Samtal om sex vuxna i mellan.
Vet knappt hur jag ska börja skriva utan att alla pk detektiver och dom där som alltid har förutfattade meningar hoppar på en.Men min frågeställning är väl helt enkelt varför de är så svårt att finna någon kvinna att diskutera, samtala, chatta om sex, närhet smek intimt och avskalat. Känslor, tankar och allt som hör därtill. Vilket kan va väldigt befriande och otroligt mysigt och trevligt om de görs på ett moget, seriöst och respektfullt sätt.
Vet inte om de är nätets utveckling i sig med alla forum med högst tveksamma människor som gjort att de blivit enhörningsovanligt att hitta en kvinna öppen för de forumet utan motkraft på något annat än ett samtal om ett mer intimare ämne som behöver inte va mer än just ett samtal.
Brukar ju va så att just män har en massa åsikter i frågan och gärna hoppar på de tåget att förklara varför. Men i detta fallet vill jag ha kvinnors syn och input på de hela.
Vi är alla människor med olika sexuell drift, intresse osv.. och inte minst trygg och öppen att diskutera om sex och och njutning. Har inget med kåthet att göra. Så var hittar man denna likasinnad och varför så svårt att finna?