• Flingpaket83

Samtal om sex vuxna i mellan.

Vet knappt hur jag ska börja skriva utan att alla pk detektiver och dom där som alltid har förutfattade meningar hoppar på en.Men min frågeställning är väl helt enkelt varför de är så svårt att finna någon kvinna att diskutera, samtala, chatta om sex, närhet smek intimt och avskalat. Känslor, tankar och allt som hör därtill. Vilket kan va väldigt befriande och otroligt mysigt och trevligt om de görs på ett moget, seriöst och respektfullt sätt. 
    Vet inte om de är nätets utveckling i sig med alla forum med högst tveksamma människor som gjort att de blivit enhörningsovanligt att hitta en kvinna öppen för de forumet utan motkraft på något annat än ett samtal om ett mer intimare ämne som behöver inte va mer än just ett samtal.
    Brukar ju va så att just män har en massa åsikter i frågan och gärna hoppar på de tåget att förklara varför. Men i detta fallet vill jag ha kvinnors syn och input på de hela.
    Vi är alla människor med olika sexuell drift, intresse osv.. och inte minst trygg och öppen att diskutera om sex och och njutning. Har inget med kåthet att göra. Så var hittar man denna likasinnad och varför så svårt att finna? 

• Svar på tråden Samtal om sex vuxna i mellan.
  • Anonym (Rätt sak på rätt plats.)

Du får gå in på en betalsajt för såna ändamål. Det är en mer lämplig plats för dina önskemål.

• Flingpaket83
    Anonym (Rätt sak på rätt plats.) skrev 2026-02-09 22:01:08 följande:

Du får gå in på en betalsajt för såna ändamål. Det är en mer lämplig plats för dina önskemål.

Du bekräftar just poängen i mitt inlägg. Där vi har hamnat idag.
  • Anonym (Less Is More)

Tjejer diskuterar nog mer än gärna om allt som har med sex o göra med män om det är anonymt(iallafall i längden med samma dude),du /vi /dom /killar kommer få hormon påslag och ändra intention under konversationen om konversationen ger oss vad än som triggar vårat endorfin dopamin och testostron,det är iallafall det "normala" haha:D Har du haft såna här konversationer med personer innan som avtagit/slutat/skitigt sig? jag är ny på forumet men 32 intensiva år på jorden på toppen och absoluta botten, hoppas du får några med givande svar från faktiska tjejer här än mig, annars: om du bara är ute efter o prata om lust smek och sex och allt det innebär, låtsas vara brud vetja, ska du inte göra det personligt och påträngande så kvittar det nog vilket kön du har ;) 

Edit: menar inget illa eller bra med min kommentar här, ny medlemm och 7 lång hylsor berusad :D Skicka gärna privat meddelande om du vill snacka med mig,om allt mellan himmel o jord. varit dollar miljonär och varit hemlös. gjort saker skammen aldrig skulle låta mig tala om och gjort saker som egot vill skryta om på mina 32 år. jag är ett meddelande bort :D

• Anonym (Rätt sak på rätt plats.)
    Flingpaket83 skrev 2026-02-09 22:04:46 följande:
    Då får du helt enkelt anpassa dig till de värderingar som råder idag för nån förändring lär inte ske inom den närmaste tiden.

Är du för snål eller pank för att betala för dig eller? Vad är problemet liksom. Kvinnor har ingen lust med en massa ytligt sexsnack med totala främlingar som bara vill utnyttja deras tid för en kort stund, utan att det leder till nåt meningsfullt. Inte så svårt att begripa.
  • molly50

Man kanske inte är intresserad av att göra det med en främmande person?
    Jag som kvinna är öppen och kan prata om sex med andra. (Förutom mitt eget sexliv som bara är mitt och min mans ensak.) Men jag är inte intresserad av att ha cybersex med någon. 
    Jag är dessutom gift så för mig skulle det kännas som otrohet.

• M-icke
    Anonym (Rätt sak på rätt plats.) skrev 2026-02-09 22:01:08 följande:

När man läser ditt meddelande som en man är det lätt att tolka det som att du letar efter någon att disskutera saker enbart i syfte att stimulera dina behov. du vill ha en sex chatt med andra ord, inte en chatt om sex. kanske tolkar fel?

• Anonym (C)
    Hamnat? Har det någonsin varit annorlunda? Varför skulle någon vilja prata sex med en random person?
  • Anonym (H)

Jag är kvinna och har i yngre år varit aktiv på BC, DS och i viss mån även Tinder. Sex som ämne är intressant att diskutera och jag gör det obekymrat. Däremot har jag svårt att gå in i en relation (vänskaplig, digital eller fysisk spelar ingen roll) utan att det finns någon djupare kontakt än "vi ska snacka sex". Det känns ytligt och meningslöst att prata om ett så komplext ämne om man inte samtidigt lär känna människan man pratar med även i andra sammanhang. Jag har idag vänner från ovan nämnda kontaktsidor där jag vet vad de tänder på, men också hur de har det på jobbet, varför de separerade från sitt ex, vilken bil de kör och varför, hur de levde som studenter. Ja allt mellan himmel och jord. Jag är intresserad av människor, inte sex isolerat från resten av individen. Sexting är heller inte min kopp te. 

Detta, i kombination med att man som tillgänglig kvinna får dussintals med taffliga raggningsförsök riktade mot sig varje dag, gör att man helt enkelt inte lägger ner tid på män som erbjuder något annat än det man faktiskt själv söker, och gallrar hårt. Det är inte "three strikes and you're out" utan om du inte kan bete dig från början så blir det inte en andra chans. 

• Anonym (Jag)

Jag har inga problem att prata om sånt med mitt x. Vi kan prata om ALLT. Han älskar bdsm. Så när han går på sånna fester så frågar jag om allt av ren nyfikenhet. Själv är jag inte intresserad av sånt. Men kul o höra vad dem gör. Sist va det typ ox piskor o sprutor och smisk tills man blödde. Inte riktigt min grej. Men han gillar det. 

• Anonym (Kvinna)
    Trent skrev 2026-02-09 22:33:45 följande:

Var kunde du göra detta innan Internet menar du? 

Heta Linjen kanske?

Till TS. Helt totalt främmande för mig i alla fall.

Svar på tråden Samtal om sex vuxna i mellan.