• Anonym (VadÄrDetFörFelPåFolk)

Vill prata av mig...Vad är det för fel på folk??

Vad är det för fel på folk??

Min man kommer hem från jobbet mitt i natten(barjobb). Han berättar hur en tjejj började flörta med honom, för att han var pappa, hon hade en "vill dejta en pappa" tröja på sig. Hon följde efter honom på jobbet, satt o pratade med honom, han sa helatiden till henne att han är gift och vill bli lämnad i fred. Hon kommer sen o säger till han att det är stopp inne på toaletten, varpå han ber en annan kollega gå o kolla, hon sa "nej är bättre om du kollar det, kom med mig nu" men det gjorde han ej, kollegan sa att det inte va stopp på någon toalett. Varpå tjejjen gick iväg. Hon fortsatte stirra ut min man hela kvällen sen när han skulle städa ett bord brevid hennes bort(hon satt med kompisar) så flasha hon brösten åt min man, kort sagt hon vart utkastad av min man o en av vakterna. Varpå en av hennes manliga kompisar bad om ursäkt för hennes beteende, slutade med att manliga kompisen satt hela kvällen med min man o snackade i baren. Lite mer smådetaljer ingick såklart, flörtiga ord osv, men altså, Vad är det för fel på vissa människor?
  • Svar på tråden Vill prata av mig...Vad är det för fel på folk??
  • Anonym (H)
    Anonym (VadÄrDetFörFelPåFolk) skrev 2026-02-15 17:15:35 följande:
    Vill prata av mig...Vad är det för fel på folk??

Vad är det för fel på folk??

Min man kommer hem från jobbet mitt i natten(barjobb). Han berättar hur en tjejj började flörta med honom, för att han var pappa, hon hade en "vill dejta en pappa" tröja på sig. Hon följde efter honom på jobbet, satt o pratade med honom, han sa helatiden till henne att han är gift och vill bli lämnad i fred. Hon kommer sen o säger till han att det är stopp inne på toaletten, varpå han ber en annan kollega gå o kolla, hon sa "nej är bättre om du kollar det, kom med mig nu" men det gjorde han ej, kollegan sa att det inte va stopp på någon toalett. Varpå tjejjen gick iväg. Hon fortsatte stirra ut min man hela kvällen sen när han skulle städa ett bord brevid hennes bort(hon satt med kompisar) så flasha hon brösten åt min man, kort sagt hon vart utkastad av min man o en av vakterna. Varpå en av hennes manliga kompisar bad om ursäkt för hennes beteende, slutade med att manliga kompisen satt hela kvällen med min man o snackade i baren. Lite mer smådetaljer ingick såklart, flörtiga ord osv, men altså, Vad är det för fel på vissa människor?
    En del människor är helt enkelt väldigt konstiga. Ofta beror det på flera olika sker. Omöjligt att säga vad det var i det här fallet.
    Anonym (H) skrev 2026-02-15 17:21:48 följande:
    En del människor är helt enkelt väldigt konstiga. Ofta beror det på flera olika sker. Omöjligt att säga vad det var i det här fallet.
    Förstår ju att alkoholen va en stor del av problemet, men ändå....
    Att försöka lura in nån på toa så..hade det avrit en man mot en kvinna så hade det blivit ramaskri "våldtäktsförsök"
  • Anonym (T)

Är det att din man flörtar med en annan karl i flera timmar som irriterar eller att mannen blev raggad på av en full brud som han sen kastade ut?

Han verkar helt klart ha ett större intresse för hennes killkompis än henne.

Anonym (T) skrev 2026-02-15 23:20:19 följande:

Är det att din man flörtar med en annan karl i flera timmar som irriterar eller att mannen blev raggad på av en full brud som han sen kastade ut?

Han verkar helt klart ha ett större intresse för hennes killkompis än henne.

HAHAHA Han flörtade inte med en karl, är du dum? Dom satt o snackade bara, eftersom tjejjen vart utslängd, killen min man pratade med hade varit kär i tjejjen i 4 år o försökt få till det med henne men hon utnyttjade bara han för att få skjuts osv. Var det dom pratade om, inte flörtade. Idiot.
  • Anonym (Bertil)

En så kallad trasselgumma. Förstår att han backade.

