• Anonym (ts)

Se bröstvårtor genom tröjan

Vad tycker ni om att man ser bröstvårtorna genom tröjan på en kvinna? 

Ställer frågan som kvinna. 

• Svar på tråden Se bröstvårtor genom tröjan
  • Anonym (ts)

spenar? Ja det var ett väldigt osmakligt ord att använda på något så vackert. Men om man inte tittar i det området på en kvinna, borde man ju inte heller störas av det.

Jag kan tycka att det är lite retligt med ett par styva bröstvårtor.. men jag kan också bli lite provocerad av det. Men det beror nog ofta på hur brösten ser ut. 

hängiga bröst.. inte så vackert.
    små bröst, gulligt , men jag föredrar stora
    stora bröst , sexigt med rätt klädsel.. inte ?slampigt? som någon av er uttryckte det. 

En kvinnas bröst kan bli styva av friktion, temperaturskillnad, graviditet med mera och såklart även av upphetsning men det är mkt osannolikt att det är orsaken..  

• KimLinnefeldt
    Anonym (ts) skrev 2026-02-07 18:33:59 följande:

spenar? Ja det var ett väldigt osmakligt ord att använda på något så vackert. Men om man inte tittar i det området på en kvinna, borde man ju inte heller störas av det.

Jag kan tycka att det är lite retligt med ett par styva bröstvårtor.. men jag kan också bli lite provocerad av det. Men det beror nog ofta på hur brösten ser ut. 

hängiga bröst.. inte så vackert.
    små bröst, gulligt , men jag föredrar stora
    stora bröst , sexigt med rätt klädsel.. inte ?slampigt? som någon av er uttryckte det. 

En kvinnas bröst kan bli styva av friktion, temperaturskillnad, graviditet med mera och såklart även av upphetsning men det är mkt osannolikt att det är orsaken..  

Men det är ändå en erotisk signal. Precis som läppstift imiterar blodfyllda, kåta läppar, rouge imiterar upphetsade kinder, balconette lyfter fram behagen etc.
  • Anonym (Hon)
    Anonym (Mort) skrev 2026-02-07 02:29:44 följande:
    Sorry men det där tror jag inte på det minsta. Det finns tjockare vadderingar som överträffar vårtans tjocklek med råge. Det gäller att hitta rätt behå bara och leta ordentligt. Finns speciell tejp också. Ja, du får gå runt precis hur du vill (nästan) men då blir jun reaktionerna därefter också. Ditt val.
     Haha sjävklart kan jag gå över land och rike för att hitta världens vadderade bh som döljer dem i alla väder. Men jag orkar helt enkelt inte bry mi. Jag förmodar att du går med  extremt åtsittande kalsonger som trycker in ev bula mellan benen ?! För det vore ju EXTREMT provocerande för omgivningen om man råkar ana att du har en snopp mellan benen under dina jeans. 
  • Anonym (ts)

ja usch, bulor är bara för runkarlar 😎 

du ska absolut inte ha en supervadderad bh, det får småbarnen som trycker upp titsen ha :) 

Anonym (Hon) skrev 2026-02-08 14:57:36 följande:
     Haha sjävklart kan jag gå över land och rike för att hitta världens vadderade bh som döljer dem i alla väder. Men jag orkar helt enkelt inte bry mi. Jag förmodar att du går med  extremt åtsittande kalsonger som trycker in ev bula mellan benen ?! För det vore ju EXTREMT provocerande för omgivningen om man råkar ana att du har en snopp mellan benen under dina jeans. 
  • Anonym (ts)

Ingen bryr sig om mort 

• Anonym (ts)

Absolut inte samma sak.
    bröstvårtan är vi skapt med, det har inget med det du kallar för erotiska signaler. Det min vän, sitter i huvudet på tänkaren. 

