komma flera gånger
Nån kille som kunnat göra det? Menar då inte utspritt under en dag. Utan under samma sexakt.
Tjejer, har ni träffat eller varit med om det nån gång med någon kille?
Nån kille som kunnat göra det? Menar då inte utspritt under en dag. Utan under samma sexakt.
Jodå, det har hänt. Man blir väldigt uthållig inför andra gången och det krävs en hel del attraktion för kvinnan i fråga. Senast var när jag var 55 för några år sedan, vanligare när jag var yngre.
Jodå, det har hänt. Man blir väldigt uthållig inför andra gången och det krävs en hel del attraktion för kvinnan i fråga. Senast var när jag var 55 för några år sedan, vanligare när jag var yngre.
Min särbo kan det. Senast igår.. och ja det handlar mycket om rejäl attraktion och ett samspel som då gör att kåtheten bevaras på samma nivå och kan komma en gång till.
Han är 64 och jag 48
De gånger jag gör det handlar det bara om att inte kvinnan kommit och att jag blir hårdare igen efter en stund för att det är så pass skönt. Den blir lite mjukare för att bli hård igen. Den får inte slakna för mycket. Jag har aldrig haft sex med någon jag inte känt attraktion med, men tvivlar att det har med saken att göra.
Jag kan men vill inte.
Jag kan men vill inte.
Ja, jag dejtade en som kunde komma väldigt snabbt, andas några sekunder och sedan köra igen och komma igen. Några gånger på raken. Han slaknade inte mellan gångerna.
Han var skitnöjd och stolt. Jag var mindre nöjd för det fanns noll intresse av om jag kom eller inte.