Munkpeppar?
Hej !
Är det nån här som har erfarenhet av munkpeppar? En naturmedicin som ska sänka lusten att ha sex? För män iaf.
Min tjej genomgick en cancerbehandling, (en lyckat sån yes!) för några år sen. För att minska risken för återfall tar hon hormoner som gör att det inte längre är möjligt att ha sex. Dels slemhinnar som inte funkar längre, dels minskat lust.
Jag trodde att det skulle lösa sig med tiden, att vi skulle hitta nåt sätt, eller att jag helt enkelt skulle vänja mig. Men det har snarare blivit värre och värre. Har svårt sova bredvid henne, och om jag så att säga fixar det själv blir jag bara ännu mer ledsen sen. Ja, vi har såklart pratat om det, men min tjej tycker inte det är så viktigt och blir mest förbannad om jag tar upp det.
Så, testar munkpeppar, men är osäker på hur hög dos man kan ta? Och om det faktiskt har nån effekt? Än så länge tycke jag inte det har gjort nån större skillnad. Äter två kapslar varje dag.
Finns det andra mediciner? Funderade på kemisk kastrering, men det verkar ju ha fruktansvärda biverkningar.