• Anonym (ninni)

sex känns bara skönt när jag smeker utanpå nån mer?

Upplever bara att penetration är skönt när jag samtidigt smeker klitoris, då är de som området i slidan aktiveras. Utan att smeka klitoris samtidigt så känner jag inget, visst känner att kuken i mig, men inte nån skön känsla, och kan verkligen inte leda till orgasm. Att bara smeka klitoris ger så fjuttiga orgasmer som är över innan de ens började. Att smeka klitoris samtidigt som jag har sex, ger mig orgasm, men inte speciellt wow de heller... nån mer som har såhär? att själva slidan aktiveras när man rör klitoris .. är som att klitoris o slidan faktiskt hör ihop

• Svar på tråden sex känns bara skönt när jag smeker utanpå nån mer?
  • Lång_blond

vet flera som haft såhär det är fullt normalt, du måste bara hitta en kille som klarar av de

• Anonym (Beror på)

Jag har inte så med min partner. Där är penetrationen i sig helt underbart skönt och kommer ofta enbart av det. 

Dock tror jag kukens form spelar en rätt stor roll i förhållande till hur man själv är skapad. 

Är det samma känsla i alla ställningar eller varierar det?

• Anonym (ninni)
    Anonym (Beror på) skrev 2026-02-04 21:56:51 följande:

Jag har inte så med min partner. Där är penetrationen i sig helt underbart skönt och kommer ofta enbart av det. 

Dock tror jag kukens form spelar en rätt stor roll i förhållande till hur man själv är skapad. 

samma oavsett ställning och hänt sen jag förlorare oskulden, är idag 30 + o händer fortfarande
  • Anonym (T)

För mig är penetration aldrig skönt. Visst, jag känner att den är där, men det ger inget fysiskt skönt alls. Jag är 46 och det har varit så med alla män jag varit med.

• Lång_blond
    Anonym (T) skrev 2026-02-04 22:21:58 följande:

För mig är penetration aldrig skönt. Visst, jag känner att den är där, men det ger inget fysiskt skönt alls. Jag är 46 och det har varit så med alla män jag varit med.

då har du inte testat med mig
  • Anonym (b)

Jag skulle välja att lära mig mer om sex och hur din kropp fungerar. Just att alla inte säger WOW av enbart penetrering är väldigt basic så tänker att det finns mycket kul att lära sig och testa för bättre sex, allt behöver inte vara fokus på orgasm heller

• Anonym (Observanda)
    Anonym (Beror på) skrev 2026-02-04 21:56:51 följande:

Du borde då veta att du är i minoritet.

Att kvinnan får orgasm utan direkt stimulans av klitoris eller t.ex. g-punktsområdet är nästan att jämställa med att mannen får orgasm utan beröring av penis, och bara 10- 30 % av kvinnor kan få till det , beroende på vilken undersökning man läser.

(och även då är det vanligen i en ställning där klitoris stimuleras indirekt)
  • Anonym (Observanda)

TS jag tycker du ska läsa mer om det fantastiska organ som klitoris är- den är stor och sträcker sig på båda sidor om vulva, så givetvis känns det i slidan också när den stimuleras rätt. Det du ser och kommer åt är bara "ollonet".

my.clevelandclinic.org/health/body/22823-clitoris

• Anonym (ninni)
    Anonym (Observanda) skrev 2026-02-06 07:50:00 följande:

TS jag tycker du ska läsa mer om det fantastiska organ som klitoris är- den är stor och sträcker sig på båda sidor om vulva, så givetvis känns det i slidan också när den stimuleras rätt. Det du ser och kommer åt är bara "ollonet".

my.clevelandclinic.org/health/body/22823-clitoris

nej prata för dig själv, känner inget
  • Anonym (Isbelle)

Samma för mig. Jag har därflr mycket lättare tat få orgasm med en vibrator än en penis. Den använder jag bara utanpå inte för penetrering, och det är som i himlen i jämförelse med trist penitrering.

• Anonym (Beror på)
    Anonym (Isbelle) skrev 2026-02-06 18:36:41 följande:

Samma för mig. Jag har därflr mycket lättare tat få orgasm med en vibrator än en penis. Den använder jag bara utanpå inte för penetrering, och det är som i himlen i jämförelse med trist penitrering.

Det här är ett stort problem för kvinnors sexualitet. Dessa artificiella sexmaskiner överstimulerar området och gör därmed vanlig och naturlig stimulans otillräcklig. Nerverna där nere blir liksom avdomnade.

Problemet är också att kvinnans njutning till stor del sitter i hjärnan. Och du verkar ha bestämt dig för att vanligt sex är skit och att sexleksakerna är som sexgudar med batterier. Då blir ju det din verklighet. Vill du ha det så resten av livet?

Ni kvinnor som använder dessa redskap gör inte varken er själva eller era partners en tjänst. 
Svar på tråden sex känns bara skönt när jag smeker utanpå nån mer?