Misslyckat första IVF försök, har det gått bra för någon annan efter det?
Hej, jag gjorde mitt första ägg plock igår. På ultraljudet såg de 9 äggblåsor vilket i sig är rätt lite. Igår var det bara 7. De fick ut 4 ägg.Jag kände redan när vi var där att något var fel. man från gick vad man sagt innan och det märktes på personalen att något inte stämde. På kliniken fick vi besked om 4 ägg och att man valt att byta metod till ICIS.
idag ringde de och sa att två äggen varit av dålig kvalitet och två omogna så det var ingen idé att ens försöka befrukta de. Hela världen rämnade för mig. Vi kunde inte ställa frågor utan har fått en telefonkontakt med en läkare nästa vecka?
jag är 35år min man 40år. På utredningarna har allt sett bra ut, jag har bra äggreserver.
Hade även blödningar 2-3 dagar under hormonbehandlingen (Behandlades under 10 dagar innan sista sprutan inför äggplock). Dessa blödningar ska nu utredas, upplever att det är något man reagerat på på kliniken och vill utreda, samtidigt fick jag fortsätta med behandlingen och göra äggplock.
jag känner mig helt uppgiven, undrar bara om någon annan varit med om något liknande