AKUT kris i min relation.. Är han otrogen?
Jag och min man har varit gifta i 2 år, jag älskar honom så enormt mycket. Som bakgrundsinfo har han haft mycket press på sitt jobb och jag har försökt stötta honom så mycket. Han berättade till mig oroväckande saker om sin psykiska hälsa och att han har rådfrågat chat gpt som tipsat honom att prata med psykolog. Jag höll med om detta. Jag var orolig för hans skull och hade en dålig känsla, så jag loggade in på hans chat gpt för att se historiken och vad han hade skrivit. Det verkade som att det var borttaget men att det stod något om att han ska söka hjälp hos psykolog vid psykisk ohälsa och stress och så. Men. Sedan fann jag en äldre konversation när jag sökte på ''skuldkänsla'' eller något sånt. Då kom det upp en konversation från December 2025 där han frågar chat gpt om råd gällande sex och skriver ''saken är den att jag hade sex med en kvinna höromdagen och jag trodde vi hade bra kemi men hon låg bara med huvudst neråt när vi hade sex bakifrån och stönade inget alls, medan mitt ex bokstavligen stönade helt galet. Jag är osäker på om hon gillade eller inte men dagen efter sa hon till mig att hon ville se mig och även på hennes födelsedag, så jag vet inte. Vad tycker du?''
Och sedan fortatte han med att säga att han inte vet om han ska lämna sin fru som han varit gift med i 2 år för att hon är tråkig till skillnad från exet som var mkt bättre i sängen, han har skuldkänslor för hans fru är en sån bra fru osv.. Men att han saknar sitt ex och sexet. Han har även frågat chat gpt vad andra kvinnor skulle tycka om hans k*kstorlek..
Jag mådde så jävla dåligt över detta och kunde knappt andas, konfronterade honom på en gång och bad han komma hem från jobbet. Hans försvar: Enligt honom spelade han ett AI spel med påhittade berättelser, han säger att han inte menar något av detta. Han sa att jag överdriver och hotar mig med skilsmässa och att jag ska släppa det.
Han försöker helt övertyga mig om att han inte menade något av detta alls och att jag ska komma över det och att han älskar mig och inte varit otrogen och inte ens menade något av det han skrev, han var uttråkad för stunden och menade inget av det.
Vad FAN ska jag göra? Snälla jag är i kris, hjälp mig med råd!!