• Anonym (Anonym)

Symptom

Hej! Har varit lite fundersam. Det är så att jag fick en blödning den 4e februari. Började den dagen med bara brunt och slemmigt. Sedan nästa dag blev det mer rött och likt min mens. Den mensen eller blödningen varade bara 2 till 3 dagar och väldigt sparsamt.  Var inte alls lika mycket som min vanliga mens och varade kortare.  Det var nästan inget i toaletten utan bara lite i trosskydden samt när jag torkade mig. Varför jag är fundersam är för att jag haft spända och ilningar i brösten innan denna blödning och nu även efter. Jag har molvärk i tjejmagen samt ont i svank och nästäppa. Grejen är att jag tagit två graviditetstest som visat negativt så jag antar det var min mens jag fick då. Men jag undrar lite bara liksom vad det kan vara att dessa symtom liksom inte försvinner? Kan man ha någon hormon rubbningar som gör att det blir såhär? Jag och min sambo kör avbrutet samlag och detta har vi klarat oss med. Jag är 37 år och börjar fundera om jag kan vara i förklimakteriet? Har någon haft liknande?

• Svar på tråden Symptom
  • Anonym (qwerty)

Låter som förklimakteriet

Svar på tråden Symptom