Hur vanligt är det med analsex?
hur många av er tjejer har analsex?
och ni killar hur många av era partners har ni haft det med?
jag har haft det med va hälften av mina.
hur många av er tjejer har analsex?
och ni killar hur många av era partners har ni haft det med?
jag har haft det med va hälften av mina.
Jag har prövat analsex med alla mina partners, vilket enbart är 3 st. Första stack in utan förvarning vilket orsakade ett sår/hemmorojd som inte försvunni på 20 + år. Den andra testade vi en gång, tror han kom fort om jag minns rätt och jag härdade väl mest ut. Tredje är min sambo sen många år tillbaka och han är analsex fixerad/beroende dessvärre. Vi har det kanske var 3-4 gången vi har sex. Det är intensivt så på det sättet skönt men gör samtidigt sanslöst ont. Det gör mig besviken att han värdesätter sin egen njutning över min smärta. Jag skulle aldrig göra illa honom och tända på det. Det har blivit ett problem mellan oss och jag känner mig mindre kvinnlig, som att mitt underliv inte är bra nog. Jag vet inte om jag kan stanna kvar i ett förhållande då jag känns mer som ett hål än en människa.
Jag (man) har haft sex med ca 30 partners. 1 av dessa kvinnor tyckte om analsex och var den som initierade att vi skulle ha det.
Nu har jag i och för sig inte varit drivande för att ha analsex (egentligen varken för eller emot), det kanske har påverkat.
Jag misstänker dock att det är så att många tjejer "ställer upp" pga tjat. Jag tror inte på att 50% av kvinnligheten egentligen gillar analsex.
Har aldrig haft någon dragning dit, ens provat.
legat med 20 kvinnor och ingen har föreslagit det heller.
Dagens yngre förväntas väl att det ska ingå i sexandet ????
Har legat med ca 60 kvinnor och har haft analsex med kanske 5st. Har bara själv tagit initiativet enstaka gång, annars är det tjejen som gjort det.
Dock endast 1 av dessa kvinnor som varit väldigt intresserad av det. Hon ville ha det mer än vaginalt, vilket jag inte varit med om varken förr eller senare. Oavsett ställning skulle den helst in där bak. Tyckte det var nytt och spännande i början men jag tröttnade på detta, betydligt trevligare med vaginalt i det långa loppet. Hon gillade även att slicka mig där bak, enda tjejen som verkligen älskade att göra det.
Har legat med ca 60 kvinnor och har haft analsex med kanske 5st. Har bara själv tagit initiativet enstaka gång, annars är det tjejen som gjort det.
Dock endast 1 av dessa kvinnor som varit väldigt intresserad av det. Hon ville ha det mer än vaginalt, vilket jag inte varit med om varken förr eller senare. Oavsett ställning skulle den helst in där bak. Tyckte det var nytt och spännande i början men jag tröttnade på detta, betydligt trevligare med vaginalt i det långa loppet. Hon gillade även att slicka mig där bak, enda tjejen som verkligen älskade att göra det.
Det har varierat. Tidigare har det oftast gjort ont då utföraren inte förberett tillräckligt med fingrar och glidmedel samt övrig upphetsning och det har skett mer sällan.
Med nuvarande sker det i princip varje gång vi ses (ca varannan helg) och typ hälften av gångerna vi har sex på en helg (ca 4). Men, han är noga med både min upphetsning generellt samt förberedande jobb så det är bara skönt. Om det mot förmodan gör ont någon gång för att han kommer in fel så byter vi endast vinkel.
Jag gillar att min man inte frågar om det eller försöker få till det. Men det är tydligt att han ändå gillar det (tar typ 1-2 minuter innan han kommer i min rumpa om jag är över/rider) så det blir trevligt eftersom han tycker det är så trevligt.
Rent fysiskt känns det lätt obehagligt, men mentalt pga hans reaktion blir det ändå väldigt bra. Bland det bästa jag vet.
Vill inte att han skall bli van vid det så jag försöker hålla det till 3ggr/år max men det är svårt för mig att hålla så det blir kanske 7-10 ggr/år.
Det här är enda relationen jag haft där jag velat ha det. Att slippa tjat och försök till det eller ännu värre att en man gör det ändå är väldigt mycket värt och det blir när jag vill.