KimLinnefeldt skrev 2026-02-08 10:49:01 följande:
    Men det är ändå en erotisk signal. Precis som läppstift imiterar blodfyllda, kåta läppar, rouge imiterar upphetsade kinder, balconette lyfter fram behagen etc.
  • träden_1337
    Anonym (ts) skrev 2026-02-08 18:28:37 följande:

Absolut inte samma sak.
    bröstvårtan är vi skapt med, det har inget med det du kallar för erotiska signaler. Det min vän, sitter i huvudet på tänkaren. 

håller helt med bröstvårter är naturligt och borde inte störa någon om de syns
  • Anonym (I)
    KimLinnefeldt skrev 2026-02-08 10:49:01 följande:
    Om man anser att köld är erotiskt kanske?
  • Anonym (Knoppstånd)

Uppenbarligen har jag haft tur som träffat kvinnor som tyckt om sina bröst oavsett knoppstånd eller inte, 
    Kalla mig fixerad men  vi lägger oss alltid med en sov-tutte när vi är tillsammans. 
    Det roliga är att hon också uppskattar det och vi kan somna nära utan sex - bara nära!

• Anonym (Motsatsen)
    Anonym (Knoppstånd) skrev 2026-02-08 22:08:38 följande:

Uppenbarligen har jag haft tur som träffat kvinnor som tyckt om sina bröst oavsett knoppstånd eller inte, 
    Kalla mig fixerad men  vi lägger oss alltid med en sov-tutte när vi är tillsammans. 
    Det roliga är att hon också uppskattar det och vi kan somna nära utan sex - bara nära!

Ja, du verkar fixerad. Verkligen.
  • Anonym (Knoppstånd)
    Anonym (Motsatsen) skrev 2026-02-08 22:24:11 följande:
    Ja, du verkar fixerad. Verkligen.
    Uppenbarligen gäller det oss båda och vi somnar nära tillsammans .... efter 11 år.
    Gillar det! Och min kvinna bjuder på sina tuttar också. Hon köpte en påse Boobies till mig som godis, hahaha
    Hon är/har en rätt avslappnad inställning till sina bröst. Jag uppskattar dem och hon tycker om det. 
    Jag tycker om att ...klämma och känna på henne - oavsett bröst eller klimakterium
    Min kvinna - mitt val!
  • Anonym (Knoppstånd)

och hennes val förstås.  i helgen blev det ingen " sovtutte" alls,
    Det är en speciell känsla  att klara sig genom klimakterium , att kunna respektera och förstå varandra. Första gången för oss båda men man kan funka som ett par genom det också. 
    Genom klimakteriet igen?? Nope, inte alls men med min kvinna .... absolut!

• Anonym (ts)

Är med på det du skriver.. och det är ERAT val.
    skippa ?Min kvinna - mitt val? det klär dig inte 

Anonym (Knoppstånd) skrev 2026-02-08 22:45:55 följande:
    Uppenbarligen gäller det oss båda och vi somnar nära tillsammans .... efter 11 år.
    Gillar det! Och min kvinna bjuder på sina tuttar också. Hon köpte en påse Boobies till mig som godis, hahaha
    Hon är/har en rätt avslappnad inställning till sina bröst. Jag uppskattar dem och hon tycker om det. 
    Jag tycker om att ...klämma och känna på henne - oavsett bröst eller klimakterium
    Min kvinna - mitt val!
  • Anonym (Knoppstånd)
    Anonym (ts) skrev 2026-02-08 23:16:40 följande:

Är med på det du skriver.. och det är ERAT val.
    skippa ?Min kvinna - mitt val? det klär dig inte 

Ok, du har rätt Min kvinna - hennes val såklart.
  • Anonym (Knoppstånd)

Och naturligtvis är hon sin egen kvinna...Men hon låter dig bli berörd på olika sätt.

• Anonym (Knoppstånd)

Låter SIG bli berörd naturligtvis ....

• JohnanonX

Jag tycker det är fantastiskt sexigt. Inte slampigt eller dylikt på något sett.
    Tycker det visar på självförtroende och bekvämlighet i sin kropp.

• Anonym (man)

Tycker det är vackert då vårtan syns genom tyget.

Svar på tråden Se bröstvårtor genom tröjan