• Thealeah

Legat med 2 av mina vänners killar

Jag har råkat ligga med 2 st andra killar som är mina vänners pojkvänner vid olika tillfällen. Min sambo reser mycket med jobbet så jag saknar det intima ibland. Nu har jag blivit gravid men jag kommer självklart göra abort. Ingen av killarna vet om det då alla kan vara ?pappan. 

En av mina börjar ana att sin kille är otrogen, men hon vet inte att de e med mig. 

Allt är bara en röra och känner inte hur jag ska kunna rädda mig ur denna situation. 

någon som har gjort något liknade?

• Svar på tråden Legat med 2 av mina vänners killar
  • Anonym (Del)
    Thealeah skrev 2026-02-12 00:24:20 följande:
    Som sagt svara på frågan när  jag undrade vad du hade fått det ifrån?
    Det är klart att det inte är schysst att gå bakom ryggen på sin partner och att på det hela ha sex med vänners partners.
    Det är falskt att gå bakom ryggen och göra sårande saker mot folk som trodde att du var deras vän eller fina partner.
  • Thealeah
    Anonym (Del) skrev 2026-02-12 00:44:25 följande:
    Det är klart att det inte är schysst att gå bakom ryggen på sin partner och att på det hela ha sex med vänners partners.
    Det är falskt att gå bakom ryggen och göra sårande saker mot folk som trodde att du var deras vän eller fina partner.
    Ja men min sambo reser mycket och man blir kåt. Känns busigt att vara otrogen
  • Anonym (Del)
    Thealeah skrev 2026-02-12 00:52:17 följande:
    Det är verkligen inte skäl nog för att bete sig som ett svin mot människor man tycker om.

Vad hände förresten med ångesten du hade över det du gjort? Nu låter det mer som att du försvarar ditt agerande med att du var kåt. Slutar du använda hjärnan när du är kåt likt våldtäktspersoner? Hur hade samhället sett ut om ingen kunde hindra impulser?

Gör slut med karln din och satsa på att vara singel och kk istället. Sluta att ha väninnor med manliga partners. Umgås istället med flator och bögar om du är hetero, för så är antingen inte du intresserad av att vara med deras partner eller så är de inte intresserade av dig.
    Eller var utan vänner om du inte kan bete dig som en vän.
  • Anonym (Lusttstyrd)

Killarna är de stora syndarna som bedrar sina flickvänner. 
    Sen är du en kass och opålitlig kompis men det förstår du själv med.
    Knulla gärna runt men välj singelkillar eller upptagna män du inte är bekant med . 
    Fortsätt njut men såra ingen och lära dig leva med skammen och håll tyst. 

• Anonym (Fifi)

Jag har också legat med andra när jag varit i förhållande. Jag förstår att sånt kan hända. Lite oturligt när det är ens kompis partner bara. Men det kan du inte göra något åt nu. Försök låta blir det i framtiden bara. Och berätta inget för någon. Du kommer såra alla för mycket. Det är bara att hoppas att ingen av killarna berättar, för då lär det bli jobbigt för dig. Gällande barnet hade jag behållt. Jag har ett barn där jag inte vet vem pappan är. Givetvis tror min partner att han är pappan och det tror även alla andra i vår omgivning, men jag är typ hundra på att det är någon annan som egentligen är pappan. Det är faktiskt vanligare än man tror, och om ni nu har kämpat med att bli gravida och vill ha barn borde du behålla och hålla tyst om allt. 

• Anonym (Klotet)
    Anonym (Lusttstyrd) skrev 2026-02-12 08:01:01 följande:

Knulla gärna runt men välj singelkillar eller upptagna män du inte är bekant med . 

Missat att även TS är i en relation?

Många syndare i denna härva. 
  • molly50
    Anonym (Lusttstyrd) skrev 2026-02-12 08:01:01 följande:

TS är väl också en lika stor syndare som bedrar sin sambo och dessutom sina vänner.
  • Anonym (Crap)
    Thealeah skrev 2026-02-12 00:24:20 följande:
    Som sagt svara på frågan när  jag undrade vad du hade fått det ifrån?
    Vilken intelligens har du egentligen? Du går bakom alla i din närhet, du är otrogen både för din partner och dina vänners? Detta kan inte ens vara sant eftersom du ställer en sån fråga! 
  • Anonym (Game over)
    Thealeah skrev 2026-02-12 00:52:17 följande:
    Ingen under 50 skriver "busigt".
  • HSL7510

Vill du själv bli behandlad så ? Tänk till, reflektera, försök kom till insikt VARFÖR du gör så här och med just dessa killar.

