Snälla hjälp mig!
Jag 42 och sambon 48 har varit tillsammans I nästan 3 år. Från början började vi prata om framtiden. Han sa att jag är den sista pusselbiten som han äntligen fallit på plats i hans liv och att han har äntligen hittat den rätta! Kändes precis samma för mig. 3 gånger har han sagt att nu är det dags att förlova oss och frågat om storleken på ring som jag har, och sist var det vid midsommar (innan vi flyttar ihop) då sa han nu är det verkligen dags så vi SKA förlova oss innan midsommar! Har inte skett. Han har alltid pratat om det och jag gått och väntat vid varje tillfälle. Nu har jag samlat mig och pratat med honom och frågat vad han har för planer för framtiden när det gäller oss. Jag började väldigt fint, lugnt och sansad. Svaret blev: det finns ingen framtid för honom utan mig men att sätta en ring är bara symbolisk och det han sa var bara känslouttryck och han kommer inte föra det och drev samtalet till bråk och var upprör oxh höjde rösten. Han gav löften utan handlingar hela tiden. Jag älskar fortfarande honom men känner mig besviken och lurad, tappat tillit, hur kan jag lita på det han säger I framtiden. Funderar på att lämna honom och gå vidare. Snälla ge mig tips och råd av eran erfarenhet. Tack och kram!