• Anonym (ts)

Se bröstvårtor genom tröjan

Vad tycker ni om att man ser bröstvårtorna genom tröjan på en kvinna? 

Ställer frågan som kvinna. 

• Svar på tråden Se bröstvårtor genom tröjan
  • Anonym (Knoppstånd)
    Anonym (Motsatsen) skrev 2026-02-08 22:24:11 följande:
    Ja, du verkar fixerad. Verkligen.
    Uppenbarligen gäller det oss båda och vi somnar nära tillsammans .... efter 11 år.
    Gillar det! Och min kvinna bjuder på sina tuttar också. Hon köpte en påse Boobies till mig som godis, hahaha
    Hon är/har en rätt avslappnad inställning till sina bröst. Jag uppskattar dem och hon tycker om det. 
    Jag tycker om att ...klämma och känna på henne - oavsett bröst eller klimakterium
    Min kvinna - mitt val!
  • Anonym (Knoppstånd)

och hennes val förstås.  i helgen blev det ingen " sovtutte" alls,
    Det är en speciell känsla  att klara sig genom klimakterium , att kunna respektera och förstå varandra. Första gången för oss båda men man kan funka som ett par genom det också. 
    Genom klimakteriet igen?? Nope, inte alls men med min kvinna .... absolut!

• Anonym (ts)

Är med på det du skriver.. och det är ERAT val.
    skippa ?Min kvinna - mitt val? det klär dig inte 

Anonym (Knoppstånd) skrev 2026-02-08 22:45:55 följande:
    Uppenbarligen gäller det oss båda och vi somnar nära tillsammans .... efter 11 år.
    Gillar det! Och min kvinna bjuder på sina tuttar också. Hon köpte en påse Boobies till mig som godis, hahaha
    Hon är/har en rätt avslappnad inställning till sina bröst. Jag uppskattar dem och hon tycker om det. 
    Jag tycker om att ...klämma och känna på henne - oavsett bröst eller klimakterium
    Min kvinna - mitt val!
  • Anonym (Knoppstånd)
    Anonym (ts) skrev 2026-02-08 23:16:40 följande:

Är med på det du skriver.. och det är ERAT val.
    skippa ?Min kvinna - mitt val? det klär dig inte 

Ok, du har rätt Min kvinna - hennes val såklart.
  • Anonym (Knoppstånd)

Och naturligtvis är hon sin egen kvinna...Men hon låter dig bli berörd på olika sätt.

• Anonym (Knoppstånd)

Låter SIG bli berörd naturligtvis ....

• JohnanonX

Jag tycker det är fantastiskt sexigt. Inte slampigt eller dylikt på något sett.
    Tycker det visar på självförtroende och bekvämlighet i sin kropp.

• Anonym (man)

Tycker det är vackert då vårtan syns genom tyget.

• Anonym (Hua)

Beror helt på vilken kvinna det gäller. 
    Men jag är lite kluven, dels är det sexigt och även osmakligt i vissa fall.

• Anonym (Kalle)

Alltid vampigt och rätt äckligt, antyder att hon är lättfotad.
    Ingen jag någonsin skulle intressera mig av.

• Anonym (Kalle)
    Anonym (ts) skrev 2026-02-08 18:27:23 följande:

Ingen bryr sig om mort 

Många håller nog med "mort" om slampigheten.

Vem bryr sig om dig som förespråkar det, alltså utanför den digitala världen?
    Snusgubbarna?
  • Anonym (I)
    Anonym (Kalle) skrev 2026-02-12 11:39:12 följande:

Snusgubbarna?
    Och Kalle är som vi alla vet en arg kvinna som skriver i precis samma stil som den där "mort".
    Alltid så negativ och kallar alla för slampor bara för att man inte bryr sig om att hitta den mest vadderade bhn. Fast är det inte slampigt enligt dig att trycka upp brösten med tjocka kupor också?
    Oj då, det blir svårt här. Kanske alla kvinnor bara borde skära av bröstvårtorna enligt dig?
  • Anonym (I)
    Anonym (Kalle) skrev 2026-02-12 11:29:02 följande:

Alltid vampigt och rätt äckligt, antyder att hon är lättfotad.
    Ingen jag någonsin skulle intressera mig av.

Nej för du är en asexuell kvinnohatare trots att du är kvinna själv!
  • Anonym (I)
    Anonym (Kalle) skrev 2026-02-12 11:39:12 följande:

Snusgubbarna?
    Människohatare är nog mer korrekt. Både kvinnor och män förnedrar du ständigt!
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (I) skrev 2026-02-12 11:45:22 följande:
    Och Kalle är som vi alla vet en arg kvinna som skriver i precis samma stil som den där "mort".
    Alltid så negativ och kallar alla för slampor bara för att man inte bryr sig om att hitta den mest vadderade bhn. Fast är det inte slampigt enligt dig att trycka upp brösten med tjocka kupor också?
    Oj då, det blir svårt här. Kanske alla kvinnor bara borde skära av bröstvårtorna enligt dig?
    Vem jag är har du ingen aning om.

Att min åsikt inte passar dig och gör dig förbannad nog att anklaga mig för saker som inte stämmer är ditt problem.

Någon "asexuell kvinnohatare" eller för den delen "människohatare" är jag inte heller.

Du får rikta din ilska mot någon annan, jag behöver inte förklara eller försvara mig mot dig.

Det jag har skrivit är min åsikt och den har  jag rätt till.
    Precis som att du har rätt till din, men det du häver ur dig mot mig är ingen åsikt utan ett väldigt grovt påhopp.

Ta och lugna ner dig lite, det är inte bra för hjärtat att hetsa upp sig i onödan.

Och synliga bröstvårtor under kläderna ser väldigt illa och osmakligt ut. 
Svar på tråden Se bröstvårtor genom tröjan