Jag är gift men blev under något drygt år flitigt uppvaktad av en kvinnlig bekant. Hon stal en kyss på perrongen, inget mer än så. Jag har aldrig varit på riktigt otrogen. Men ibland kan jag ångra att jag inte låg med henne...

Anonym (Bertil) skrev 2026-02-16 09:03:23 följande:

En så kallad trasselgumma. Förstår att han backade.

Jag är gift men blev under något drygt år flitigt uppvaktad av en kvinnlig bekant. Hon stal en kyss på perrongen, inget mer än så. Jag har aldrig varit på riktigt otrogen. Men ibland kan jag ångra att jag inte låg med henne...

Förlåt men om du tänker så så är det lika mycket fel på dig.

Och såklart han backade när han är gift med 3 barn, hade han gjort annat hade han varit hemlös!
  • Anonym (Bertil)
    Anonym (VadÄrDetFörFelPåFolk) skrev 2026-02-16 09:08:13 följande:
    Förlåt men om du tänker så så är det lika mycket fel på dig.

Och såklart han backade när han är gift med 3 barn, hade han gjort annat hade han varit hemlös!
    Så du tycker inte ens att man får tänka på sex med någon annan? Det var väldigt höga krav. Och svåra att kontrollera för partnern.

Tanken måste få vara fri, i synnerhet om man inte agerar på tanken.
    Anonym (Bertil) skrev 2026-02-16 09:59:32 följande:
    Så du tycker inte ens att man får tänka på sex med någon annan? Det var väldigt höga krav. Och svåra att kontrollera för partnern.

Tanken måste få vara fri, i synnerhet om man inte agerar på tanken.
    Ja jag tycker det är fel att åtrå någon annan, att fantisera om att ha sex med andra, särskilt när man är gift med nån sen 6 år och har 3 barn tilsammans.
    Skulle min man göra det kan han sticka.
    För jag har då aldrig under vår 10 år tilsammans tänkt tanken på nåt sånt, jag blir äcklad, o jag var ändå 19 när vi träffades, så jag var "ung o dum" men aldrig har en sån tanke kommit till mig! 
  • Anonym (T)
    Anonym (VadÄrDetFörFelPåFolk) skrev 2026-02-16 01:35:27 följande:
    HAHAHA Han flörtade inte med en karl, är du dum? Dom satt o snackade bara, eftersom tjejjen vart utslängd, killen min man pratade med hade varit kär i tjejjen i 4 år o försökt få till det med henne men hon utnyttjade bara han för att få skjuts osv. Var det dom pratade om, inte flörtade. Idiot.
    Det var ju det jag undrade eftersom du slutade inlägget med ungefär: Och kvällen slutade med att hennes kompis satt och pratade hela kvällen med min man. lite mer detaljer förekom, flörtiga ord osv.

Kunde absolut inte se vad som var självklart att du blev arg för. Så därför såg jag två alternativ.
    Varför ska du bli arg på din man för att någon knäppskalle flörtar med honom? Han flörtar väl inte tillbaka så vad är det att bry sig om ifall en full tjej raggar på honom?

Och du, sluta kalla folk för idiot. 
    Anonym (T) skrev 2026-02-16 11:55:45 följande:
    Det var ju det jag undrade eftersom du slutade inlägget med ungefär: Och kvällen slutade med att hennes kompis satt och pratade hela kvällen med min man. lite mer detaljer förekom, flörtiga ord osv.

Kunde absolut inte se vad som var självklart att du blev arg för. Så därför såg jag två alternativ.
    Varför ska du bli arg på din man för att någon knäppskalle flörtar med honom? Han flörtar väl inte tillbaka så vad är det att bry sig om ifall en full tjej raggar på honom?

Och du, sluta kalla folk för idiot. 
    Jag är arg för att hon försökte lura in honom på en toalett för att våldsföra sig på honom! Hade inte du varit arg? Om en man hade gjort så mot en kvinna hade alla haft andra åsikter
  • Anonym (T)
    Anonym (VadÄrDetFörFelPåFolk) skrev 2026-02-16 12:08:59 följande:
    Jag är arg för att hon försökte lura in honom på en toalett för att våldsföra sig på honom! Hade inte du varit arg? Om en man hade gjort så mot en kvinna hade alla haft andra åsikter
    Fanns det inget stopp på toa då?

