Hur vanligt är det med analsex?
hur många av er tjejer har analsex?
och ni killar hur många av era partners har ni haft det med?
jag har haft det med va hälften av mina.
hur många av er tjejer har analsex?
och ni killar hur många av era partners har ni haft det med?
jag har haft det med va hälften av mina.
Ja! Så skönt!
Jag hade väldigt mycket analsex som yngre men idag har jag inget intresse för analsex.
Jag undviker att välja män som visar stort intresse för analsex.
Brukar få på min födelsedag eller andra högtider !
Brukar få på min födelsedag eller andra högtider !
Haha blir två eller tre gånger under en vecka i månaden. Gillar det men kräver lite förberedelse tid så det blir ingen snabbis.
Haha blir två eller tre gånger under en vecka i månaden. Gillar det men kräver lite förberedelse tid så det blir ingen snabbis.
Enligt min erfarenhet är det vanligt med analsex.
Har haft fyra riktigt långa förhållanden i livet och har haft analsex med alla fyra kvinnor, och de har älskat det. Tre av dem säger att analsex ger dem deras starkaste orgasm-upplevelser.
Har haft sex med omkring 75 andra kvinnor.
De som jag har haft någon typ av kortare eller upprepad relation med, vi har haft sex flera gånger, så skulle jag tro att jag har haft analsex med minst hälften av dem och de flesta har verkligen uppskattat det, och själva tagit initiativ till det, särskilt efter att de blivit vana vid det.
Men vid one-night-stands är det nog bara två gånger som det blivit analsex, och då för att kvinnan själv har tagit initiativ till det.
Tydligen är det olika .... har haft förhållande med två olika kvinnor med ca 30 års mellanrum.
Båda blev fysiskt misshandlade och våldtagna på olika sätt, även analt.
Inte för att jag saknar det på så vis men var skönt när det hände. Inget jag saknar i alla fall.
Dessutom kan jag sakna en frisyr i stället för att allt ska vara rakat. En rakad fitta är bara en rakad fitta .....
Vi provade bara en gång tror jag, att jag tog henne i tvåan. Hon var inte så förtjust, och jag tror att man måste öva för att det ska bli bra.
Däremot kunde jag sätta en tumme i hennes bak när vi körde doggy. Och på senare år smeker hon mig alltid där. Dödsskönt.
Tydligen är det olika .... har haft förhållande med två olika kvinnor med ca 30 års mellanrum.
Båda blev fysiskt misshandlade och våldtagna på olika sätt, även analt.
Inte för att jag saknar det på så vis men var skönt när det hände. Inget jag saknar i alla fall.
Dessutom kan jag sakna en frisyr i stället för att allt ska vara rakat. En rakad fitta är bara en rakad fitta .....
Ursäkta, men det här låter helt galet! Din man surar som en bebis och blir deprimerad om han inte får skada dig i analen!
Och nej, det är inte du som ska gå till en sexolog! Däremot ska du kräva att din partner går till en psykolog!
Manipulativt säger du... Det här låter dock ännu värre! I bästa fall är han svårt porrskadad och behöver hjälp, vilket kanske går att fixa med terapi!
I sämsta fall är han helt oförstående till hur han behandlar dig, plus att han medvetet gör dig illa! Det låter både sjukt och farligt.
Sök samtalshjälp! Du måste få hjälp att ställa krav på ett mindre skadligt beteende från din partner, alternativt hjälp med att lämna.