• Anonym (Dunderpuff)

Instagram tjejer är för kräsna?

Instagram tjejer är för kräsna dom kan inte bilda familj eftersom dom är för utseende fixerade?

• Svar på tråden Instagram tjejer är för kräsna?
  • Anonym (M)
    Anonym (Klara) skrev 2026-02-17 10:48:50 följande:
    Vill män i allmänhet ha sådana kvinnor?
    Svenska män, nej. Halvsvenska män i Vimmerby, ja.
  • Anonym (Dunderpuff)

Det ingen som vill ha dom!

• Anonym (W)
    Anonym (Dunderpuff) skrev 2026-02-17 11:21:04 följande:

Det ingen som vill ha dom!

Så vad är poängen med tråden?
  • Anonym (Dunderpuff)
    Anonym (W) skrev 2026-02-17 11:52:08 följande:
    Så vad är poängen med tråden?
    Exponera deras problem för dom är inte familj material
  • Anonym (Joel)
    Anonym (Dunderpuff) skrev 2026-02-17 12:01:46 följande:
    Och hur exakt gör du det? Tror du att någon som inbillar sig att han kommer gifta sig och få barn med en influencer kommer gå in i denna tråd och få sig ett aha-moment eller?

Du påstår ju själv att ingen vill ha dem, och de vill inte ha någon. Vad är då problemet?
  • Anonym (Dunderpuff)
    Anonym (Joel) skrev 2026-02-17 12:08:00 följande:
    Och hur exakt gör du det? Tror du att någon som inbillar sig att han kommer gifta sig och få barn med en influencer kommer gå in i denna tråd och få sig ett aha-moment eller?

Du påstår ju själv att ingen vill ha dem, och de vill inte ha någon. Vad är då problemet?
    Det får stå för dig men dom kommer aldrig få familj så länge dom är ytliga
  • Ikaros12

Har jag missat något? Jag trodde influensers syfte på Instagram var att inspirera andra i livsval på olika sätt. Jag trodde inte att det var en dejtingprofil. Om jag har rätt kan jag tänka mig att de tycker att det är ganska jobbigt när andra tror att det är en Tinderprofil och inte ett instagramkonto.

• Anonym (Joel)
    Anonym (Dunderpuff) skrev 2026-02-17 12:12:26 följande:
    Det får stå för dig men dom kommer aldrig få familj så länge dom är ytliga
    Va, vad får stå för mig...?

Om de inte har som målsättning att skaffa familj är väl inte det ditt problem?
  • Anonym (K)
    Anonym (Dunderpuff) skrev 2026-02-17 12:01:46 följande:
    Du tror att du kommer med ny information??
  • Anonym (ss)
    Anonym (K) skrev 2026-02-17 13:00:31 följande:
    Du tror att du kommer med ny information??
    nej har jag inte sagt
  • Anonym (K)
    Anonym (ss) skrev 2026-02-17 13:21:06 följande:
    nej har jag inte sagt
    Jasså det var du som var TS, misstänkte väl det.
  • Anonym (ss)
    Anonym (K) skrev 2026-02-17 13:28:16 följande:
    Jasså det var du som var TS, misstänkte väl det.
    japp
  • Anonym (Inte utseendet)

Det är inte utseendefixering som gäller längre utan tjejer har blivit kräsnare vad gäller killens personlighet. Finns det för många röda flaggor eller underutvecklade egenskaper är det inte värt besväret, hur snygg han än är. Tiden då det räckte att gå till gymmet är förbi, nu krävs det att killar arbetar med sitt inre för att vara attraktiva. 

Tjejer är hellre singlar utan familj än binder sig med killar som kommer dränera dem på energi och resurser. Tjejer är lyckligare när de får leva i lugn och ro, i ett rent och ordnat hem och utan en annan vuxen de måste ta hand om. 

• Anonym (K)
    Anonym (Inte utseendet) skrev 2026-02-17 13:34:54 följande:

Det är inte utseendefixering som gäller längre utan tjejer har blivit kräsnare vad gäller killens personlighet. Finns det för många röda flaggor eller underutvecklade egenskaper är det inte värt besväret, hur snygg han än är. Tiden då det räckte att gå till gymmet är förbi, nu krävs det att killar arbetar med sitt inre för att vara attraktiva. 

Du har nog missat vad tråden handlar om.
  • Anonym (ss)
    Anonym (Inte utseendet) skrev 2026-02-17 13:34:54 följande:

Det därför dom blir singel mammor dom träffar prinsen som knullar runt i stället för dom tar bara dom 10% snygga killarna.  
    Anonym (K) skrev 2026-02-17 13:38:12 följande:
    Du har nog missat vad tråden handlar om.
    Handlar inte tråden om att instagramtjejer är för kräsna för att bilda familj? Jag korrigerade bara felslutet. Instagramtjejer är kräsna - ja. Men inte bara vad gäller utseendet numera. 
    Anonym (ss) skrev 2026-02-17 13:40:16 följande:
    Det därför dom blir singel mammor dom träffar prinsen som knullar runt i stället för dom tar bara dom 10% snygga killarna.  

Men du sa ju i trådstarten att de inte bildar familj? Och nu säger du att de blir mammor, hur ska du ha det? 
    Förstår att du är bitter över att inte vara bland de 10% snyggaste killarna, men det är bara du som kan göra något åt den saken. 

• Anonym (ss)
    Anonym (Inte utseendet) skrev 2026-02-17 14:47:49 följande:

Men du sa ju i trådstarten att de inte bildar familj? Och nu säger du att de blir mammor, hur ska du ha det? 
    Förstår att du är bitter över att inte vara bland de 10% snyggaste killarna, men det är bara du som kan göra något åt den saken. 

Jag bryr mig inte men det är så dom blir högst singel morsa eller knappt det hittar knappt en partner för dom är för ytliga detta skadar dom. Dom borde se på världen istället för att ta selfie och cafelatte
Svar på tråden Instagram tjejer är för kräsna?