Vad är det yngsta ni skulle kunna ligga med/Vad är det yngsta ni legat med
Det är en väldigt intressant fråga så skriva gärna
Det är en väldigt intressant fråga så skriva gärna
Jag är född 1982, yngsta jag legat med var född 1999. Visste inte där och då hur gammal han var, det var ett år sedan.
Är kille 32, Rent spontant vill jag säga yngsta 25 år , äldsta jag skulle tänka mig vet jag ej, beror helt på kemi och attraktion. aldrig så gammal eller ung att det skulle kännas som utnyttjade.
Yngsta jag legat med(fullbordat) var 13 år. --->Jag var 11.<----
Äldsta jag legat med var 52-55 , jag var 15-16
Har aldrig riktigt tänkt på ålder , det är inga barn i mina umgängeskrestsar så inte behövt gissa.
Ligg på sålänge det är lagligt, sålänge båda är i sina sinnes fulla bruk,sålänge ingen av er blir utnyttjad. sålänge det känns bra för båda så är ju sex det vackraste finaste bästa och mest sköraste vi har att kunna ge en annan människa, att få uppleva det tillsammans i samspel går ju inte ens breskriva i ord.
Ingen behöver veta om ditt privatliv och dömma.
gör vad som känns rätt sålänge som det är ömsesidigt och lagligt och moraliskt rätt.
Om du attraheras av icke myndiga, Tonåringar eller barn så finns det hjälp att få så sök den hjälpen fördomsfri inom sjukvården innan du skadar hjälplösa. Ring 020-667788 ANONYMTt isåfall.
Är 40, och har en kk på 26. Skulle nog kunna ha en på 22-23 om han va rätt mogen och attraktiv, inte alltid lätt att se skillnad på 23 och 25. Åldern står inte ritat i pannan, eller hur ?
Yngsta var 19 när jag var 37, fyllsex
Jag är 36 år, kvinna och den största åldersskillnaden jag har legat med är 2 år äldre. Jag har aldrig legat med någon yngre. Så väldigt jämngammalt har det varit. Det yngsta jag skulle kunna tänka mig nu hade varit kanske 23 år, men det beror på individen. Och det äldsta jag hade kunnat tänka mig är väldigt individuellt men kanske 45, ärligt talat så skulle det typ måsta vara en het kändis som är äldre för att jag skulle vilja ligga med en mkt äldre än mig
När jag hade riktigt sex . första riktiga samlaget var damen 39 år och jag 19 .
hon tycke jag var duktig på slicka musen .. Vore kul att träffa henne i dag omhon lever . är KK med en dam som är 72år jag 58 år . Vi träffas och har vildt sex några gånger i månaden ..
Jaha. Så det är den yngsta du haft sex med? 39 år?
Tråd: vad-ar-det-yngsta-ni-skulle-kunna-ligga-medvad-ar-det-yngsta-ni-legat-med
Svårt att sätta ålder på något sånt här då jag anser att om det känns rätt mellan två personer så är det bara låta passionen tala sitt språk (viktigt tillägg att jag pratar om personer +18 år)
Min personliga nedre gränst går nog vid 25 år skulle jag tro och uppåt har jag inte stött på någon gräns än så länge... (-15 och + 10 är det jag varit med om själv)
Han var 18 skulle senare under året fylla 19 jag var 36
Kvinna, strax under 30. Skulle som yngst kunna vara med någon som är 3 år yngre, och som allra äldst 15-17 år äldre. I praktiken skulle jag dock säga att spannet är 3 år yngre till ca 10 år äldre.
mina är +-3 år egentligen kanske 4 nedåt...
Skulle som tillfällig partner inte sätta någon gräns, så länge det är lagligt. Men för en relation så är det nog det mentala som får styra.