• Anonym (Polygon)

Så många män har jag haft sex med på ett dygn!

Har du haft sex med fler män under ett dygn. Kanske haft fler samtligt eller vid olika tillfällen. En kvinna berättade att Nihon i sin ungdom hade tre olika killar under en kväll på en festkväll.
    Hur många har du haft?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Så många män har jag haft sex med på ett dygn!
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (Polygon) skrev 2026-02-07 01:03:28 följande:

Det låter utmanande skulle du vilja nytt försök för att klara 25?

Hade du bra sex med dom du hade ?

Det var magiskt bra sex. Man kan inte jömföra ett GB ned ett antal män med samma antal enskilda samlag. 

Kommer kanske att göra ett nytt försök på 25 i ett GB i framtiden men inte just ni, Min sexuelutet går lite k våger och just nu ör jag singel och bejakar mest mina sexuella lustar med andra kvinnor. 
  • träden_1337
    Anonym (Jenny) skrev 2026-02-07 05:13:58 följande:
    Det var magiskt bra sex. Man kan inte jömföra ett GB ned ett antal män med samma antal enskilda samlag. 

Kommer kanske att göra ett nytt försök på 25 i ett GB i framtiden men inte just ni, Min sexuelutet går lite k våger och just nu ör jag singel och bejakar mest mina sexuella lustar med andra kvinnor. 
    om du behöver folk ställer jag allt upp, tycker själv jag räknas som 3 pers minst
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (4män) skrev 2026-02-05 10:25:08 följande:

4 män efter en blöt kväll/ natt på krogen efter en väldigt varm dag i Juli. Svettigt värre, men skönt var det.

hur var det
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (Swanhild) skrev 2026-02-05 12:18:47 följande:

Vi var 2 tjejkompisar som delade på 3 män, sängerna stod väl ca 1,5 m från varann på rummet. Galna tider på det glada 80-tal på Aya Napa.

hur var det att göra med en kompis
  • Anonym (Swanhild)
    Anonym (nyfiken) skrev 2026-02-08 17:54:37 följande:
    hur var det att göra med en kompis
    Busigt och skoj, vi eggade varandra.  Vi var unga och vilda, kåta och skapligt onyktra. 
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (Swanhild) skrev 2026-02-08 19:09:46 följande:
    Busigt och skoj, vi eggade varandra.  Vi var unga och vilda, kåta och skapligt onyktra. 
    hahaha fattar, hur är de nu då? Något du skulle kunna göra igen
  • Anonym (Swanhild)
    Anonym (nyfiken) skrev 2026-02-08 19:12:14 följande:
    hahaha fattar, hur är de nu då? Något du skulle kunna göra igen
    Haha.... Som 45+ ?  Aldrig. Glad jag hade en lite vild ungdom, tycker synd på alla som skal prova "allt möjligt" som vuxna.
  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (Swanhild) skrev 2026-02-08 19:23:45 följande:
    Haha.... Som 45+ ?  Aldrig. Glad jag hade en lite vild ungdom, tycker synd på alla som skal prova "allt möjligt" som vuxna.
    fattar helt, är du gift nu antar jag?
  • Anonym (Swanhild)
    Anonym (nyfiken) skrev 2026-02-08 19:27:36 följande:
    fattar helt, är du gift nu antar jag?
    Stämmer, gift och "tråkig"
  • Anonym (4,5 eller 7?)

Just nu verkar det inte vara så poppis att ha haft sex med 4,5 eller 7 män på ett dygn.

Antingen fjanta med 1-3, liksom jag, eller så ska det vara rejält många?

• Anonym (4,5 eller 7?)
    Anonym (Milla) skrev 2026-02-06 08:22:33 följande:

Jag har 24h- regel mellan män men en gång i yngre dar har jag brutit mot den. Inte så fint men nr 2 gick aldrig med på oralt ändå.

Män som inte går med på oralt är faktiskt inte mycket att hänga i granen sexuellt sett.
  • träden_1337
    Anonym (4,5 eller 7?) skrev 2026-02-09 00:54:40 följande:
    Män som inte går med på oralt är faktiskt inte mycket att hänga i granen sexuellt sett.
    håller helt med, oralt är väll bland de bästa som finns
Svar på tråden Så många män har jag haft sex med på ett dygn!