Se bröstvårtor genom tröjan
Vad tycker ni om att man ser bröstvårtorna genom tröjan på en kvinna?
Ställer frågan som kvinna.
Vad tycker ni om att man ser bröstvårtorna genom tröjan på en kvinna?
Ställer frågan som kvinna.
spenar? Ja det var ett väldigt osmakligt ord att använda på något så vackert. Men om man inte tittar i det området på en kvinna, borde man ju inte heller störas av det.
Jag kan tycka att det är lite retligt med ett par styva bröstvårtor.. men jag kan också bli lite provocerad av det. Men det beror nog ofta på hur brösten ser ut.
hängiga bröst.. inte så vackert.
små bröst, gulligt , men jag föredrar stora
stora bröst , sexigt med rätt klädsel.. inte ?slampigt? som någon av er uttryckte det.
En kvinnas bröst kan bli styva av friktion, temperaturskillnad, graviditet med mera och såklart även av upphetsning men det är mkt osannolikt att det är orsaken..
spenar? Ja det var ett väldigt osmakligt ord att använda på något så vackert. Men om man inte tittar i det området på en kvinna, borde man ju inte heller störas av det.
Jag kan tycka att det är lite retligt med ett par styva bröstvårtor.. men jag kan också bli lite provocerad av det. Men det beror nog ofta på hur brösten ser ut.
hängiga bröst.. inte så vackert.
små bröst, gulligt , men jag föredrar stora
stora bröst , sexigt med rätt klädsel.. inte ?slampigt? som någon av er uttryckte det.
En kvinnas bröst kan bli styva av friktion, temperaturskillnad, graviditet med mera och såklart även av upphetsning men det är mkt osannolikt att det är orsaken..
ja usch, bulor är bara för runkarlar 😎
du ska absolut inte ha en supervadderad bh, det får småbarnen som trycker upp titsen ha :)
Ingen bryr sig om mort
Absolut inte samma sak.
bröstvårtan är vi skapt med, det har inget med det du kallar för erotiska signaler. Det min vän, sitter i huvudet på tänkaren.
Absolut inte samma sak.
bröstvårtan är vi skapt med, det har inget med det du kallar för erotiska signaler. Det min vän, sitter i huvudet på tänkaren.
Uppenbarligen har jag haft tur som träffat kvinnor som tyckt om sina bröst oavsett knoppstånd eller inte,
Kalla mig fixerad men vi lägger oss alltid med en sov-tutte när vi är tillsammans.
Det roliga är att hon också uppskattar det och vi kan somna nära utan sex - bara nära!
Uppenbarligen har jag haft tur som träffat kvinnor som tyckt om sina bröst oavsett knoppstånd eller inte,
Kalla mig fixerad men vi lägger oss alltid med en sov-tutte när vi är tillsammans.
Det roliga är att hon också uppskattar det och vi kan somna nära utan sex - bara nära!
och hennes val förstås. i helgen blev det ingen " sovtutte" alls,
Det är en speciell känsla att klara sig genom klimakterium , att kunna respektera och förstå varandra. Första gången för oss båda men man kan funka som ett par genom det också.
Genom klimakteriet igen?? Nope, inte alls men med min kvinna .... absolut!
Är med på det du skriver.. och det är ERAT val.
skippa ?Min kvinna - mitt val? det klär dig inte
Är med på det du skriver.. och det är ERAT val.
skippa ?Min kvinna - mitt val? det klär dig inte
Och naturligtvis är hon sin egen kvinna...Men hon låter dig bli berörd på olika sätt.
Låter SIG bli berörd naturligtvis ....
Jag tycker det är fantastiskt sexigt. Inte slampigt eller dylikt på något sett.
Tycker det visar på självförtroende och bekvämlighet i sin kropp.
Tycker det är vackert då vårtan syns genom tyget.