfällen varit med om oväntat, ovanligt och anonym sex upplevelse.
Berätta din eller dina upplevelser där du och den andre var med på tåget.
Jag träffade en kille på dreamhack, ni vet stället för datanördar ;) Vi blev sugna och hade sex i sovsalen, där det ligger 200-300 andra och sover
Aldrig varit med om. Värderar sex högre än så. Engångsligg med en total främling blir knappast något bra, eftersom personen har noll känslomässig koppling till en och med högsta sannolikhet inte bryr sig ett dyft om en iallfall, ännu mindre bryr sig om ens njutning. Värdelöst.
Min systerdotters kompis mormor efter en familjefest :) 28 år äldre än mig.
En fd polares ex. Var med i en bilklubb där den stöddigaste ville vara VD. När han o hans sambo gjorde slut bjöd hon hem mig att fixa hennes tv. Efter det ville hon ha sex.
En granne som hade slängt sköna blickar spontant bjöd in mig på filmkväll. Slutade med skön avsugning och sex under filmens gång.
En tjej jag dejtade (blev inget med det) så hennes syster bjöd hem mig på att duscha ihop. Slutade med förspel i duschen innan vi hade sex i sängen.
Tänker man efter så har man haft massa engångsartiklar men man har bara ett liv. Se då till att njuta hur mycket man orkar ;)
En kille följde med mig hem när jag var stupfull. Vi låg sen drog han. Minns inte namnet på honom. Har ångest för det än idag då han tog bilder på mig.
Har inte druckit alkohol sedan dess. Kommer aldrig mer tappa omdömet o ligga med någon ONS.
Har aldrig haft engångssex. Jag funkar helt enkelt inte så bra första gången med någon ny. Blir nervös om jag ska klara av det, och då blir det svårt.
Jag träffade en kille på dreamhack, ni vet stället för datanördar ;) Vi blev sugna och hade sex i sovsalen, där det ligger 200-300 andra och sover
De i och för sig få gånger jag haft tillfälle att ha engångsex med främmande kvinna har det varit riktigt bra sex. Nytt, spännande oväntat jag skulle gärna vilja uppleva detta fler gånger.
På en lite fest var det flera som berättade osannolika upplevelser,
därför började jag tråden för att höra andra upplevelser.
Min egen upplevelse var att på större middag på satt jag vid sidan av
en lite äldre kvinna som tidigt under middagen tog sin hand och började
smeka min penis utanpå byxorna men ansåg. Det blev inte mer, men
senare vid ett par tillfällen stötte jag på henne ,lite pinsamt