• Anonym (Hugo)

Ts,Du är det största svinet här. Hoppas sanningen kommer fram och biter dig rejält i röven

• Anonym (Crap)
    Anonym (Hugo) skrev 2026-02-13 16:59:40 följande:

Ts,Du är det största svinet här. Hoppas sanningen kommer fram och biter dig rejält i röven

Var iinte orolig, detta är sannolikt ett troll med tanke på svaren vi fått. Så ingenting är sant 
  • Anonym (Ingen?)
    Anonym (Game over) skrev 2026-02-12 19:20:13 följande:
    Ingen under 50 skriver "busigt".
    Varför skulle ingen under 50 kúnna skriva busigt?
  • Anonym (Förbryllad)

Jo antagligen är det här bara en trollning.Men är lite fascinerad över vilka cucks männen är i dag. Och vilka luder kvinnorna verkar vara. OK jag har ju inte så mycket erfarenhet har ju bara varit tillsammans med min fru 50 år i höst utan att vi haft några problem med otrohet el dyl. Men jag har inte varit utan erbjudanden dock. skulle nog kunna godta en fylleotrohet,För dit skulle man nog själv kunnat åka dit om det varit rätt kvinna och man varit rejält packad. Som tur var har dom inte varit tillräckligt attraktiva dom som kladdat på en i fyllan.Skulle jag komma på en sambo ha ihop det med någon av mina vänner skulle jag nog kunna slå ihjäl den "vännen " i det närmaste. fick man reda på det bakvägen så så blev det svartträningsoverall balaklava solglasögon och combathandskar. var personen större än en själv tillhygge,och spöa upp honom rejält men givetvis inga slag mot huvudet,sedan därifrån och elda upp kläder och skor. Intressant studera sambon efteråt.Kvinnor slår man givetvis inte. Men skulden för misshandeln skulle hon ju givetvis få.. Skulle kunna  ta straffet med glädje om det är hemmavid och man kommer på dom,skulle givetvis säga att älskaren anföll mig.Skulle vara besvärligt för sambo att försvara älskaren i det läget speciellt för barn och familj. Men aldrig slå utanför hus eller lägenhet. så kvinnor (men även män) tänk er för,det ni gör är totalt oförlåtligt.

• UngGubbeinorr
    Anonym (Förbryllad) skrev 2026-02-13 21:51:13 följande:

Jo antagligen är det här bara en trollning.Men är lite fascinerad över vilka cucks männen är i dag. Och vilka luder kvinnorna verkar vara. OK jag har ju inte så mycket erfarenhet har ju bara varit tillsammans med min fru 50 år i höst utan att vi haft några problem med otrohet el dyl. Men jag har inte varit utan erbjudanden dock. skulle nog kunna godta en fylleotrohet,För dit skulle man nog själv kunnat åka dit om det varit rätt kvinna och man varit rejält packad. Som tur var har dom inte varit tillräckligt attraktiva dom som kladdat på en i fyllan.Skulle jag komma på en sambo ha ihop det med någon av mina vänner skulle jag nog kunna slå ihjäl den "vännen " i det närmaste. fick man reda på det bakvägen så så blev det svartträningsoverall balaklava solglasögon och combathandskar. var personen större än en själv tillhygge,och spöa upp honom rejält men givetvis inga slag mot huvudet,sedan därifrån och elda upp kläder och skor. Intressant studera sambon efteråt.Kvinnor slår man givetvis inte. Men skulden för misshandeln skulle hon ju givetvis få.. Skulle kunna  ta straffet med glädje om det är hemmavid och man kommer på dom,skulle givetvis säga att älskaren anföll mig.Skulle vara besvärligt för sambo att försvara älskaren i det läget speciellt för barn och familj. Men aldrig slå utanför hus eller lägenhet. så kvinnor (men även män) tänk er för,det ni gör är totalt oförlåtligt.

Bruka våld över ett skadat ego..
Svar på tråden Legat med 2 av mina vänners killar