• Anonym (Mamma)

Min son är jättegay.

Min son är tydligt homosexuell. Han har inte kommit ut än och när jag tagit upp situationen så nekar han det helt. Men jag har aldrig märkt av någon form av kvinnlig närvaro. Jag har inget emot homosexuella, men det är min enda son som dessutom är nästan vuxen nu, så barnbarn börjar egentligen bli aktuellt. Kärleken jag har för barn är enorm så jag hoppas verkligen min son tar sitt förnuft till fånga och skaffar sig en fru. Kan jag prata med honom på något sätt?

• Svar på tråden Min son är jättegay.
  • Ascendere

"Tar sitt förnuft till fånga", wtf?
    tycker du ska låta din son vara den han är, och visa att du älskar honom oavsett.

• Anonym (Obegåvat)
    Anonym (Mamma) skrev 2026-02-16 09:36:51 följande:
    Min son är jättegay.

Min son är tydligt homosexuell. Han har inte kommit ut än och när jag tagit upp situationen så nekar han det helt. Men jag har aldrig märkt av någon form av kvinnlig närvaro. Jag har inget emot homosexuella, men det är min enda son som dessutom är nästan vuxen nu, så barnbarn börjar egentligen bli aktuellt. Kärleken jag har för barn är enorm så jag hoppas verkligen min son tar sitt förnuft till fånga och skaffar sig en fru. Kan jag prata med honom på något sätt?

Så otroligt korkat.

Du anser att ditt barns uppgift i livet är att skaffa barnbarn till dig?

F ö är det trendigt och jätteinne just nu bland mammor att deras söner ska vara gay. Om du hänger med lite i samhället så ser du att det är jättemånga mammor som gör allt de kan för att förmå, för att s a s "stödja", sina söner att bli gay, många gör allt de kan för att deras söner ska byta kön.
    Så var glad och stolt för att din son är modern och inne och tänk på alla dessa mammor som skulle vara jättelyckliga över att ha en son som är gay.
  • Trent

Typiskt att han är just jättegay. Då känns det ju rätt kört. Men om du går med i en sekt och lockar med honom så kanske ni där kan hjärntvätta honom så att han tror att han är frisk eller åtminstone bara gay och inte jättegay.

Berätta hur det gick sen och vilken sekt du valde. Lycka till!

Svar på tråden Min son är jättegay.