• Anonym (Nyfiken(kille))

Till Kvinnorna

Hej kvinnor, vad är något som killar gör i sängen som ni tycker väldigt mycket om

• Svar på tråden Till Kvinnorna
  • Fjäril kär

Total närvaro här och nu . Att fokus ligger 100 % på drt som pågår i sängen , att njuta, att ge njutning, att känna, se, höra, kyssa, ögonkontakt.  
    Fullt fokus.  
    Herregud vad jag njuter då....

Inte sväva iväg i att kolla klockan,  kolla ut genom fönstret eller hela tiden fråga om det känns skönt ..  

• Flingpaket83
    Fjäril kär skrev 2026-02-08 20:39:40 följande:

Total närvaro här och nu . Att fokus ligger 100 % på drt som pågår i sängen , att njuta, att ge njutning, att känna, se, höra, kyssa, ögonkontakt.  
    Fullt fokus.  
    Herregud vad jag njuter då....

Inte sväva iväg i att kolla klockan,  kolla ut genom fönstret eller hela tiden fråga om det känns skönt ..  

Trevligt i trådar där folk kan ju seriösa enkla svar. Det behöver inte va så avancerat. Håller med dig helt!. Att använda alla sinnen... va där i nuet och njuta av varandra till  fullo. Man kan alltid diskutera all form av beröring men full intensiv ögonkontakt kan få vem som helst att börja bli skakig i kroppen i sängen. Nu är vet jag att jag ej är kvinna. Men när jag såg någon likasinnad som jag skriva var jag tvungen att flika in. Väldigt träffsäkert! 
Svar på tråden Till Kvinnorna