Tandläkare är masochister och skojare!!!
Tandläkare är masochister och skojare. Dom borrar och borrar hur dom vill dom kör ner sonden i tanden för att kolla hål.Men dom gör ett nytt hål? Dom kan säga att denna tand behöver lagas men i själva verket behövs den inte lagas dom kan borra ut hela tanden och säga det var karies men i själva verket kände dom för att borra.
Deras tänder är helt perfekta men är man arbetslös då skiter dom i en och borrar hur dom vill.
Dom tar ut kostnaderna lite hur dom vill finns inge säkerhet att dom gör sitt jobb. Med det man betalar borde man få alla bevis hur dom gör och rätt eller fel.
Kan tänkas har du finna tänder och ska laga ett hål då är dom snälla för dom är bara så jävla ytliga.
Men har du sjukdom eller annat som gör dina tänder fula rycker dom ut alla utan få problem.Dom dricker vin i sitt lyx hus samtidig som dom krossar käkarna på folk.Jag går inte till tandläkare även fast jag behöver känns inte okej att gå till tandläkaren. Jag vill ha bättre bevis vad dom gör och hur dom ska göra bättre kvalitet men det för man inte av folktandvården dom kan dra åt helvetet