Varför tror du att hon skulle våldföra sig på honom?
    Även om du tror så vet du inte. Oavsett så hade din man ännu mindre velat ha henne då. Eller hur? 
    Vet du vem tjejen är? Tror inte att du behöver känna dig hotad av henne.
  • Anonym (T)

Du har aldrig tänkt tanken på att din man kanske överdriver lite detaljer för att få igång dig?
    Vissa gillar att göra sina partners svartsjuka, jag vet, riktigt störd egenskap, men fler än man tror gör det ibland. Oftast är osäkerhet som ligger bakom. Han gillar att du reagerar för då känner han sig älskad av dig.

Anonym (T) skrev 2026-02-16 14:59:05 följande:
    Fanns det inget stopp på toa då?

Varför tror du att hon skulle våldföra sig på honom?
    Även om du tror så vet du inte. Oavsett så hade din man ännu mindre velat ha henne då. Eller hur? 
    Vet du vem tjejen är? Tror inte att du behöver känna dig hotad av henne.
    Nej det var inget stopp så som kollegan sa till min man, lästw du inte inlägget jag skrev?
    Och jag känner mig inte hotad, jag hade velat göra en polisanmälan på henne egentligen, blottar sig o allt.
    Anonym (T) skrev 2026-02-16 15:01:29 följande:

Du har aldrig tänkt tanken på att din man kanske överdriver lite detaljer för att få igång dig?
    Vissa gillar att göra sina partners svartsjuka, jag vet, riktigt störd egenskap, men fler än man tror gör det ibland. Oftast är osäkerhet som ligger bakom. Han gillar att du reagerar för då känner han sig älskad av dig.

Kanske men har svårt o tro det då min svartsjuka har varit ett av dom största problem som satt oss nära skiljsmässa flera gånger.
  • Anonym (Krister)

Haha, vilken saga. Med tanke på hur du svarar andra människor i tråden. Tror jag ungefär lika mycket på detta som på att Jesus kommer besöka mig inatt

Dags inse att dom flesta singel kvinnor inte är intresserade av upptagna/gifta män. Tvärtom faktiskt. Dom blir mer ointressanta. Ts då i beaktning hur mycket singel män det finns i samhället.

Om inte, i dom väldigt sällsynta falleb, då kvinnan  oftast är psykiskt sjuk. Och där måste jag säga att du faktiskt fått till det i din berättelse.

• Anonym (Krister)
    Anonym (T) skrev 2026-02-16 15:01:29 följande:

Exakt, samma skit med kvinnor som får för sig att alla kvinnor vill ha deras upptagna män. Eller gifta män och män med barn som inte inte inser att dom själva är totalt ointresseranta för singel kvinnor och frivilligt barnfri kvinnor.

Tokerier 
  • Anonym (Var hjälpsam)

Det verkar varit en kvinna i nöd. 
    Hade du inte kunnat tillåta henne att ha din man för en natt i ert hus eller på hotell så hon fått sina behov tillfredsställda? Sen hade hon kunnat gå vidare. 

• Anonym (Attsjo)

Tjejen som flörtade gick över gränsen, helt klart. Oavsett om hon inte tål alkohol och säkert även inte ens minns vad hon gjorde kvällen innan, så är bra om din man får tillåtelse av sin chef att neka henne komma in på baren ett bra tag. Hon har antagligen svårt med gränssättning och då måste omgivningen markera.

Anonym (Var hjälpsam) skrev 2026-02-16 20:20:15 följande:

Det verkar varit en kvinna i nöd. 
    Hade du inte kunnat tillåta henne att ha din man för en natt i ert hus eller på hotell så hon fått sina behov tillfredsställda? Sen hade hon kunnat gå vidare. 

Du är ju lika tappad som kvinnan på baren...
    Anonym (Attsjo) skrev 2026-02-16 20:48:07 följande:

Tjejen som flörtade gick över gränsen, helt klart. Oavsett om hon inte tål alkohol och säkert även inte ens minns vad hon gjorde kvällen innan, så är bra om din man får tillåtelse av sin chef att neka henne komma in på baren ett bra tag. Hon har antagligen svårt med gränssättning och då måste omgivningen markera.

Ja kanske skulle behövas...
Svar på tråden Vill prata av mig...Vad är det för fel på folk??